Zapisy do ACON5

Dostosuj

Zapisy do ACON5

Polskie eliminacje do turnieju ACON5, o których pisaliśmy na łamach naszego serwisu przed kilkoma dniami zbliżają się nieubłaganie. Pozostało już zaledwie nieco ponad tydzień. Nadeszła już najwyższa pora na otwarcie zapisów. Uczestnictwo w turnieju jest oczywiście darmowe, wolne od wpisowego. Jedyne co należy zrobić by wziąć w nim udział to wypełnić poniższy formularz.

acon5.jpg


Informujemy, że wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu!

hide_dot.gifCounter-Strike 1.6

hide_dot.gifRegulamin

Ogólne:
  • Wersja Gry: 1.6
  • Tryb: 5v5
  • Struktura: Pojedyńcza bądź podwójna eliminacja (SE/DE)
  • Rundy: MR15
  • Czas rundy: 1 minuta 45 sekund.
  • Gracze są zobowiązani do nagrywania dem ze swoich spotkań.

Zmiany graczy:
  • Zmiana skłądu graczy możliwa jest najpóźniej na dwa dni przed turniejem. Maksymalnie można zmienić 2 graczy.
  • Zmiany w dniu meczu nie są dozwolone.
  • W przypadku bardzo ważnych powodów, organizatorzy po indywidualnie złożonej prośbie mogą dopuścić zmiany inne, niż wymienione w podpunkcie pierwszym i drugim.
  • Zmiany wykonane po podaniu fałszywego motywu, powodu etc. będą automatycznie powodowały dyskwalifikację zespołu z turnieju.

Wybór stron:
  • Poprzez rzut monetą wybierana jest strona, w której drużyny rozpoczną mecz.

Wygrana:
  • Zwycięża team, który jakos pierwszy wygra 16 rund.
  • Dogrywka trwa 2 razy po 5 rund (MR5) ze startmoney ustawionym na 10000. 5 rund jako CT oraz 5 rund jako T.
  • W przypadku kolejnej dogrywki, gra toczy się systemem MR5 (tak jak zwykła dogrywka), aż do wyłonienia zwycięzcy.

Ustawienia:
  • Mapy: De_Cbble, De_Dust2, De_Inferno, De_Nuke, De_Train
  • Tylko teamleader jest dopuszczony do używania ogólnego czata. Pozostali członkowie drużyny mogą komunikować się tylko przy pomocy massegemode2.
  • Gracze mogą porozumiewac się ze sobą tylko w przypadku gdy są “żywi”, bądź cała drużyna już “nie żyje”. Komunikacja gracza “martwego” z “żywym” jest zabroniona.
  • Sędzia ma obowiązek nagrywania przebiegu meczu.

Dozwolone komendy i wartości klienta:
  • cl_updaterate 101
  • cl_cmdrate 101
  • rate 25000
  • m_filter 1/0
  • hud_fastswitch 1/0
  • zoom_sensitivity_ratio
  • fps_max 100
  • cl_dynamiccrosshair 1/0
  • gamma (MAX 3)
  • vgui_menus 1/0
  • brightness (MAX 3)
  • ex_interp 0.01

Dozwolone komendy konsoli:
  • Sensitivity
  • Fast Weapon Switch
  • Adjust_crosshair
  • m_filter 1/0
  • A user can use Activate In-Game-VGUI Command
    (np: left hand, adjust_crosshair etc)
  • Bindy na zakup broni oraz do komunikacji w drużynie są dozwolone.
  • Niedozwolone są inne skiny/modele niż standardowe.
  • Podsadzanie przez członka drużyny jest dozwolone.
  • Rzucanie granatów nad budynkami jest dozwolone.
  • Sky box bug na mapie de_nuke jest zabroniony.
  • Wykorzystanie jakichkolwiek bugów mapy grozi upomieniem albo utratą rund.
  • Wartość gamma może być zmieniana w ustawieniach karty graficznej.

Niedozwolone komendy i programy:
  • Niedozwolone jest używanie własnych modeli bądź skinów.
  • Niedozwolone jest własnych tekstur map.
  • Niedozwolone jest wykorzystywanie czitów/programów modyfikujących grę.
  • Niedozwolone jest wykorzystywanie bugów gry oraz map.
  • Niedozwolone jest używanie zakazanych skryptów (np: silentrun, attack+use, centerview script, norecoil script, etc.)
  • Sędzia meczu ma prawo i obowiązek sprawdzić przed meczem/w czasie meczu wszsytkie ustawienia gracza.
  • HLTV będzie odgórnie ustalane na dany mecz.

Pozostałe:
  • Jeśli wszyscy gracze nie mogą rozgrywać spotkania z powodu niezamierzonego, nieprzewidzianego wypadku jak na przykład awaria serwera, to:
    a) Przed upływem 3 rund: restart i rozpoczęcie meczu od początku
    b) Po rozegraniu 3 rund: the wynik do tego momentu będzie uznany.
  • Jeśli któryś z graczy nieprzewidzianie rozłączy się z serwera (awaria, przyczyny techniczne etc), na koniec aktualnie rozgrywanej rundy nastepuje pausa. Mecz jest kontynuowany po powrocie wszystkich graczy na serwer.
  • W przypadku celowego i rozmyślnego rozłączenia drużyny z serwera sędzia może zdecydować o przerwaniu meczu i przyznaniu wygranej przez w/o drużynie przeciwnej.
  • Protesty mogą składać jedynie kapitanowie klanów.
  • Jeśli gracz nie zgadza się z jakąś częścią regulaminu bądź zasadami, ma prawo zgłosić to do sędziego przed rozpoczęciem meczu. Umyślna odmowa połączenia się z serwerem bądź odmowa rozpoczącia meczu może stanowić podstawę do przyznania w/o dla drużyny przeciwnej. Decyzję podejmuje sędzia meczu po konsultacji z organizatorami.
  • Dwa upomnienia mogą być podstawą do dyskwalifikacji drużyny z turnieju.

Ustawienia serwera podczas turnieju:
  • mp_autokick 0
  • mp_autocrosshair 0
  • mp_autoteambalance 0
  • mp_buytime 0.25
  • mp_consistency 1
  • mp_c4timer 35
  • mp_fadetoblack 1
  • mp_flashlight 1
  • mp_forcechasecam 2
  • mp_forcecamera 2
  • mp_footsteps 1
  • mp_freezetime 7
  • mp_friendlyfire 1
  • mp_hostagepenalty 0
  • mp_limitteams 10
  • mp_logecho 1
  • mp_logdetail 3
  • mp_logfile 1
  • mp_logmessages 1
  • mp_maxrounds 0
  • mp_playerid 1
  • mp_roundtime 1.45
  • mp_timelimit 0
  • mp_tkpunish 0
  • sv_aim 0
  • sv_airaccelerate 10
  • sv_airmove 1
  • sv_allowdownload 0
  • sv_allowupload 0
  • sv_alltalk 0
  • sv_cheats 0
  • sv_clienttrace 1
  • sv_clipmode 0
  • sv_friction 4
  • sv_gravity 800
  • sv_maxrate 25000
  • sv_maxspeed 320
  • sv_maxunlag 0.5
  • sv_maxupdaterate 101
  • sv_minupdaterate 101
  • sv_minrate 25000
  • sv_proxies 1
  • sv_send_logos 1
  • sv_send_resources 1
  • sv_stepsize 18
  • sv_stopspeed 75
  • sv_unlag 1
  • sv_voiceenable 1
  • sv_unlagsamples 1
  • sv_unlagpush 0
  • sys_ticrate 1000
  • allow_spectators 1
  • decalfrequency 60
  • edgefriction 2
  • host_framerate 0
  • log on pausable 1

hide_dot.gifZapisy

hide_dot.gifWarCraft3: The Frozen Throne

hide_dot.gifRegulamin

Ogólne:
  • Wersja gry: TFT v1.18
  • Tryb gry: 1 vs. 1
  • Struktura turnieju: Single lub Double Elimination (zależnie od lokalnych ustaleń), bo3 (najlepsze 2 z 3 gier)
  • Czas gry: Dopóki nie zostanie wyłoniony zwycięzca
  • Wygrany meczu: Gracz, który zniszczy wszystkie budynki wroga lub wróg podda się.
  • Gracze są zobowiązani do zapisywania wszystkich powtórek z gier oraz przedstawienia ich sędziom do analizy po meczu.

Ustawienia gry:
  • Wybór rasy: dowolny
  • Szybkość gry: Duża
  • Mapy: Lost Temple (RoC), Turtle Rock (TFT), Gnoll Wood (TFT), Twisted Meadows (TFT), Plunder Isle (TFT)
    (*inne mapy mogą być dodane w lokalnych elminacjach)
  • Możliwość wgrywnaia swojego pliku 'customkeyinfo.txt'
  • Opcja “Własne skróty klawiszowe” może być włączona

Ustawienia serwera:
  • Zamknięte drużyny: Tak
  • Drużyny razem: Nie
  • Kontrola jednostek: Nie
  • Losowe rasy: Nie
  • Losowy bohater: Nie
  • Obserwatorzy: Pełni
  • Widoczność: Standard

Rozłączenia (disconnecty):
  • Rozłączenia spowodowane systemem zasilania I czynnikami niezależnymi od graczy
  • Gracz, który specjalnie się rozłączył może zostać przez sędziego ukarany walkowerem
  • Gdy dochodzi do rozłączenia:
    1) przed 4 minutą gry – mecz jest grany od nowa
    2) po 4 minucie gry:
    jeśli obaj gracze wyrażają zgodę to mecz zostanie rozegrany jeszcze raz.
    jeśli gracze nie mogą zgodzić się na rozegranie meczu jeszcze raz to sędzia decyduje o przyznaniu wygranej graczowi na podstawie powtórki z gry lub o rozegraniu spotkania jeszcze raz.

Niesportowe zachowanie:
  • Akcje rozumiane jako niesportowe zachowanie to:
    1) Użycie programu typu map hack
    2) Specjalne przerwanie połączenia
    3) Użycie niestandardowych ustawień (poza dozwolonymi)
  • Sędzia może włączyć dodatkowe zachowania do tej listy podczas trwania turnieju.
  • Jeśli gracz zostanie złapany na łamaniu zasad zostanie usunięty z turnieju.
  • Dwa ostrzeżenia powodują natychmiastowe usunięcie z turnieju.
  • Błędy gry: specjalne wykorzystywanie błędów gry może prowadzić do ostrzeżenia lub nawet przyznania walkowera.

hide_dot.gifZapisy


Szykuje się naprawdę ciekawa impreza, tak więc zapraszamy wszystkich do rejestracji i do zobaczenia w Poznaniu!

UWAGA #1: Zgodnie z Waszymi uwagami zmieniliśmy nieco regulamin rozgrywek Counter-Strike'a. Serdecznie wszystkim dziękujemy za pomoc i rady!

UWAGA #2: W związku ze śmiercią naszego Wielkiego Rodaka - Papieża Jana Pawła II - oraz obowiązującą w naszym kraju w tym tygodniu żałobę narodową, planowane na 9-10 kwietnia polskie eliminacje ACON5 zostają przesunięte na późniejszy termin. Dokładna data zostanie podana wkrótce. Przepraszamy za ewentualne trudności i prosimy o wyrozumiałość.

KomentarzeKomentarze

  • pionas

    #0 | pionas

    2005-03-31 22:55:51

    GOGO FX !
  • gsk

    #0 | Simplus-minipitek

    2005-03-31 22:58:09

    Go Go Fx!
  • neo

    #0 | neo

    2005-03-31 23:32:36

    ex_interp 0.1 WTFFFFFFF ????


    -LUq
  • lrd

    #0 | lrd

    2005-03-31 23:49:33

    regulamin jest raczej skopiowany, ex_interp 0.1 na lanie to chyba przesada ;P
  • neo

    #0 | neo

    2005-03-31 23:53:17

    ex_interp 0.1 na lanie jest bledna wartoscia i na kazdym turnieju wymagany jest 0.01 P:

    -LUq
  • apiSS

    #0 | apiSS

    2005-04-01 00:10:57

    czemu Poznań???? a nie szło zrobić eliminacji na śląsku?
  • Qspy

    #0 | Qsp

    2005-04-01 01:43:05

    ta... slask rox tez bym wolal ; p
  • Pentagram|rr

    #0 | Pentagram|rr

    2005-04-01 02:39:16

    * cl_updaterate (MAX 101) - chyba na stale 101 i zakaz zmieniania
    * cl_cmdrate (MAX 101) - chyba na stale 101 i zakaz zmieniania
    * rate (MAX 25000) - chyba na stale 25000 i zakaz zmieniania
    - zabawy kodem sieciowym daja gracza pole do popisu, efekt jest taki ze u kogos twoj model skacze niemilosiernie a u ciebie dziala ok

    * fps_max (MAX 100) - chyba na stale 100 i zakaz zmieniania, ilosc klatek grafiki = ilosc ruchow wysylanych na serwer, czyli jak ktos zmieni na mniejsza to skacze innym

    * ex_interp 0.1 - to jakas pomylka lan i interp na ping = 100ms , przewidujecie lagi na sieci lokalnej czy jak ?? na kazdym normalnym duzym turnieju jest ex_interp 0.01 i zakaz zmieniania, nawet na necie tak sie gra, chyba nie wiecie ile mozna osiagnac jak sie czlowiek kodem sieciowym pobawi, potem w takiego lagusa nie mozna trafic 0.0, na kazdym duzym powaznym turnieju obowiazuje zakaz zmian ustawien sieciowych...

    dogrywka mr3 bez startmoney - nice nice :P kto wygra pistole wygrywa mecz, proponuje zobacyzc jakie sa trendy an swiecie (mr3 lub 5 startmoney 7000)

    sys_ticrate 10000 (widze ze macie mega serwery) serwer lanowy sam z siebie generuje 3x tyle ruchu co serwer na necie, to co na necie zapewnia 100 fps na lanie zadlawi cala maszyne, 1000 spokojnie wystarcza a tak naprawde to lepiej dac jakis plugin z pingbusteremm ktory bedzie trzymal fpsy kolo 200)

    # sv_minupdaterate 20 (chyba powinno byc 101)

    # sv_minrate 0 (chyba powinno byc 25000)

    Jeśli dwóch lub więcej graczy nieprzewidzianie rozłączy się z serwera (awaria, przyczyny techniczne etc), rundy rozegrane od tego mementu, aż do powrotu graczy powinny być pominięte w ostatecznym wyniku. Mecz jest kontynuowany po powrocie wszystkich graczy na serwer, a startmoney zostanie ustawione na 800.
    - a wszedzie daja 4500 po padzie serwera, lubicie pistoletowki czy jak


    tlumaczenie regulaminu w kilku punktach sie wam zrobic do konca nie chcialo... rozumiem ze regulamin macie odgornie ale on jest pisany z mysla o rogrywkach netowych (czesc eliminacji jest online), fajnie by bylo jakbyscie byli elastyczni i zmienili niektore ustawienia
  • Ace

    #0 | Ace

    2005-04-01 07:27:35

    omg :| kto wymyslil Poznan? zrobic ruzrube? :<

    nie bede jechal do poznania z Krakowa :+| FU
  • streq

    #0 | streq

    2005-04-01 09:35:13

    to zapisy tylko na esp.pl ; oooooooo ??
  • Kirkland

    #0 | Kirkland

    2005-04-01 10:05:15

    taa to zart Prmia Aprilisowy : D : D
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-01 10:09:05

    OK OK pora wyjaśnień, co do ex_interp - możliwe że zdażyła się pomyłka - > to do neo lrd i rr ;-)

    co do rr - co do pierwszych komend - nie mam pojęcia :P co do fps\'ów - zmiana wartości równa się temu, że nie wszyscy grają na 100 fps, ja sam grałem na 60 a jak się przesiadłem na 100 to nie mogłem się przyzwyczaić - tu chodzi zapewne o takie przypadki, dogrywka mr3 bez kasy - a gdzie pisze, że bez kasy na starcie/? ;-)

    Dodatkowo pamiętaj, że dostaliśmy odgórny regulamin i zapewne igor go tłumaczył. Kilka wartości możliwe, że zmienimy by uzyskać jak najlepszy poziom rozgrywki, a nie żeby coś skakało lub się cięło.

    Pozdrawiam i do zobaczenia na turnieju, mam nadzieję, że już się zapisaliście ;]
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-01 10:09:32

    Zapewniamy, że nie ;-)
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-01 10:11:48

    Ace^ - a ktoś Cię chce żebyś jechał?? ^^
  • ryan

    #0 | ryan

    2005-04-01 10:35:09

    Najlepszy poziom rozgrywek to wlasnie ustawienia \'CPL\'-owe:
    Graczom nie wolno zmieniac niczego z ustawien cl_ oprocz cl_righthand 0/1.
    ex_interp w CS 1.6 jest dostosowany do 1/cl_updaterate. W takim wypadku, biorac pod uwage ze lanie najlepszy poziom rozgrywek oznacza cl_updaterate 101 / cl_cmdrate 101 / rate 25000, ex_interp musi byc obowiazkowo 0.01.

    s9pi: co do fps\'ow, to nie chodzi wlasnie o takie przypadki. Chodzi wylacznie o ilosc fps\'ow serwera. A sys_ticrate 10000 jest dobrym rozwiazaniem.

    Co do sv_minrate / sv_minupdaterate to wyglada tak. Najlepiej je ustawic na 0 i 10, bo to ma wplyw na dzialanie HLTV. Im wieksze minimalne rate\'y, tym mniej bedzie nam sie podobala gra ktora ogladamy przez HLTV.

    Dogrywka wlasnie jak wytlumaczyl rr nie ma zalezec na samych pistoletowkach. Najlepsze wyjscie, tzn najbardziej wyrownane, wlasnie jest MR5 (mp_startmoney 10000).
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-01 10:38:42

    ok ok fakt nie doczytałem do końca - sorry ;-) Jednak to naprawdę nie my go wymyślaliśmy... grono sędziowskie pewnie weźmie wszystkie prośby pod uwagę i zobaczymy czy coś zmienimy ;-)
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-01 11:38:57

    Masz racje, jest to tlumaczenie regulaminu nadeslanego przez firme ABIT. Wszystkie ustwienia o ktorych wspomniales zostana napewno poprawione. Dziekuje za Twoj komentarz.
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-01 11:39:30

    Zapewniam Cie, ze to nie jest zart :).
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-01 11:40:20

    Ja tego nie tlumaczylem, a girith :D.
  • maTTi

    #0 | maTTi

    2005-04-01 12:26:39

    Ha, kolejny zart 1.04 ! I ponownie wam sie udalo, tak jak rok temu ! :D
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-01 12:31:05

    Szkoda, że news ma datę 30.03, a nie 01.04. Zaufaj mi, drugi raz tak głupiego kawału byśmy już nie zrobili.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-01 13:13:45

    Poprzednie edycje byly w tym miejscu, wiec nie ma sie co dziwic.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-01 13:16:03

    Nie my jestesmy autorami aconu, wszelkie podejrzenia o dzisiejszy dzien prosimy wysylac do abita czy tam kogo :P
  • girith

    #0 | girith

    2005-04-01 13:18:35

    dla wszystkich, ktorym sie nie da wytlumaczyc, ze to nie zart:

    www.e24.pl, dzial kontakt, prosze sobie zadzwonic i sie spytac.
  • girith

    #0 | girith

    2005-04-01 13:27:50

    sam cie prosilem o pomoc w poznaniu :o
  • girith

    #0 | girith

    2005-04-01 13:28:50

    nie, tym razem redaktorzy dostali kategoryczny zakaz pisania newsow pseudo-aprilisowych na temat turniejow.
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-01 13:49:44

    dowiedz się czy możemy coś pozmieniać w regulaminie ^^
  • pr0

    #0 | 000

    2005-04-01 14:43:14

    rotfl @ ex_interp 0.1

    oO
  • maTTi

    #0 | maTTi

    2005-04-01 14:43:27

    1. No wreszcie ktos przyznal, ze to byl glupi zart :).
    2. W zeszlym roku tez news nie byl z data 1.04 jesli dobrze pamietam.
  • Kirkland

    #0 | Kirkland

    2005-04-01 14:45:39

    no wiecie co girith to juz nie mozna za zartowac :) akurat wlasnie przypomnial mi sie ubiegloroczny wasz joke ^^ i tak mi sie skojarzylo :) a co do news\'a wierze ze jest wiarygodny :) pozdro : D
  • freak

    #0 | freak

    2005-04-01 14:58:35

    --- UWAGA! Nie jest to news Prima Aprilisowy! ---

    ;- DDD

    nie dajcie się nabrać :- ))
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-01 14:58:58

    Nie musze sie dowiadywac :D.
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-01 15:08:35

    Władza może wszystko?? ^^
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-01 15:11:09

    Dokładnie ;D.
  • Ace

    #0 | Ace

    2005-04-01 16:12:06

    omg ;o admini to wazniaki wiec im nie podskakujcie bo wam zrobia jazdy :||||
  • Krypton

    #0 | Krypton

    2005-04-01 16:33:33

    Jakiego glupiego? Dobrze bylo, wszyscy sie nabrali :-D
  • n o o k i e

    #0 | n o o k i e

    2005-04-01 17:08:09

    Nam juz pierwszego kwietnia nikt w nic nie uwierzy :D
  • rUMBURAK

    #0 | Zatoichi

    2005-04-01 17:52:27

    radze kupic sobie male klawiatury i ten tydzien poswiecic na przyzwyczajenie sie do nich, miejsca jest tyle co kot naplakal
  • girith

    #0 | girith

    2005-04-01 17:52:43

    zostaly poprawione zasady CS. dziekuje wszystkim za cenne uwagi. jesli macie jeszcze jakies pomysly/pytania/watpliwosci, to prosze o tym pisac w komentarzach. pozdrawiam z wroclawia, w ktorym rozkladaja juz ogrodki piwne :o
  • ryan

    #0 | ryan

    2005-04-01 19:18:13

    Milo ze eR eR\'a zdanie sie liczy, ale bierzcie pod uwage ze w dogrywce normalnie jest mp_startmoney 10000 (CPL), takze sv_minupdaterate 101 / sv_minrate 25000 nie sa dobrym rozwiazaniem na postawienie HLTV. Chetnie mozecie skontaktowac polskie serwisi HLTV lub HLTV.org albo blank\'a, napewno wam z tym pomoga.

    Co do startmoney, to 7000 jest absolutnie za malo patrzac na to:

    CT przegrywa 1 rundy, dostaje 145o -> 7000- 5000+1450 = 3500, co napewno oznacza ze jest za malo pieniedzy, wiec juz po jednej rundzie nastapi ECO dla CT.
    Sens dogrywki dokladnie przez prawie wszystkich \"pro\" turniejow takze graczy zostal przedyskutowany wielokrotnie i postanowiono nie tylko na CPL ze trzeba to zmienic, zeby a) pistoletowki nie decydowaly o wyniku b)gra z calym zestawem w pierwsze dwa, jak nie trzy rundy jest zapewniona.

    Dzieki za uwage!
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

836 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie