Wiemy więcej o trzecim Red Alercie

Dostosuj

Wiemy więcej o trzecim Red Alercie

Wszyscy fani serii Red Alert od ośmiu lat oczekujący na kolejną część cyklu dostali w ostatnim czasie trochę powodów do radości w postaci nowych informacji o grze. Zmianie ulegnie na przykład system zbierania surowców, tradycyjne złoża zostaną zastąpione przez zbiorniki, do których w danym momencie dostęp będzie miała tylko jedna żniwiarka. Sporą rewolucją mogą być za to źródła ulokowane w morzu (które, jak pamiętamy, ma być istotnym polem nie tylko bitwy ale i innych działań), jakkolwiek nie wiemy jeszcze dokładnie, jak będzie wyglądała ich eksploracja. Pojawić się też mają specjalne budynku zapewniające dochód, niezależne od rafinerii i harvesterów.

Producenci gry zapewniają, że bardzo ważnym jej elementem będzie możliwość wykorzystania rzeźby terenu przez jednostki sterowane przez gracza, na przykład piechota będzie mogła okopywać się w kraterach powstałych w wyniku co znaczniejszych eksplozji. Jedynymi płaskimi elementami na mapach mają być zbiorniki wodne, co w sumie może złożyć się na większą ilość rozmaitych wariantów taktycznych. Mapy mają też być nieco większe, aniżeli w poprzednich częściach serii Command & Conquer.

hide_dot.gifNowy trailer Red Alert 3



Powyżej natomiast znajdziecie najnowszy trailer Red Alerta 3. Elementem, który najbardziej uderzył mnie podczas oglądania, był podkład dźwiękowy. Otóż zarówno przygrywająca w filmiku melodia, jak i część odgłosów, np. amerykańskich Gi, jest po prostu żywcem przeniesiona z drugiej części gry i bynajmniej nie jest to wcale wadą, o ile bowiem oprawa graficzna ze zrozumiałych względów zestarzała się dosyć radykalnie, to oprawa dźwiękowa Red Alerta 2 dałaby rade nie jednej dzisiejszej grze.

Martin

KomentarzeKomentarze

  • hakeen

    #1 | hakeen

    2008-05-27 23:44:13

    stary news - http://www.cybersport.pl/?news:3233
  • Forem

    #2 | f0rem

    2008-05-27 23:44:27

    Zapowiada się słabo.
  • JC

    #3 | JC

    2008-05-28 00:12:50

    rewelacja;)
  • qwe

    #4 | qwe

    2008-05-28 00:16:51

    2 IMo najlepsza
    nie ma to jak 2d w najlepszym wykonaniu
  • rml

    #5 | rml

    2008-05-28 00:45:06

    nie ma to jak komentowac nawet nie przeczytawszy newsa, hehe.
  • rml

    #6 | rml

    2008-05-28 00:46:14

    strasznie fajny efekt uzyskali podkładajac klasyczne dla fanow dzwieki pod duzo nowoczesniajsza grafike, niech tylko jednostki beda tak wywazone jak w RA2 i znowu bedzie gra na 8 lat ;)
  • Vesp3r

    #7 | Vesp3r

    2008-05-28 06:39:45

    te dźwięki które są w trailerze to są dźwięki z bety które zostaną zmienione, sam dźwięk \"informacyjny\" to przecież \"EVA\" z TW :|
  • lab

    #8 | lab

    2008-05-28 06:49:31

    no powiedzmy, ze nowy; dodany do GT 17 maja :D
  • SEBbull

    #9 | SEBbull

    2008-05-28 06:53:32

    palec Ci osunal :D
    ra1 >>> ra2
    a co do 2d to w zupelnosci sie zgadzam :}
  • ARCYK

    #10 | ARCYK

    2008-05-28 11:15:16

    W sumie nie lubię gierek strategicznych ale RA2 i Generals mnie przykuło na wiele godzin i to w zasadzie przez pare lat także czekam z niecierpliwością bo z serii C&C takie Tiberium Wars poprostu mi się nie podoba :D
  • Martinoz

    #11 | Martinoz

    2008-05-28 12:35:56

    To są stare odgłosy jednostek - tzw. placements gdyż nowe będą dopiero nagrywane.
  • Martinoz

    #12 | Martinoz

    2008-05-28 12:36:23

    http://pc.ign.com/dor/objects/718380/command-conquer-red-alert-3/videos/ra3_moscow_walkthrough_052708.html Tu jest filmik z gameplaya.
    Gra będzie miała sporo zaczerpnięć z imo najlepszej części jeśli chodzi o multiplayer czyli Generals.
    Słabsze superbronie (co ma zmusić graczy do mikrowania jednostek a nie posługiwania sie SW) oraz system doświadczenia rodem z Generals (za niszczenie jednostek przeciwnika dostawało sie punkty, które potem sie przeznaczało na wszelkiego rodzaju moce - defensywne jak zrzut spadochroniarzy czy ofensywne jak ostrzał artyleryjski spoza mapy).
  • N4kai

    #13 | N4kai

    2008-05-28 13:03:34

    Najdłużej powstający news na esports.pl ujrzał światło dzienne.
  • dezCartezz

    #14 | annihiluzz

    2008-05-28 13:09:08

    Pojawić się też mają specjalne budynku zapewniające dochód, niezależne od rafinerii i harvesterów.
    Nie wiem czy dobrze pamietam, ale w dwojce byly takie budynki, ktore przejmowalo sie engineerem i one dawaly co jakis czas kupe kasy :D
  • Martinoz

    #15 | Martinoz

    2008-05-28 13:13:54

    Teraz też będą Oil Derricki, w 3 pojawią sie jednak znane z Generals budynki jak Internet Center czy Supply Drop które zapewniały przychód w póżniejszej fazie gry. Na początku gracze będą tylko korzystać z jednego żródła ore które jest przy ich bazie - potem będą zmuszeni do eksploracji po mapie.
  • Blademaster

    #16 | Blade

    2008-05-28 15:21:21

    zastanawiam sie, dlaczego pokazali tylko jak ruscy sie bili, a amerykance przegrywaly
  • Martinoz

    #17 | Martinoz

    2008-05-28 15:31:58

    Na http://redalert3.com masz ukazane frakcje - u Sowietów wiadomo najwięcej, pewnie dlatego ich ukazywano w lepszym świetle :)
  • qwe

    #18 | qwe

    2008-05-28 16:45:59

    wiesz w czasach RA1 nie mialem kompa
    pierwsza strategia jaka zobaczylem to byl warcraft u kuzyna
    to bylo cos niesamowitego
    pierwsza strategia na mojego wlasnego kompa to byl Total Annihilation
    do dzisiaj kocham ta gierke i ciesze sie ze CHris Taylor zrobil Supreme Commander :)
    to jest nieliczny klasyczny RTS 3d ktory mi sie podoba
  • rml

    #19 | rml

    2008-05-28 16:55:54

    powstawał to on akurat bardzo krótko
  • SEBbull

    #20 | SEBbull

    2008-05-28 17:15:47

    cnc bylo pierwsza strategia jaka widzialem, bardzo mi ise podobala, ale nie mialem mozliwosci gry dluzszy okres czau. a ra1 byl strategia, ktora katowalem jeszcze na czarno-bialym monitorze :], obok wc2 (nigdy w wc1 nie gralem) i wlasnie ta. ale i tak juz wtedy ra1>>>ta>wc2 :]
    w strategie 3d gralem troche, ale jak dla mnie to juz nie ten sam klimat, ktory byl przy rtsach 2d. tak samo jak gta1 i 2 miazdzy gta3 (nie wiem jak te nowe gta sie spisuja, bo nawet nie kusi mnei zeby sprobowac, ale trojke bija na glowe!)...
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1595 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie