UT2004 w Polsce? ortho wyjaśnia
Historia Unreal Tournament w Polsce jest bardzo ciekawa. UT przyjęło się jak Q3 czy C-S, swojego czasu współwiodło prym najbardziej popularnych gier sieciowych (nie będę się wgłębiał w dzisiejszą sytuację). Po wyjściu drugiej części, czyli UT2003 wielu fanów zawiodło się gdyż prócz wielkich wymagań sprzętowych nowe UT oferowało liczne bugi oraz braki w zbalansowaniu gry. Czy przyjmie się Unreal Tournament 2004, nad którym ostanio w pocie czoła pracuje Epic?
Wiemy dobrze, że kolejna część tej serii FPP ma być nastawiona na porządny team-play. Oprócz grafiki dogadzać mają nam przeróżne używalne pojazdy jeżdzące czy latające. Jestem ciekaw reakcji polskiej sceny na takowe wynalazki.
Na temat UT2004 rozmawiałem z ortho, zwycięzcą eliminacji WCG-Polska w UT2003. Zapraszam do lektury:
ortho na temat UT2004
Tak, wielu z nich podchodzi do tego sceptycznie, uważają że to będzie "star wars", ja osobiście tak nie uważam.
A więc jak to będzie Twoim zdaniem? Masz jakieś wyobrażenia?
Myślę, że to będzie "unbug ut2k3+star wars" :P Chodzi głównie o to, że problemem ut2k3 jest bug z granatami/flakiem/rakieta, tzn. czasami łapiesz kolesia w locie z rl i okazuje się, że ut2 nie zaliczyło mu strzału :D. Dlatego ut2k4 będzie unbugiem wszystkiego co w ut2k3 + nowe mapy. No i dodatkowo dodadzą popularny motyw użyty już w innych grach teamowych - żeby zachęcić nowych graczy :)
Czyli też zauważasz ostatnie dążenia przeróżnych firm do sprowadzenia rozgrywki sieciowej do gry drużynowej/strategicznej?
Uważam, że takie rozwiązanie to nowy wymiar gry drużynowej, dla przykładu w C-S, Q3 czy nawet w UT2k3 nie można mówic o 100% tdm (zależy od punktu patrzenia), dla mnie to 4x(1vs1) :) Poprostu zadanie danego gracza to przykampienie na jednej pozycji plus znajomość danej broni, dla przykładu w grach typu RTCW: ET czy CoD mamy do czynienia z prawdziwym tdm, ponieważ jest medyk, snajper itd itp.... Poprostu każdy gracz ma określone zadanie w teamie i jeśli jeden szczegół nie działa to cały team przegrywa :) 100% kooperacji...
SK już dobrało sobie porządny skład do UT2004 (pisaliśmy już o tym tutaj). Gitzzz i spółka mają jeszcze przed wyjściem UT2004 mocny team. Czy i ty wybiegasz myślami w takie przedsięwzięcie?
Oczywiście, po pewnym turnieju w Skandynawii zamierzam przerzuciś się na UT2k4 i do wakacji grał tylko i wyłącznie tdm, znaleźć dobry, sponsorowany clan (prawdopodobnie zachodni) i jechać na CPL... Oczywiście to są tylko plany, jak to się potoczy - pożyjemy, zobaczymy. Swoją drogą bardzo fajnie, że SK wraca do gry, wiadomo: większa i lepsza konkurencja zmusza do gry :D
Podsumowując: oczekujesz, iż nowe UT wprowadzi prawdziwą grę zespołową opartą na poprawionej fizyce gry i arsenale UT2003?
Szczerze mówiśc nie jestem zainteresowany nowym trybem - pewnie moje łącze nie wytrzyma tylu ludzi na serverze... Oczekuję bardziej unbuga UT2k3, pozatym ciągle kocham 1v1 :D A nowy tryb postrzegam raczej jako coś nowego co może przynieść dużo zabawy, ale nie będę raczej się w to angażował za bardzo :P
W naszym wywiadzie przed eCC2.UT2003 mówiłeś o sponsoringu (oto ten wywiad). Jak potoczyła się owa sytuacja?
Hmm wszystko toczy się w dobrą stronę, tylko trochę powoli :X Po weekendzie będę więcej wiedział, prawdopodobnie jak dostanę wizę to na początku lutego szykuje mi się sponsorowany wyjazd na turniej do Moskwy :) A później prawdopodobnie turniej w Szwecji...
A jak Wy postrzegacie tą nadchodzącą coraz większymi krokami grę?
#0 | mortar
2004-01-17 00:41:15
#0 | sxl
2004-01-17 00:46:38
#0 | Nikon
2004-01-17 00:54:32
#0 | fala
2004-01-17 01:16:09
#0 | Pajda
2004-01-17 02:49:37
#0 | ortho
2004-01-17 09:39:57
#0 | sxl
2004-01-17 11:46:12
#0 | d3rk
2004-01-17 13:44:30
#0 | RedruM
2004-01-17 20:31:42
#0 | ortho
2004-01-17 22:21:57
#0 | sxl
2004-01-17 22:34:35
#0 | shiro_4
2004-01-17 23:01:11
#0 | de_daveron
2004-01-18 01:29:59
#0 | sxl
2004-01-18 01:47:04
#0 | Nikon
2004-01-18 15:29:49
#0 | shiro_4
2004-01-24 13:09:42
#0 | Nikon
2004-01-24 14:59:05