UT2004 w Polsce? ortho wyjaśnia

Dostosuj

UT2004 w Polsce? ortho wyjaśnia

Historia Unreal Tournament w Polsce jest bardzo ciekawa. UT przyjęło się jak Q3 czy C-S, swojego czasu współwiodło prym najbardziej popularnych gier sieciowych (nie będę się wgłębiał w dzisiejszą sytuację). Po wyjściu drugiej części, czyli UT2003 wielu fanów zawiodło się gdyż prócz wielkich wymagań sprzętowych nowe UT oferowało liczne bugi oraz braki w zbalansowaniu gry. Czy przyjmie się Unreal Tournament 2004, nad którym ostanio w pocie czoła pracuje Epic?

Wiemy dobrze, że kolejna część tej serii FPP ma być nastawiona na porządny team-play. Oprócz grafiki dogadzać mają nam przeróżne używalne pojazdy jeżdzące czy latające. Jestem ciekaw reakcji polskiej sceny na takowe wynalazki.
Na temat UT2004 rozmawiałem z ortho, zwycięzcą eliminacji WCG-Polska w UT2003. Zapraszam do lektury:

dots3.gifortho na temat UT2004

Czy słyszałeś żeby gracze UT2003 w Polsce wypowiadali się na temat nadchodzącego UT'04?
Tak, wielu z nich podchodzi do tego sceptycznie, uważają że to będzie "star wars", ja osobiście tak nie uważam.

A więc jak to będzie Twoim zdaniem? Masz jakieś wyobrażenia?
Myślę, że to będzie "unbug ut2k3+star wars" :P Chodzi głównie o to, że problemem ut2k3 jest bug z granatami/flakiem/rakieta, tzn. czasami łapiesz kolesia w locie z rl i okazuje się, że ut2 nie zaliczyło mu strzału :D. Dlatego ut2k4 będzie unbugiem wszystkiego co w ut2k3 + nowe mapy. No i dodatkowo dodadzą popularny motyw użyty już w innych grach teamowych - żeby zachęcić nowych graczy :)

Czyli też zauważasz ostatnie dążenia przeróżnych firm do sprowadzenia rozgrywki sieciowej do gry drużynowej/strategicznej?
Uważam, że takie rozwiązanie to nowy wymiar gry drużynowej, dla przykładu w C-S, Q3 czy nawet w UT2k3 nie można mówic o 100% tdm (zależy od punktu patrzenia), dla mnie to 4x(1vs1) :) Poprostu zadanie danego gracza to przykampienie na jednej pozycji plus znajomość danej broni, dla przykładu w grach typu RTCW: ET czy CoD mamy do czynienia z prawdziwym tdm, ponieważ jest medyk, snajper itd itp.... Poprostu każdy gracz ma określone zadanie w teamie i jeśli jeden szczegół nie działa to cały team przegrywa :) 100% kooperacji...

SK już dobrało sobie porządny skład do UT2004 (pisaliśmy już o tym tutaj). Gitzzz i spółka mają jeszcze przed wyjściem UT2004 mocny team. Czy i ty wybiegasz myślami w takie przedsięwzięcie?
Oczywiście, po pewnym turnieju w Skandynawii zamierzam przerzuciś się na UT2k4 i do wakacji grał tylko i wyłącznie tdm, znaleźć dobry, sponsorowany clan (prawdopodobnie zachodni) i jechać na CPL... Oczywiście to są tylko plany, jak to się potoczy - pożyjemy, zobaczymy. Swoją drogą bardzo fajnie, że SK wraca do gry, wiadomo: większa i lepsza konkurencja zmusza do gry :D

Podsumowując: oczekujesz, iż nowe UT wprowadzi prawdziwą grę zespołową opartą na poprawionej fizyce gry i arsenale UT2003?
Szczerze mówiśc nie jestem zainteresowany nowym trybem - pewnie moje łącze nie wytrzyma tylu ludzi na serverze... Oczekuję bardziej unbuga UT2k3, pozatym ciągle kocham 1v1 :D A nowy tryb postrzegam raczej jako coś nowego co może przynieść dużo zabawy, ale nie będę raczej się w to angażował za bardzo :P

W naszym wywiadzie przed eCC2.UT2003 mówiłeś o sponsoringu (oto ten wywiad). Jak potoczyła się owa sytuacja?
Hmm wszystko toczy się w dobrą stronę, tylko trochę powoli :X Po weekendzie będę więcej wiedział, prawdopodobnie jak dostanę wizę to na początku lutego szykuje mi się sponsorowany wyjazd na turniej do Moskwy :) A później prawdopodobnie turniej w Szwecji...


A jak Wy postrzegacie tą nadchodzącą coraz większymi krokami grę?

KomentarzeKomentarze

  • mortar

    #0 | mortar

    2004-01-17 00:41:15

  • sxl

    #0 | sxl

    2004-01-17 00:46:38

  • Nikon

    #0 | Nikon

    2004-01-17 00:54:32

  • fal

    #0 | fala

    2004-01-17 01:16:09

  • Pajda

    #0 | Pajda

    2004-01-17 02:49:37

  • ortho

    #0 | ortho

    2004-01-17 09:39:57

  • sxl

    #0 | sxl

    2004-01-17 11:46:12

  • DERK

    #0 | d3rk

    2004-01-17 13:44:30

  • RedruM

    #0 | RedruM

    2004-01-17 20:31:42

  • ortho

    #0 | ortho

    2004-01-17 22:21:57

  • sxl

    #0 | sxl

    2004-01-17 22:34:35

  • Shiro_4

    #0 | shiro_4

    2004-01-17 23:01:11

  • Asunder

    #0 | de_daveron

    2004-01-18 01:29:59

  • sxl

    #0 | sxl

    2004-01-18 01:47:04

  • Nikon

    #0 | Nikon

    2004-01-18 15:29:49

  • Shiro_4

    #0 | shiro_4

    2004-01-24 13:09:42

  • Nikon

    #0 | Nikon

    2004-01-24 14:59:05

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

257 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie