Wieści z ESL

Dostosuj

Wieści z ESL

Wielokrotnie już informowaliśmy Was o działalności ligi ESL, której oficjalnym partnerem medialnym jest eSports.pl. Skoro już mamy za sobą kilka tygodni jej działania, to wypada trochę napisać o zmianach, nowych zasadach nagradzania oraz promowania klanów, zarówno tych najlepszych, najaktywniejszych oraz takich, które przede wszystkim grają fair. Zatem poczytajcie, co ma Wam do zaoferowania najbardziej profesjonalna obecnie polska liga Counter-Strike'a.

ESL ukazuje swoje oblicze już w czasie procesu rejestracji klanu. Niektórzy dziwią się, że ich zgłoszenie zostało odrzucone przez administratorów za to, że nie posiada się strony internetowej, nie ma się kanału na ircu bądź też lider zespołu nie podał swojego adresu mailowego lub numeru ICQ. Dlaczego się tak dzieje? Już tłumacze.
Proces rejestracji klanu ma wyeliminować wszystkie zespoły oraz problemy, które w przyszłości mogłyby spowodować utrudnienia w rozgrywaniu meczy bądź też kontakt z zawodnikami. Jak sami pewnie zauważyliście, ESL w przeciwieństwie do innych lig nie traktuje zawodników przedmiotowo i na zasadzie równości z klanem. Dla administratora ESL każdy zawodnik jest osobną jednostką, do której w razie problemu, pytania czy wyrażenia uznania można, a nawet trzeba, zwrócić się bezpośrednio. Dlatego właśnie wymagane jest podawanie kanału IRC na którym można Was znaleźć, strony interenetowej, na której lista graczy powinna być identyczna z tą w ESL i podawać możliwości skontaktowania się z danym członkiem. Wykonanie takiej wcale nie jest trudne i czasochłonne - wystarczy WORD, OpenOffice czy jakikolwiek inny darmowy lub nie edytor www, który obsługujemy samą myszką.
Administratorzy czuwają również nad tym, aby do ligi nie dołączały osoby, które swoim zachowanie będą psuć zabawę pozostałym. W ten sposób nie dopuszczani są do ligi obcokrajowcy, którzy nie mają żadnego związku z naszym krajem, a co się z tym wiąże nie potrafią mówić i pisać po polsku czy też nie chciałyby grać na naszych rodzimych serwerach, co bardzo często kończy się porażkami ze względu na ogromne różnice w pingach.

Wczoraj zaszły małe zmiany w regulaminie rozgrywek. Sprecyzowany został punkt, który mówi o wykorzystywaniu błędów w mapach. Od tej pory jest to definitywnie zabronione. Poprawiony punkt mówiący o pluginach na serwerze oraz o grze na takich, na których nie są one zainstalowane. Dodane zostały dwie nowe mapy: de_cpl_mill oraz de_cpl_fire, które oczywiście możecie pobrać z ftp eSports.pl. Delikatnie zmodyfikowany został również plik konfiguracyjny serwera. Od teraz roundtime wynosi 2, a freeztime 15. Całość dostępna tutaj.

Teraz czas na przyjemności. Zmieniono zasady rozdawania nagród dla poszczególnych zespołów. Obecnie prezentuje się to hide_dot.gifnastępująco:


  • Prowadząca (w momencie rozegrania przez jakiegokolwiek z uczestników 20 spotkań) drużyna oraz drużyna, która jako pierwsza rozegra 30 meczów ladderowych, otrzymają trzy miesięczny dostęp do Konta Premium.

  • Najlepsi awansują do ESL Amateur Series. A jest o co walczyć. Nie tylko dołączysz do graczy z wyższej półki ale również otrzymasz od nas w nagrodę trzymiesięczne, całkowicie darmowo, Członkostwo Premium! Liga ESL Amateur Series pełni rolę przedsionka dla elitarnej grupy zawodników, absolutnych szczytów umiejętności - ligi ESL Pro Series.

  • Drużyna, która zostanie wybrana, jako najlepiej stosująca się do regulaminu rozgrywek, otrzyma w posiadanie wybraną przez siebie domenę z zakresu .com - wybór nastąpi po rozegraniu przez którąkolwiek z drużyn 30 meczów ladderowych.

  • Drużyna wybrana, jako najaktywniejszy uczestnik rozgrywek, otrzyma roczny hosting na serwerach najwyższej jakości znajdujących się w Polsce - wybór nastąpi po rozegraniu przez którąkolwiek z drużyn 30 meczów ladderowych.


Na Waszym miejscu nie kazałbym się długo przekonywać. Wszystkich chętnych zapraszam do rejestracji i dołączania do rozgrywek, bo zabawa jest naprawdę bardzo dobra. Dla wszystkich chętnych przestawiam poradnik jednego z administratorów ESL - logana.

hide_dot.gifPoradnik, czyli jak zacząć przygodę z ESL:

Celem tego poradnika jest przedstawienie najważniejszych informacji, jakie będą Wam potrzebne aby szybko i bezstresowo przebrnąć przez proces rejestracji klanu i zawodników oraz zapisu do ladderów CS 5on5 i 2on2. W miarę rozwoju i wdrażania kolejnych gier do ESL.pl poradnik ten będzie rozszerzał się o kolejne działy.

Postanowiłem podzielić poradnik na poszczególne sekcje, tak aby łatwiej było się z nim zaznajomić.

Profil gracza oraz drużyny:

GRACZ - Tylko i wyłącznie gracze z Polski zostaną zaakceptowani do udziału w ESL.pl . W przypadku rozgrywek drużynowych przynajmniej 60% członków danej drużyny musi legitymować się obywatelstwem polskim.

  • Konto gracza: wypełnijcie wszystkie pola. Zajmuje to minutę a bardzo ułatwia adminom pracę. Pamiętajcie też o wpisaniu SteamID w linku 'Nowe ID Konta Gry' znajdującym się w Centrum Dowodzenia. I tu moja uwaga: dostajemy wiele próśb o usuwanie SteamID ponieważ kiedyś skasowaliście konto a teraz przy ponownym wpisywaniu swojego SteamID otrzymujecie komunikat, że jest już ono zajęte. W momencie kiedy kasujecie konto w ESL, numer SteamID !!ZOSTAJE!! w bazach danych! Prawdopodobnie w najbliższej przyszłości nie będziemy usuwać numerów, dlatego że ktoś wykasował sobie konto o chce założyć nowe.


DRUŻYNA - Aby uczestniczyć w rozgrywkach, drużyna oprócz wymaganej ilości graczy, powinna w swoim profilu umieścic następujące informacje:

  • Nazwa: nie może zawierać treści obraźliwych i kłócących się z ogólnie przyjętymi normami dobrego zachowania, identycznych do znanych zespołów, bądź posiadających prawne zastrzeżenie wyłączności.
  • Skrót nazwy, potocznie nazywany tagiem
  • Forma kontaktu (kanał ircowy, numer ICQ Clan Leader`a)
  • Logo klanu w formacie 100x100 pixeli; obowiązuje tu identyczna zasada jak w przypadku nazwy klanu
  • Adres strony www; strona powinna zawierać: nicki wszystkich członków klanu uwzględnionych w profilu ESL, wraz z prawdziwymi i aktualnymi kontaktami (mail, irc, gg, icq itd). Obowiązkowo na stronie znajdować się musi logo, identyczne do tego jakie widnieje w profilu ESL. Stowrzenie najprostszej strony nie zajmuje więcej jak 15 minut a jej posiadanie jest warunkiem KONIECZNYM, aby klan został zaakceptowany do rozgrywek w ladderze 5on5 (w 2on2 nie jest wymagana).
  • Dodatkowe infomacje: w tym polu najważniejszymi danymi są SteamID WSZYSTKICH graczy grających w danym klanie. Oprócz tego może tu być info na wasz temat (historia klanu, posiadane serwery, sponsorzy, itd.)


Dany gracz może należeć tylko i wyłącznie do jednej drużyny w ramach gry w danej lidze. Przykładowa lista możliwości gry w 2 klanach znajduje się pod tym linkiem: http://www.esl-europe.net/faq/110/ . Pamiętajcie, w razie wątpliwości zapytajcie admina na IRCu!

Gracz może zmienić drużynę na inną w dowolnym momencie, jednakże pociąga to za sobą konieczność odczekania 10 dni, aby móc pełnoprawnie brać udział w meczach w barwach nowego teamu. Reguła ta obowiązuje również wobec nowych uczestników.


eSports.pl

KomentarzeKomentarze

  • logan

    #0 | le logan

    2004-11-25 14:19:32

    n1 :D
  • svisstack

    #0 | svisstack

    2004-11-25 14:25:55

    n2 ;d
  • npm

    #0 | npm

    2004-11-25 14:27:33

    n3 :D
  • postal1

    #0 | postal1

    2004-11-25 14:28:55

    p1
  • girith

    #0 | girith

    2004-11-25 14:29:58

    n1
  • skorek

    #0 | skorek

    2004-11-25 14:32:24

    gj
  • _nique

    #0 | _nique

    2004-11-25 16:27:46

    n666 :D
  • sxl

    #0 | sxl

    2004-11-25 17:02:36

    nx

    where x belongs to N - {1,2,3,666}

    hahah, my mad math skills 0wn u all
  • logan

    #0 | le logan

    2004-11-25 17:21:01

    :D
  • cnn.GreaTeye

    #0 | GrejT <3 Ewelinka

    2004-11-25 18:15:54

    where x belongs to N - {-1,x}
    hahah, my mad match skills 0wn u all
    Hehe jestem lepszy :P
  • Yuri

    #0 | yuri

    2004-11-25 19:10:33

    freeztime 15 - to co lubie ; d
  • Qspy

    #0 | Qsp

    2004-11-25 19:18:48

    no z freezami przesadzaja : o gra staje sie mniej dynamiczna a co za tym idzie interesujaca dla mniej wkreconych :o
  • logan

    #0 | le logan

    2004-11-25 19:32:59

    e tam, sam przesadzasz :)
  • Qspy

    #0 | Qsp

    2004-11-25 20:17:12

    [; ciekawe w czym.... 15 sekund.... 5 sekund starczy przeciez niemusza obgadywac taktyk na kazda runde z osobna na freezie : o zakupic mozna all w 3-5 sekund a gra by zyskala dynamicznosci... gdzie przesadzam... patrze pod katem potencjalnej publicznosci ;o
  • logan

    #0 | le logan

    2004-11-25 20:45:20

    publiczności nic się nie stanie, poza tym jesteśmy elastyczni. Jeśli gracze zgłoszą chęć zmniejszenia freezetime to zawsze możemy to rozważyć
  • Qspy

    #0 | Qsp

    2004-11-25 21:13:12

    ; o a ty zarzadzasz tym biznesem dobrze zrozumialem? [;
    no jak jestescie elastyczni to spoko : p to duzo wyjasnia ; o
  • logan

    #0 | le logan

    2004-11-25 21:40:18

    nie \"zarządzam\" jestem jego częścią. Jakbyś czytał uważnie tego newsa zauważyłbyś to :D
  • Qspy

    #0 | Qsp

    2004-11-25 22:06:39

    aha
    ...
    hm
    ...
    to powodzenia!
  • logan

    #0 | le logan

    2004-11-26 08:22:31

    hm
    ...
    dziękuję!
  • Azrael

    #0 | Azrael

    2004-11-26 12:24:45

    Zwiekszony freeztime jest efektem zmniejszonego czasu rundy ;) Moze i niepotrzebny az taki dlugi czas, ale to trzeba pograc i zobaczyc w praniu jak to bedzie wygladalo, a nei od razu plakac :D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3044 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie