Wywiady, gamemovie i newsletter
Mimo, że gra Battlefield 2 swoją premierę będzie miała dopiero za 2-3 miesiące - staramy się informować Was na bieżąco o pracach trwających nad grą. Serwis TotalVideoGames.com Przeprowadził wywiad z Larsem Gustavsson, jednym z Designerów w ekipie pracującej nad BF2. Celem rozmowy było zapewnie wyciągnięcie informacji, dlaczego premiera została przesunięta - choć nie zadano tego pytania wprost.
Fragment rozmowy
What have been some of the changes and focuses over the last couple of months from the team?
We have been working hard to not only turn all the features into a game but also to really polish and play test the game so that it feels solid. Our new squad & commander system has evolved based on feedback from our test groups and the in game interface has been overhauled to keep it as simple and intuitive as possible.
W wolnym tłumaczeniu oznacza to, że team z EA (zajmujący się BF2) stara się dopieścić rozgrywkę sieciową i teamplay. Interface ma być przejrzysty i prosty, gra wykończona do ostatniego pociągnięcia myszką. Więc wiemy, że zespół ciężko pracuje nad BF2. Nie ukrywam, że wszyscy liczymy na demo, choć o nim ani widu ani słychu.
Poza tym newsletter (dopisać można się tu) poinformował mnie, że pojawiło się nowe Gamemovie ukazujące lot śmigłowcem. Dodatkowo przeprowadzono wywiad ze Scottem Evans, producentem drugiej części Battlefield. Wywiad jest w formie video-konferencji, tak więc będzie dla nas jeszcze bardziej przyjemniejszy.
Jak widać EA w pewnym sensie "rozpieszcza" czekających na BF2, muszą coś kombinować bo raczej nikt nie ucieszył się z przesunięcia premiery.
Download
- Gameplay video (lot śmigłowcem) | High (8,64 mb) / Low (2,17 mb)
- Video-wywiad ze Scottem | High (13,7 mb) / Low (4,1 mb)
eSports.pl
www.totalbf2.com
dzięki : czytelnikom
#0 | vasquez
2005-01-29 13:12:27
Pozdrowienia
#0 | Preak
2005-01-29 15:27:21
#0 | mik
2005-01-29 17:08:22
#0 | Zemsta Pana Franka
2005-01-29 17:34:20