Wiemy więcej o trzecim Red Alercie
Wszyscy fani serii Red Alert od ośmiu lat oczekujący na kolejną część cyklu dostali w ostatnim czasie trochę powodów do radości w postaci nowych informacji o grze. Zmianie ulegnie na przykład system zbierania surowców, tradycyjne złoża zostaną zastąpione przez zbiorniki, do których w danym momencie dostęp będzie miała tylko jedna żniwiarka. Sporą rewolucją mogą być za to źródła ulokowane w morzu (które, jak pamiętamy, ma być istotnym polem nie tylko bitwy ale i innych działań), jakkolwiek nie wiemy jeszcze dokładnie, jak będzie wyglądała ich eksploracja. Pojawić się też mają specjalne budynku zapewniające dochód, niezależne od rafinerii i harvesterów.
Producenci gry zapewniają, że bardzo ważnym jej elementem będzie możliwość wykorzystania rzeźby terenu przez jednostki sterowane przez gracza, na przykład piechota będzie mogła okopywać się w kraterach powstałych w wyniku co znaczniejszych eksplozji. Jedynymi płaskimi elementami na mapach mają być zbiorniki wodne, co w sumie może złożyć się na większą ilość rozmaitych wariantów taktycznych. Mapy mają też być nieco większe, aniżeli w poprzednich częściach serii Command & Conquer.
Nowy trailer Red Alert 3
Powyżej natomiast znajdziecie najnowszy trailer Red Alerta 3. Elementem, który najbardziej uderzył mnie podczas oglądania, był podkład dźwiękowy. Otóż zarówno przygrywająca w filmiku melodia, jak i część odgłosów, np. amerykańskich Gi, jest po prostu żywcem przeniesiona z drugiej części gry i bynajmniej nie jest to wcale wadą, o ile bowiem oprawa graficzna ze zrozumiałych względów zestarzała się dosyć radykalnie, to oprawa dźwiękowa Red Alerta 2 dałaby rade nie jednej dzisiejszej grze.
Martin
#1 | hakeen
2008-05-27 23:44:13
#2 | f0rem
2008-05-27 23:44:27
#3 | JC
2008-05-28 00:12:50
#4 | qwe
2008-05-28 00:16:51
nie ma to jak 2d w najlepszym wykonaniu
#5 | rml
2008-05-28 00:45:06
#6 | rml
2008-05-28 00:46:14
#7 | Vesp3r
2008-05-28 06:39:45
#8 | lab
2008-05-28 06:49:31
#9 | SEBbull
2008-05-28 06:53:32
ra1 >>> ra2
a co do 2d to w zupelnosci sie zgadzam :}
#10 | ARCYK
2008-05-28 11:15:16
#11 | Martinoz
2008-05-28 12:35:56
#12 | Martinoz
2008-05-28 12:36:23
Gra będzie miała sporo zaczerpnięć z imo najlepszej części jeśli chodzi o multiplayer czyli Generals.
Słabsze superbronie (co ma zmusić graczy do mikrowania jednostek a nie posługiwania sie SW) oraz system doświadczenia rodem z Generals (za niszczenie jednostek przeciwnika dostawało sie punkty, które potem sie przeznaczało na wszelkiego rodzaju moce - defensywne jak zrzut spadochroniarzy czy ofensywne jak ostrzał artyleryjski spoza mapy).
#13 | N4kai
2008-05-28 13:03:34
#14 | annihiluzz
2008-05-28 13:09:08
Nie wiem czy dobrze pamietam, ale w dwojce byly takie budynki, ktore przejmowalo sie engineerem i one dawaly co jakis czas kupe kasy :D
#15 | Martinoz
2008-05-28 13:13:54
#16 | Blade
2008-05-28 15:21:21
#17 | Martinoz
2008-05-28 15:31:58
#18 | qwe
2008-05-28 16:45:59
pierwsza strategia jaka zobaczylem to byl warcraft u kuzyna
to bylo cos niesamowitego
pierwsza strategia na mojego wlasnego kompa to byl Total Annihilation
do dzisiaj kocham ta gierke i ciesze sie ze CHris Taylor zrobil Supreme Commander :)
to jest nieliczny klasyczny RTS 3d ktory mi sie podoba
#19 | rml
2008-05-28 16:55:54
#20 | SEBbull
2008-05-28 17:15:47
w strategie 3d gralem troche, ale jak dla mnie to juz nie ten sam klimat, ktory byl przy rtsach 2d. tak samo jak gta1 i 2 miazdzy gta3 (nie wiem jak te nowe gta sie spisuja, bo nawet nie kusi mnei zeby sprobowac, ale trojke bija na glowe!)...