Wywiad z Phillipem Bossantem

Dostosuj

Wywiad z Phillipem Bossantem

Phillip Bossant aka [DEV]whatever, artysta, posiadacz stopnia naukowego w dziedzinie sztuk pięknych. Ukończył instytut sztuki w Kansas oraz uczelnie plastyczną w Osace w Japonii, gdzie wielokrotnie wystawiano jego prace. Phil Bossant współtworzył wiele znanych tytułów, chociażby serię "Carmen San Diego", przy których pracował jako animator. Z innych jego dzieł można wymienić tytuły, głównie kierowane do młodszych odbiorców, jak "Dr. Seus", "Green Eggs and Ham", "the ABC Book", "Nickelodeon`s RugRats" wszystkie ze stajni Broderbund Software.


Jego kariera nabrała impetu, zatrudniany był przy takich grach 3D jak np. Nuclear Strike wydany przez Electronic Arts, czy Prince of Persia 3D, wydane przez Red Orb`s. Później jako kierownik zespołu artystycznego w Electronic Arts pracował przy "James Bond: The World is Not Enough". Zanim został wcielony do zespołu Developerskiego America`s Army wykonał kilka prac dla KalistoUSA, gdzie współpracował z Alexem Mayberrym aka [DEV]Abraxas. Aktualnie jest producentem wykonawczym w zespole DEV Team.

Gamecloud udało się przeprowadzić wywiad, w którym Phil Bossant odkrywa rąbka tajemnicy na temat planów zespołu dotyczących gry America's Army.

hide_dot.gifFragment wywiadu z Phillipem Bossantem

Gamecloud: Po pierwsze, America`s Army cały czas jest jedną z najbardziej popularnych, sieciowych, gier akcji. Ile kopii America`s Army pobrano od czasu pojawienia się jej trzy lata temu?

Phil Bossant: Nie dysponujemy dokładną liczbą pobrań, ponieważ gra America`s Army jest dostępna z wielu miejsc na całym świecie. Posiadamy jednakże dokładną liczbę zarejestrowanych graczy- na dzień dzisiejszy jest to 5 mln zarejestrowanych użytkowników i rośnie ona z każdym dniem.


Jak trudne jest rozwijanie gry, która ma na celu zapewnianie rozrywki oraz ma służyć jako realistyczne narzędzie rekrutacyjne armii amerykańskiej?
Rozwijanie takiej gry stwarza nam wiele wyzwań, jednakże wydaje mi się, że pomaga traktowanie jej jako formy rozrywki, która rzetelnie odzwierciedla wartości armii. Ostatecznie, ten rodzaj mediów jest platformą rozrywkową, zatem grywalność gry oraz jej założenia można opakować na różne sposoby. Jeśli nam, twórcom, nie uda się stworzyć wciągającej, stanowiącej wyzwanie, oraz co najważniejsze, dającej rozrywkę gry, oznacza to, że nieodpowiednio wykorzystaliśmy rzemiosło. Wydaje mi się, że osiągnęliśmy te cele w wystarczającym stopniu, ponieważ niezależnie od tego jak bardzo jesteś zainteresowany armią amerykańską nie możesz grać w tą grę nie dowiadując się przy tym czegoś więcej właśnie o armii amerykańskiej.


Co chcielibyście dodać do pecetowej wersji America`s Army w najbliższej przyszłości?
America`s Army nieustannie ewoluuje i się rozwija. W zeszłym tygodniu wypuściliśmy America`s Army: Special Forces Q-Course, w której gracze doświadczają nieskończonej możliwości rozgrywki z powodu wprowadzenia losowych lokacji startowych, losowych celów misji, losowych lokacji końcowych, losowych NPC oraz przenośnych celów misji.

Podczas E3 będziemy prezentować Overmatch oraz Stryker-Overmatch. Wraz z wypuszczeniem Overmatch, gracze będą mogli doświadczyć nowych możliwości sił specjalnych, która jest w stanie pokonać silniejszego liczebnie przeciwnika. Ta wersja gry będzie zawierać implementację sztucznej inteligencji jako sterowane przez komputer postacie, będące sojusznikami, przeciwnikami, bądź cywilami. Pojawią się, więc instruktorzy, oraz członkowie drużyny sterowani przez komputer. NPC natomiast, będą mieli na celu zwiększenie nacisku i zwrócenie większej uwagi na ROE (Rules Of Engagment), występując pod postacią cywili lub przedstawicieli pozarządowych organizacji, zarówno podczas treningów jak i misji. Innym z kluczowych dodatków jest wprowadzenie broni oraz systemów używanych przez jednostki specjalne, m.in. Javelin Missle oraz specjalna wersja HMMWV, wykorzystywana właśnie przez jednostki specjalne. Gracze będą musieli ukończyć odpowiedni trening zanim będą mogli skorzystać z tych broni i systemów. Stryker -- Overmatch wprowadzi natomiast współczesną brygadę piechoty zmotoryzowanej Stryker w świat gry.



To tylko fragment wywiadu. Nie posiadając zgody autora na opublikowanie całości, resztę możecie przeczytać pod tym adresem.


Z każdą kolejną wersją, America`s Army staje się coraz lepszą, bardziej wymagającą grą, posiadającą coraz więcej możliwości rozgrywki i przedstawiającą żołnierza armii amerykańskiej w coraz lepszym świetle. Mamy nadzieję, że Phillipowi jak i całej reszcie zespołu developerskiego, uda się utrzymać grę na bardzo wysokim poziomie, zadowalając tym samym rzesze fanów America`s Army całego świata.


gamecloud

KomentarzeKomentarze

  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-14 11:07:29

    Czyżbym był pierwszy? :| Pierwszy raz jestem pierwszy :D
    A tak długo nic tu nie było :)
    Ja bym wolał, by poprawili wszystkie bugi, a nie bawią się w dodatkowe opcje i pewnie super nowe bugi :]
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-06-14 11:21:01

    Haha :)
    Zostawiem palme pierwszenstwa przygladajac sie kto bedzie 1st :]
  • kaktus

    #0 | kaktus

    2005-06-14 11:22:05

    no to zmiescilem sie na pudle :) chociaz widzialem na aa.pl ze jest post ale w pracy juz nie wlazilem. cos ostatnio malo ludiz sie udziela i tutaj i na aa.pl
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-06-14 12:48:47

    Kryzys panie kolego :] kryzys ....
    Jak dodadza te nowe pojazdy, to pewnie bedzie mozna latac strykerem buhahahaa
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-06-14 12:49:23

    a najlepsze jest to:

    Mamy nadzieję nadal oddawać hołd żołnierzom amerykańskim tworząc najlepszą, najbardziej wciągającą i bezbłędną grę, jaką tylko możemy...
  • PatheticFreak

    #0 | Majorek

    2005-06-14 13:13:51

    ja w nich wierzę :D
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-14 13:38:59

    ...bezbłędną grę, jaką tylko możemy...
    to znaczy, że po prostu przyznają się do tego, że gówno mogą :D
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-14 17:39:30

    Jak poprawia wszystkie bugi to pewnie poleca znowu FPSy :( Strikery itd
  • [RD]Fisheer

    #0 | Fisheer

    2005-06-14 22:04:02

    Znowu narzekaja :P

    Nie jest zle, no na pewno moze byc gorzej.... chyba =]
  • pakus

    #0 | nib.

    2005-06-15 02:26:29

    ahhh =p i tak aa wymiata :} ale w bf2 mozna polatac =p :D nietylko skaczac z mostu =p
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-06-15 04:17:22

    Nie zaczynajcie z BF2. Gierka faktycznie fajna, ale to zupełnie inny klimat jak w AAO. Ja i tak pozostanę wierny AAO mimo, że napewno zagram sobie w BF 2 :)
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-06-15 04:19:12

    A i panowie nie narzekajmy tyle ... Pamiętajcie, że zawsze może być gorzej ... Gdyby AAO było grą komercyjnąjak BF 2 to napewno nie było by tyle błędów. Na stan AAO ma również wpływ to, żę grono programistów często się zmienia. Tu ktoś odejdzie, a tu dojdzie.
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-06-15 07:39:44

    Mordo - a ty usilnie ich non stop bronisz. To nie nasz problem jaka ekipe montuja, wazne jest aby istniejaca gra byla na jakims poziomie i nie zawierala beznadziejnych bledow. I szczerze - nie interesuje mnie czy jest to produkt komercyjny czy nie - oczekiwania klienta sa takie same.

    To tak jakbys rozdawal przeterminowane produkty na promocji w markecie :D
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-06-15 12:31:08

    Wychodze trochę z założenia, że czego sam lepiej nie zrobię to nie krytykuję jakoś bardzo :)
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-15 14:50:48

    Ciekawe podejscie masz ziom. Wlazlbys na TSa kiedys zagierzymy cos powoli mi ochota wraca
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-06-15 15:05:15

    No nie wierzę Żuber ... Tobie się chce grać w AAO ??
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-15 15:36:09

    Nie moge wyjsc tak calkiem z wprawy pozniej przyjdzie 2,5 i co bede reprezentowal soba ?
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-15 15:36:39

    A w koncu czeka nas slawa, pieniadze, piekne kobiety...
  • maLENstwo

    #0 | maLENstwo

    2005-06-16 18:24:36

    w nastepnej wersji jak juz komputer bedzie sterowac silami lokalnymi to pewnie beda one tak yntelygentne ze po kilku minutach sami sie wybija a serwer ich wykopie ze roe ;]
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-16 23:16:53

    Byloby milo :) Pewnie bedzie mozna jak w CSie regulowac poziom trudnosci. Damy se na harda i boty pewnie beda napierdalac same heady i to jak tylko ktos wyleci zza rogu
  • maLENstwo

    #0 | maLENstwo

    2005-06-17 00:26:18

    eee tam zanim wylecisz strzaly juz zostana oddane zeby w odpowiednim momencie Cie trafilo ;) chociaz nie lol one laga miec nie beda :] to dopiero ulatwienie :P
    ale tak na powaznie to boje sie wlasnie tego ze nie beda potrafily nie trafiac bo DEVki ustawia to w prosty sposob 0000 nie wystrzelil przeciwnik zyje 0001 wystrzelil przeciwnik nie zyje
  • IIPen

    #0 | IIPen

    2005-06-24 02:33:16

    najbardziej sie obawiam dziur, ktore takie boty umozliwia... tworcy hackow beda mieli istny raj na ziemi...
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5630 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie