UT 2007
Jeden z najpopularniejszych, jak nie najpopularniejszy serwis Beyond Unreal, zamieścił potwierdzone przez koncern Midway informacje, że wszczęto już produkcję nowej gry z serii Unreal Tournament. Będzie ona tym razem oznaczona liczbą 2007, skąd można wyciągnąć łatwe wnioski - gra ukończona będzie na przełomie 2006/2007 roku.
Oficjalnie można dziś oznajmić, że powstanie ona w oparciu o silnik Unreal Engine 3, oraz że nie będzie to kontynuacja popularnej już serii UT, UT2003 i UT2004, ale całkowicie nowa gra. Program zostanie zaprezentowany podczas tegorocznych targów E3 - jedynie wybranym osobom.
Informacje na temat produktu
- "Envy" był planowaną nazwą Epic'a na nastepną część z serii UT, lecz zmieniona została na "Unreal Tournament 2007" przez korporację Midway.
- Spodziewać się można iż "skoczność" z UT2004 zostanie zredukowana, double-jump zostanie przywrócony.
- Struktura gry skupiona będzie głównie na AI, specyficzny kontrolowany głosem AI.
- Gra będzie wyposażona w globalny system punktacji, który pozwoli klanom konkurować w lepszy sposób i porównywać wyniki. - Typy rozgrywek:
- DM
- Onslaught
- TDM
- CTF
- Conquest mode (nowość w UT)
- Clasyczna już mapa - Deck17 (16 w starym UT'99) powraca w UT2007!
"Mapą, którą zaprezentujemy pierwszą będzie Deck 17 [...] ponieważ wiemy, iż zmiany których dokonaliśmy w grze, movement itp. rzeczy będą mogły być sprawdzone na tzkw. "standardzie", gracze będą mogli tego doświadczyć jeszcze lepiej, ponieważ grali już wcześniej na tej samej mapie" - Jim
"Nie staramy się stworzyć następcę UT2k4. Tak na prawdę staramy się stworzyć zupełnie nową grę." - Steve Polge - Epic głównie skupia się na korekcji grywalności, tak aby gra była dostępna w pełni swoich możliwości także dla newb'ies i w tym samym stopniu dla weteranów.
"Ludzie mogą powiedzieć 'Hej, chcę zagrać w Capture The Flag na tej mapie' - odpalasz ją i boom, siadasz i grasz - Steve Polge na in-game lobbies. - Epic pokłada nadzieje na głębszą integrację wśród graczy w nowym UT oraz powstania tak dużej, a nawet większej niż w starym Unreal Tournament.
"Główny cel to stworzyć o wiele lepsze UT niż gracze kiedykolwiek widzieli" - Steve Polge.
"Właściwie, to nie myślimy że UT 2004 była grą sukcesu [...] To nie była zła gra... Po prostu chciał bym żeby ta była o wiele lepsza." - Steve Polge
"Skupiliśmy [...] sporo swojej uwagi na tym, co mówią chłopaki ze sceny UT i wzieliśmy sobie ich opinie głęboko do serca." - Jim Brown
"Oryginalny Unreal Tournament był świetną grą. Gdybyśmy zrobili to samo z UT2004 bez tego samego imidżu, w którym powstało UT2003 myślę, że była by to o wiele lepsza gra"
"W UT2004 tracisz uczucie, że wczuwasz się w czyjąś twarz i walczysz wcielając sie także w ciało" - Jeff Morris - Pomysł projektu:
Steve Polge - Główny programista
Jim Brown - Główny programista map
Pojazdy:
- Nine 'Axon' pojazdy zaczerpnięte z UT2004: ECE
- Scorpion buggy teraz posiadał będzie XMP-style rocket booster, a także opcję 'eject' która zamienia pojazd w bombę samozniszczalną.
- Scorpion wyposażony będzie teraz w Rocket Launcher zamiast energy web z UT2004.
- Czołgi Goliath posiadały będą bardziej niszczycielską broń, niż poprzednio.
- Nine - nowe pojazdy Necris. - Bronie:
Rocket Launcher
Flak Cannon
Redeemer
Link Gun
Shock Rifle
AVRiL
Sniper Rifle
Dual Enforcers
Stinger (z Unreal 1 i Unreal Championship 2, zastąpi Minigun'a)
Canister Gun (zawiera: Grenade Launcher, Mine Layer, Bio Rifle) - Informacje na temat trybu gry o nazwie "Conquest":
8 drużyn, każda z unikalnym uzbrojeniem. (chodzi o armor, czyli zbroję) oraz mapy trybu conquest:
"Potencjalnie tak duże jak te z onsloughta, lecz z obiektami w stylu assult."
"Może być opinia, o traktowaniu conquest jako długo trwającej 'wojny', abyś mógł zagrać, wziąć sobie przerwe na fajke i wrócić do gry później"
"można będzie używać 'stats' aby znaleźć przeciwników o podobnych umiejętnościach"
"na strony klanowe itp. można będzie wejść z menu gry"
"conquest będzie przewagającym trybem z silnika Unreal 3, umiejętność położenia gracza na polu bitwy wymiarów kilku map połączonych razem"
"gracze będą walczyć w jednej z dwóch drużyn, każda część otoczenia terytorium będzie wyglądała zupełnie inaczej."
Obecnie wszystkie plany istnieją jedynie "na papierze". - Boty i AI
Plany Epic'a mówią o większej "osobowości", jaką będą posiadały boty z UT2007, okazywać będą lepsze/większe zjednoczenie z graczami oraz otoczeniem w kampanii single player.
Osobowości botów pomogą im lepiej wykonywać swoje zadania, "Aby np. jeśli biegniesz z flagą wroga, usłyszysz krzyki botów broniących w tym samym czasie bazy, czy osłaniających Cię" - Steve Polge - Komunikacja głosowa będzie odgrywała o wiele większą rolę w UT2007
"Będziecie mogli porozmawiać z botem o jego obecnej sytuacji, np: 'Czy baza jest czysta?' , 'Nie, nie jest!'. Lub rzucać ostrzeżenia, typu: 'Na wieży jest sniper! Zdejmij go!'" - Steve Polge
*Tłumaczenie: j0k3r
Beyond Unreal
#0 | mesjaszz
2006-06-23 00:16:08
To mi sie podoba ze kupujac jedna gre masz w niej kilka rozbudowanych trybow;>
w 2k4 tez byly pojazdy i nikomu to nie przeszkadzalo ;p
#0 | El-Mo
2006-06-23 00:43:42
#0 | mysi
2006-06-23 20:31:25
howgh!