Wirtualna US Army?

Dostosuj

Wirtualna US Army?

Tworzenie gier przez armię - tego się chyba nikt nie spodziewał. Wszelkiego rodzaju symulatory robione na wewnętrzny użytek tak, ale typowo "komercyjny" FPS, który zawładnął wyobraźnią milionów graczy na całym świecie? A jednak, US Army sięgnęła po niekonwencjonalne narzędzie mające na celu poprawienie swojego wizerunku oraz zachęcenie młodych ludzi do wstępowania w jej szeregi. Co miało być jej atutem? Realizm, który co by o grze nie mówić jest bardzo duży.

Po trzech latach sukces darmowej gry przerósł najprawdopodobniej oczekiwania twórców. Aktualnie istnieje ponad 6,1 miliona zarejestrowanych kont na oficjalnej stronie gry. Mało tego szacuje się, że nawet 40% rekrutów miało styczność z AAO. Ciekawe ilu z nich zaciągnęło się do armii dzięki projektowi DEV Team.

Wersja rządowa America’s Army (o wiele bardziej rozbudowana niż wersja publiczna) pozwala natomiast na oszczędzanie milionów dolarów na szkoleniach - żołnierz siada przed komputerem, loguje się w grze, a następnie trenuje na wirtualnym poligonie. Owszem na dzień dzisiejszy nic nie jest w stanie zastąpić zajęć na strzelnicy czy skoków spadochronowych. Nie o to jednak chodzi - żołnierz grając wyrabia w sobie pewne nawyki, poznaje taktykę, uczy się procedur, które później procentują w realnym świecie. Również "cywilnym" graczom mogą przydać się umiejętności nabyte w grze i nie chodzi tu bynajmniej o refleks. Jak donosi portal www.abclocal.go.com pewien chłopiec wiedział jak udzielić pierwszej pomocy swojemu bratu dzięki wykładowi, który jest odtwarzany podczas treningu pozwalającego zdobyć umiejętność medyka.

W 2006 ma ukazać się AAO oparte na enginie Unreal'a 3. Jak zwykle społeczność America’s Army wiąże z nią olbrzymie nadzieje. Wiele razy zespół Dev’ów serwował nam patcha trudnego do przełknięcia (np. nieudana 2.4: FireFight), a mimo to nadal w nią gramy. To chyba jest najlepsza reklama darmowej gry pochodzącej z dosyć oryginalnej stajni.

americasarmy.com; abclocal.go.com

KomentarzeKomentarze

  • Jw_23

    #0 | Jw_23

    2005-11-05 17:08:16

    To jest moj dziewiczy news na eSports.pl. Mam nadzieje, ze spodoba wam sie moja \"tworczosc\". Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane :)
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-11-05 17:10:56

    Bardzo interesujący news :P
    GJ
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-11-05 18:26:05

    nie no słaby słaby news niestety


















    JOKE oczywiscie dobra robota :D ;)
  • Jw_23

    #0 | Jw_23

    2005-11-05 18:34:18

    ty ty ty niedobry jeden... tak mnie biednego stresowac ;) hihi
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-11-05 18:34:56

    W 2006 dopiero silnik U3... Ciekawe jeszcze, w jakim miesiącu się ukaże, bo nie wierzę, że na początku roku.
  • Jw_23

    #0 | Jw_23

    2005-11-05 18:49:45

    wspominali cos o lutym... z tym ze 2.5 zapowiadali na czerwiec kiedy wyszlo wszyscy wiemy....
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-11-05 18:54:28

    Niestety DEV-owie nie są zbyt słowni. Więc jeżeli wspominali coś o lutym to wersji na silniku U3 możemy się spodziewać w okresie wakacji.
    No chyba, że tym razem nas miło zaskoczą.
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-11-06 08:42:59

    Yhy jasneeee
  • Jw_23

    #0 | Jw_23

    2005-11-06 10:37:19

    deveom sie nie wierzy co :P
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-11-06 11:12:21

    Rzecz oczywista...
    Może kiedyś doczekamy się momentu w którym Devowie pozytywnie nas zaskoczą.
  • Skrang | AA

    #0 | Skrang

    2005-11-06 16:53:00

    mnie pozytywnie zaskoczyl iron w 2.5, ale to maly szczegol...brakuje zaskoczen w bardziej waznych sprawach...:)
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-11-07 11:40:02

    Mi się z początku 2.5 nie podobało, ale ostatnio zmieniłem zdanie.
  • Jw_23

    #0 | Jw_23

    2005-11-07 12:57:01

    chyba jakis dziwny jestem bo polubilem 2.5 od pierwszego wejrzenia ;)
    recoil mi nie przeszkadza, polikwidowali mase bugow chociaz musze przyznac ze najbardziej \"grywalna\" byla wersja 2.3 (pomijam stada cziterow na serwerach :/ )
  • Skrang | AA

    #0 | Skrang

    2005-11-07 15:36:04

    gra staje sie bardziej realistyczna,a traci na grywalnosci...ale w sumie co mi z tego??
    gram zeby pograc, jakbym chcial wiekszego realizmu to ogladnalbym Rambo na Polsacie i tyle... :P
    ja chce grac w strzelanke z elementami realizmu [ niekoniecznie malego], ale nie odwrotnie :)
  • Bartezz

    #0 | Bartezz

    2005-11-07 16:39:56

    Zgadzam się z Toboą Skrang.
  • Skrang | AA

    #0 | Skrang

    2005-11-07 23:22:59

    :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2198 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie