Wywiady, gamemovie i newsletter

Dostosuj

Wywiady, gamemovie i newsletter

Mimo, że gra Battlefield 2 swoją premierę będzie miała dopiero za 2-3 miesiące - staramy się informować Was na bieżąco o pracach trwających nad grą. Serwis TotalVideoGames.com Przeprowadził wywiad z Larsem Gustavsson, jednym z Designerów w ekipie pracującej nad BF2. Celem rozmowy było zapewnie wyciągnięcie informacji, dlaczego premiera została przesunięta - choć nie zadano tego pytania wprost.

hide_dot.gifFragment rozmowy


What have been some of the changes and focuses over the last couple of months from the team?

We have been working hard to not only turn all the features into a game but also to really polish and play test the game so that it feels solid. Our new squad & commander system has evolved based on feedback from our test groups and the in game interface has been overhauled to keep it as simple and intuitive as possible.


W wolnym tłumaczeniu oznacza to, że team z EA (zajmujący się BF2) stara się dopieścić rozgrywkę sieciową i teamplay. Interface ma być przejrzysty i prosty, gra wykończona do ostatniego pociągnięcia myszką. Więc wiemy, że zespół ciężko pracuje nad BF2. Nie ukrywam, że wszyscy liczymy na demo, choć o nim ani widu ani słychu.

Poza tym newsletter (dopisać można się tu) poinformował mnie, że pojawiło się nowe Gamemovie ukazujące lot śmigłowcem. Dodatkowo przeprowadzono wywiad ze Scottem Evans, producentem drugiej części Battlefield. Wywiad jest w formie video-konferencji, tak więc będzie dla nas jeszcze bardziej przyjemniejszy.
Jak widać EA w pewnym sensie "rozpieszcza" czekających na BF2, muszą coś kombinować bo raczej nikt nie ucieszył się z przesunięcia premiery.

hide_dot.gifDownload



eSports.pl
www.totalbf2.com
dzięki : czytelnikom

KomentarzeKomentarze

  • vasquez

    #0 | vasquez

    2005-01-29 13:12:27

    Gamemovie ukazuje lot śmigłowcami, a nie lot samolotem.

    Pozdrowienia
  • Preak

    #0 | Preak

    2005-01-29 15:27:21

    hmm ja do jednego newslettera dopisywalem sie chyba z 2 tygodnie temu :)
  • mik

    #0 | mik

    2005-01-29 17:08:22

    on raczej mowi o systemie w grze \"Squad & Commander\" a nie o ekipe tworzacej gre... Ze go zmieniaja zgodnie z sugestiami testerow i staraja sie utrzymac przy tym interfejs gry jak najbardziej prostym i intuicyjnym.
  • *Jaras

    #0 | Zemsta Pana Franka

    2005-01-29 17:34:20

    Oooo lol, zle to zrozumialem - ogolnie pisalem newsa z samego rana nie siedzialem nad nim dosc dlugo - jest dziurawy. Dzieki.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1009 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie