V sezon NDML nadchodzi !
Wydawało się, że liga ta nie podniesie się już po niedokońca udanej IV edycji. Coraz mniejsza popularność Quake II, coraz mniej grąjacych osób, to wszytsko nie napawało nas optymizmem. Jednak dzięki wielkiej determinacji Gravgon'a oraz Claymore'a poraz kolejny będziemy mogli się emocjonować zmaganiami reprezentacji narodowych w National Deathmatch League.
Przypominijmy, że czołówka porzedniej edycji prezentowała się tak:
1. Szwecja
2. Polska
3. Finlandia
4. Belgia
Sukces Polski był wtedy niepodważalny. Pierwszy raz mieliśmy szanse zmierzyc się z Finami oraz Szwedami na równych pingach. Niepokonani do tej pory rywale okazali się w naszym zasięgu, Polacy pozostawili wtedy w pokonanym polu Finów czy Belgów. Warto też przypomnieć, że finał pomiędzy Polską, a Szwecją był pierwszym meczem w Quake II który pokazano przez Q2TV.
Obecna edycja ligi ma szanse być wyjątkowa. Poczynając od nowej strony, której silnik został bardzo usprawniony i zautomatyzowany przez Claymore'a, poprzez liczne atrakcje, które przygotowywuja organizatorzy, a kończąc na dużej liczbie państw które zapisały się do ligi, potwierdzając, że Quake II przechodzi mały renesans.
Państwa zgłoszone do NDML V
Austria (frikA)
Belgia (Gravgon)
Kanada (ni-ux)
Chile (Baquet)
Chorwacja (Necro and Loopi)
Czechy (Marty)
Estonia (bishop)
Finlandia (Dimmu)
Francja (CainE)
Niemcy (dIem)
Litwa (DM)
Holandia (Arch)
Polska (Scooby)
Szwecja (Stuff and Purri)
USA (naymlis)
Ukraine (Zbone)
Wielka Brytania (Mj)
- W nawiasach kapitanowie drużyn.
- Lista może powiększyć się o reprezentacje Włoch, która kompletuje skład.
Cieszy fakt dużej liczby zgloszeń, szczególnie krajów które do tej pory były mało aktywne. Myslę tutaj o Kanadzie, Ukrainie i Chile.
Krótki wyciąg z regulaminu:
- Grupowe mecze systemem best of 3
- Playoffy systemem best of 5
- System double elemination
- Mecze pomiędzy państwami europejskimi a państwami zza oceanu system home/away
Już niedługo na stronie podane zostaną grupy, sama liga startuje 18 października.
NDML
#0 | PGS|guandi
2004-10-09 15:20:10
#0 | Pajda
2004-10-09 15:25:45
#0 | Nor
2004-10-09 15:56:40
#0 | bsodzik
2004-10-09 16:03:44
#0 | frg
2004-10-09 16:06:16
#0 | Nor
2004-10-09 16:20:05
#0 | PGS|guandi
2004-10-09 17:53:33
#0 | frg
2004-10-09 17:56:46
#0 | PGS|guandi
2004-10-09 18:57:38
#0 | k4r3n1n
2004-10-09 19:07:48
#0 | outrider
2004-10-09 19:10:39
#0 | wilku!
2004-10-09 19:24:30
#0 | wilku!
2004-10-09 19:36:16