UT 2007
Jeden z najpopularniejszych, jak nie najpopularniejszy serwis Beyond Unreal, zamieścił potwierdzone przez koncern Midway informacje, że wszczęto już produkcję nowej gry z serii Unreal Tournament. Będzie ona tym razem oznaczona liczbą 2007, skąd można wyciągnąć łatwe wnioski - gra ukończona będzie na przełomie 2006/2007 roku.
Oficjalnie można dziś oznajmić, że powstanie ona w oparciu o silnik Unreal Engine 3, oraz że nie będzie to kontynuacja popularnej już serii UT, UT2003 i UT2004, ale całkowicie nowa gra. Program zostanie zaprezentowany podczas tegorocznych targów E3 - jedynie wybranym osobom.
Informacje na temat produktu
- "Envy" był planowaną nazwą Epic'a na nastepną część z serii UT, lecz zmieniona została na "Unreal Tournament 2007" przez korporację Midway.
- Spodziewać się można iż "skoczność" z UT2004 zostanie zredukowana, double-jump zostanie przywrócony.
- Struktura gry skupiona będzie głównie na AI, specyficzny kontrolowany głosem AI.
- Gra będzie wyposażona w globalny system punktacji, który pozwoli klanom konkurować w lepszy sposób i porównywać wyniki. - Typy rozgrywek:
- DM
- Onslaught
- TDM
- CTF
- Conquest mode (nowość w UT)
- Clasyczna już mapa - Deck17 (16 w starym UT'99) powraca w UT2007!
"Mapą, którą zaprezentujemy pierwszą będzie Deck 17 [...] ponieważ wiemy, iż zmiany których dokonaliśmy w grze, movement itp. rzeczy będą mogły być sprawdzone na tzkw. "standardzie", gracze będą mogli tego doświadczyć jeszcze lepiej, ponieważ grali już wcześniej na tej samej mapie" - Jim
"Nie staramy się stworzyć następcę UT2k4. Tak na prawdę staramy się stworzyć zupełnie nową grę." - Steve Polge - Epic głównie skupia się na korekcji grywalności, tak aby gra była dostępna w pełni swoich możliwości także dla newb'ies i w tym samym stopniu dla weteranów.
"Ludzie mogą powiedzieć 'Hej, chcę zagrać w Capture The Flag na tej mapie' - odpalasz ją i boom, siadasz i grasz - Steve Polge na in-game lobbies. - Epic pokłada nadzieje na głębszą integrację wśród graczy w nowym UT oraz powstania tak dużej, a nawet większej niż w starym Unreal Tournament.
"Główny cel to stworzyć o wiele lepsze UT niż gracze kiedykolwiek widzieli" - Steve Polge.
"Właściwie, to nie myślimy że UT 2004 była grą sukcesu [...] To nie była zła gra... Po prostu chciał bym żeby ta była o wiele lepsza." - Steve Polge
"Skupiliśmy [...] sporo swojej uwagi na tym, co mówią chłopaki ze sceny UT i wzieliśmy sobie ich opinie głęboko do serca." - Jim Brown
"Oryginalny Unreal Tournament był świetną grą. Gdybyśmy zrobili to samo z UT2004 bez tego samego imidżu, w którym powstało UT2003 myślę, że była by to o wiele lepsza gra"
"W UT2004 tracisz uczucie, że wczuwasz się w czyjąś twarz i walczysz wcielając sie także w ciało" - Jeff Morris - Pomysł projektu:
Steve Polge - Główny programista
Jim Brown - Główny programista map
Pojazdy:
- Nine 'Axon' pojazdy zaczerpnięte z UT2004: ECE
- Scorpion buggy teraz posiadał będzie XMP-style rocket booster, a także opcję 'eject' która zamienia pojazd w bombę samozniszczalną.
- Scorpion wyposażony będzie teraz w Rocket Launcher zamiast energy web z UT2004.
- Czołgi Goliath posiadały będą bardziej niszczycielską broń, niż poprzednio.
- Nine - nowe pojazdy Necris. - Bronie:
Rocket Launcher
Flak Cannon
Redeemer
Link Gun
Shock Rifle
AVRiL
Sniper Rifle
Dual Enforcers
Stinger (z Unreal 1 i Unreal Championship 2, zastąpi Minigun'a)
Canister Gun (zawiera: Grenade Launcher, Mine Layer, Bio Rifle) - Informacje na temat trybu gry o nazwie "Conquest":
8 drużyn, każda z unikalnym uzbrojeniem. (chodzi o armor, czyli zbroję) oraz mapy trybu conquest:
"Potencjalnie tak duże jak te z onsloughta, lecz z obiektami w stylu assult."
"Może być opinia, o traktowaniu conquest jako długo trwającej 'wojny', abyś mógł zagrać, wziąć sobie przerwe na fajke i wrócić do gry później"
"można będzie używać 'stats' aby znaleźć przeciwników o podobnych umiejętnościach"
"na strony klanowe itp. można będzie wejść z menu gry"
"conquest będzie przewagającym trybem z silnika Unreal 3, umiejętność położenia gracza na polu bitwy wymiarów kilku map połączonych razem"
"gracze będą walczyć w jednej z dwóch drużyn, każda część otoczenia terytorium będzie wyglądała zupełnie inaczej."
Obecnie wszystkie plany istnieją jedynie "na papierze". - Boty i AI
Plany Epic'a mówią o większej "osobowości", jaką będą posiadały boty z UT2007, okazywać będą lepsze/większe zjednoczenie z graczami oraz otoczeniem w kampanii single player.
Osobowości botów pomogą im lepiej wykonywać swoje zadania, "Aby np. jeśli biegniesz z flagą wroga, usłyszysz krzyki botów broniących w tym samym czasie bazy, czy osłaniających Cię" - Steve Polge - Komunikacja głosowa będzie odgrywała o wiele większą rolę w UT2007
"Będziecie mogli porozmawiać z botem o jego obecnej sytuacji, np: 'Czy baza jest czysta?' , 'Nie, nie jest!'. Lub rzucać ostrzeżenia, typu: 'Na wieży jest sniper! Zdejmij go!'" - Steve Polge
*Tłumaczenie: j0k3r
Beyond Unreal
#0 | sxl
2005-05-10 18:21:21
te screeny pokazuja dla mnie, ze ta gra bedzie kontynuacja 2004 mody na samochodziki, samolociki i czolgi, co imo od razu eliminuje gre z wiekszych turniejow itp... :/
#0 | j0k3r
2005-05-10 18:23:05
#0 | sxl
2005-05-10 18:23:49
#0 | j0k3r
2005-05-10 18:34:08
#0 | shock
2005-05-10 18:51:05
Link2
#0 | clinic
2005-05-10 19:09:53
kurde trzeba bedzie sporo czekać na tę premiere... :/
#0 | yar
2005-05-10 19:49:36
To raczej UT2k3 bylo skoczne, co niestety w UT2k4 zostalo perfidnie obciete :P
Widac nie bedzie po co grac w to 2k7 :P
#0 | j0k3r
2005-05-10 19:51:45
#0 | yar
2005-05-10 19:55:18
Btw. realizm w UNrealu, co to sie na tym swiecie dzieje :D
#0 | j0k3r
2005-05-10 20:01:53
#0 | yar
2005-05-10 20:55:36
#0 | r3
2005-05-10 21:26:46
#0 | gobo
2005-05-10 21:46:11
#0 | j0k3r
2005-05-10 23:39:49
#0 | Rostek
2005-05-11 00:44:34
#0 | d00d3k
2005-05-11 00:49:15
#0 | d00d3k
2005-05-11 00:55:41
#0 | mesjaszz
2005-05-11 07:39:32
#0 | wooda
2005-05-11 07:49:01
#0 | clinic
2005-05-11 08:07:07
#0 | mysi
2005-05-11 10:01:33
#0 | xytras
2005-05-11 11:19:58
#0 | j0k3r
2005-05-11 11:43:03
#0 | j0k3r
2005-05-11 14:17:38
#0 | Grzyb9k
2005-05-11 15:13:05
#0 | j0k3r
2005-05-11 15:25:05
#0 | Pajda
2005-05-11 15:58:04
#0 | Vymmiatacz
2005-05-11 17:08:24
#0 | mesjaszz
2005-05-11 17:31:09
I mam nadzieje ze UT2007 nie pojdzie w slady swoich poprzednikow , bedzie czyms nowym !
#0 | xytras
2005-05-11 23:52:47
#0 | xytras
2005-05-11 23:53:41
#0 | j0k3r
2005-05-12 12:05:16
#0 | Mam na imie Oskar;D
2005-05-12 14:45:25
#0 | n0r3k
2005-05-12 16:07:21
co do wyjscia gry zgodze sie tutaj z niektorymi wypowiedziami ze premiera bedzie puzniej beda ja przekladac i czekac do takiego okresu gdzie nie wychodza jakies hiciory ktore beda sie sprzedawaly jak swieze buleczki.
mam nadzieje ze doczekamy sie ut2k7 i ze sie nie zawiedziemy .
pzdr
#0 | xytras
2005-05-12 17:56:46
#0 | j0k3r
2005-05-13 10:54:34
Screeny wiadomo ze upiekrzane, ale milo by bylo gdyby grafa byla zblizona do tej ze zdjec..
#0 | Zemsta Pana Franka
2005-05-13 11:08:30
To tak jabym zaczal pracowac nad RtCW 4 :/?
#0 | r3
2005-05-13 14:22:03
#0 | j0k3r
2005-05-16 20:49:36
#0 | santa_pl
2005-08-25 23:31:49
narzekaja na 2K4 a wystarczy wejsc na jakis serv i zobaczyc jak wiara z poslki nap...ala ;] ostro. osobiscie uwazam ze 2K4 jest gra wrecz wysmienita... smietanka :] i wiem ze UT2K7 bedzie jego nastepca u mnei w domu.
Dziekuje :P