UT 2007

Dostosuj

UT 2007

Jeden z najpopularniejszych, jak nie najpopularniejszy serwis Beyond Unreal, zamieścił potwierdzone przez koncern Midway informacje, że wszczęto już produkcję nowej gry z serii Unreal Tournament. Będzie ona tym razem oznaczona liczbą 2007, skąd można wyciągnąć łatwe wnioski - gra ukończona będzie na przełomie 2006/2007 roku.

Oficjalnie można dziś oznajmić, że powstanie ona w oparciu o silnik Unreal Engine 3, oraz że nie będzie to kontynuacja popularnej już serii UT, UT2003 i UT2004, ale całkowicie nowa gra. Program zostanie zaprezentowany podczas tegorocznych targów E3 - jedynie wybranym osobom.

hide_dot.gifInformacje na temat produktu



  • "Envy" był planowaną nazwą Epic'a na nastepną część z serii UT, lecz zmieniona została na "Unreal Tournament 2007" przez korporację Midway.

    - Spodziewać się można iż "skoczność" z UT2004 zostanie zredukowana, double-jump zostanie przywrócony.

    - Struktura gry skupiona będzie głównie na AI, specyficzny kontrolowany głosem AI.

    - Gra będzie wyposażona w globalny system punktacji, który pozwoli klanom konkurować w lepszy sposób i porównywać wyniki.

  • Typy rozgrywek:

    - DM
    - Onslaught
    - TDM
    - CTF
    - Conquest mode (nowość w UT)

    - Clasyczna już mapa - Deck17 (16 w starym UT'99) powraca w UT2007!

    "Mapą, którą zaprezentujemy pierwszą będzie Deck 17 [...] ponieważ wiemy, iż zmiany których dokonaliśmy w grze, movement itp. rzeczy będą mogły być sprawdzone na tzkw. "standardzie", gracze będą mogli tego doświadczyć jeszcze lepiej, ponieważ grali już wcześniej na tej samej mapie" - Jim

    "Nie staramy się stworzyć następcę UT2k4. Tak na prawdę staramy się stworzyć zupełnie nową grę." - Steve Polge

  • Epic głównie skupia się na korekcji grywalności, tak aby gra była dostępna w pełni swoich możliwości także dla newb'ies i w tym samym stopniu dla weteranów.

    "Ludzie mogą powiedzieć 'Hej, chcę zagrać w Capture The Flag na tej mapie' - odpalasz ją i boom, siadasz i grasz - Steve Polge na in-game lobbies.

  • Epic pokłada nadzieje na głębszą integrację wśród graczy w nowym UT oraz powstania tak dużej, a nawet większej niż w starym Unreal Tournament.

    "Główny cel to stworzyć o wiele lepsze UT niż gracze kiedykolwiek widzieli" - Steve Polge.

    "Właściwie, to nie myślimy że UT 2004 była grą sukcesu [...] To nie była zła gra... Po prostu chciał bym żeby ta była o wiele lepsza." - Steve Polge

    "Skupiliśmy [...] sporo swojej uwagi na tym, co mówią chłopaki ze sceny UT i wzieliśmy sobie ich opinie głęboko do serca." - Jim Brown

    "Oryginalny Unreal Tournament był świetną grą. Gdybyśmy zrobili to samo z UT2004 bez tego samego imidżu, w którym powstało UT2003 myślę, że była by to o wiele lepsza gra"

    "W UT2004 tracisz uczucie, że wczuwasz się w czyjąś twarz i walczysz wcielając sie także w ciało" - Jeff Morris


  • Pomysł projektu:

    Steve Polge - Główny programista
    Jim Brown - Główny programista map

    Pojazdy:

    - Nine 'Axon' pojazdy zaczerpnięte z UT2004: ECE

    - Scorpion buggy teraz posiadał będzie XMP-style rocket booster, a także opcję 'eject' która zamienia pojazd w bombę samozniszczalną.

    - Scorpion wyposażony będzie teraz w Rocket Launcher zamiast energy web z UT2004.

    - Czołgi Goliath posiadały będą bardziej niszczycielską broń, niż poprzednio.

    - Nine - nowe pojazdy Necris.

  • Bronie:

    Rocket Launcher
    Flak Cannon
    Redeemer
    Link Gun
    Shock Rifle
    AVRiL
    Sniper Rifle
    Dual Enforcers
    Stinger (z Unreal 1 i Unreal Championship 2, zastąpi Minigun'a)
    Canister Gun (zawiera: Grenade Launcher, Mine Layer, Bio Rifle)

  • Informacje na temat trybu gry o nazwie "Conquest":

    8 drużyn, każda z unikalnym uzbrojeniem. (chodzi o armor, czyli zbroję) oraz mapy trybu conquest:

    "Potencjalnie tak duże jak te z onsloughta, lecz z obiektami w stylu assult."

    "Może być opinia, o traktowaniu conquest jako długo trwającej 'wojny', abyś mógł zagrać, wziąć sobie przerwe na fajke i wrócić do gry później"

    "można będzie używać 'stats' aby znaleźć przeciwników o podobnych umiejętnościach"

    "na strony klanowe itp. można będzie wejść z menu gry"

    "conquest będzie przewagającym trybem z silnika Unreal 3, umiejętność położenia gracza na polu bitwy wymiarów kilku map połączonych razem"

    "gracze będą walczyć w jednej z dwóch drużyn, każda część otoczenia terytorium będzie wyglądała zupełnie inaczej."


    Obecnie wszystkie plany istnieją jedynie "na papierze".

  • Boty i AI

    Plany Epic'a mówią o większej "osobowości", jaką będą posiadały boty z UT2007, okazywać będą lepsze/większe zjednoczenie z graczami oraz otoczeniem w kampanii single player.

    Osobowości botów pomogą im lepiej wykonywać swoje zadania, "Aby np. jeśli biegniesz z flagą wroga, usłyszysz krzyki botów broniących w tym samym czasie bazy, czy osłaniających Cię" - Steve Polge

  • Komunikacja głosowa będzie odgrywała o wiele większą rolę w UT2007

    "Będziecie mogli porozmawiać z botem o jego obecnej sytuacji, np: 'Czy baza jest czysta?' , 'Nie, nie jest!'. Lub rzucać ostrzeżenia, typu: 'Na wieży jest sniper! Zdejmij go!'" - Steve Polge


*Tłumaczenie: j0k3r


Beyond Unreal

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • msh

    #0 | mesjaszz

    2006-06-23 00:16:08

    No ale w Dm czy tdm pojazdow nie bedzie , wchodzi tam jakis dodatkowy tryb i tyle .
    To mi sie podoba ze kupujac jedna gre masz w niej kilka rozbudowanych trybow;>
    w 2k4 tez byly pojazdy i nikomu to nie przeszkadzalo ;p
  • El-Mo

    #0 | El-Mo

    2006-06-23 00:43:42

    a ja zawsze wolałem Q bo tam nie rozdrabniali się i miałeś 1 konkretną w każdym elemencie dopracowaną/wypasioną gierke =p
  • mysi

    #0 | mysi

    2006-06-23 20:31:25

    bedzie wyjebista giera, jak wszystkie z tej serii!
    howgh!
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3475 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie