W oczekiwaniu na polskiego PKmoda
Niedawno informowałem o ukazaniu się pierwszego moda do Painkillera o nazwie CompMODE, wprowadzającego parę istotnych zmian w grze. Jednak to, co zostało w nim zaprezentowane jest kroplą w morzu w porównaniu do Chains.Mod'a, który za sprawą ludzi z Painkiller.pl ujrzy światło dzienne w najbliższym czasie.
Wprowadzi on wiele istotnych zmian oraz udoskonaleń, począwszy od konfiguracji HUD'a, skończywszy na administrowaniu serwerem.
Planowane są dodatkowe udogodnienia, takie jak mp3player, demomenager, hitsounds czy zmiany kolorów brightskinów, ale na to poczekamy nieco dłużej.
Miejmy nadzieję, że polski mod zdobędzie wielu zwolenników w kraju, jak i poza granicami.
Lista zmian zawartych w wersji 0.3-dev:
- Dodano: zegar & data
- Dodano: lista amunicji
- Dodano: zegarek
- Dodano: wyniki druzyn
- Dodano: zdalna konsola (RCON)
- Dodano: funkcje admina
- Dodano: ustawienia serwera pokazywane u klientow podczas rozgrzewki
- Dodano: pokazywanie wszystkich komend zaczynajacych sie podanym tekstem (Wcisnij 2x TAB)
- Dodano: status glosowania wyswietlany na hudzie (wraz z czasem do konca)
- Dodano: Logo Chains.Mod'a podczas rozgrzewki
- Dodano: Nowe mozliwosci widza
- Dodano: Aliasy do najczesciej uzywanych komend
- Dodano: SimpleItems (2D)
Wszystkie zmiany dostępne na pk.pl
W projekt zamieszane są cztery osoby, mianowicie :
- YarEQ (Lead programmer, Client Side)
- kAzu (Lead programmer)
- soft (Programmer, Server Side)
- str4y (odpowiedzialny za grafikę 2D)
PK.pl
#0 | sxl
2004-05-17 23:34:15
o kodzie sieciowym nie wspomne. na pingu 150 nie da sie w ogole ruszac, a wszystkie servery ktore maja u mnie ping < 100 sa puste wieczorami x_x
#0 | vdr
2004-05-17 23:35:57
#0 | sxl
2004-05-17 23:57:23