Update do CS 1.6 już jest!
Wczoraj firma Valve oficjalnie ogłosiła wypuszczenie nowej aktualizacji do najpopularniejszych FPS-ów na świecie opartych na silniku graficznym HL1. Obejmują one jedną z największych rzeszy graczy na świecie, jaką stanowią fani gry Counter Strike 1.6. Otóż zmiany zaprowadzone przez spółkę z Kirkland niosą za sobą wiele poprawek, jednak tych negatywnych jest zdecydowanie więcej.
Falę protestów graczy, która zalewa twórców gry spowodowała właśnie ta aktualizacja. Przyczyniła się do tego, iż serwery do gier zawieszają się, jak i sama gra. Bardzo poważną zmianą jest to, że dema nagrywane przed wyjściem aktualizacji będą do wyrzucenia, ponieważ zwyczajnie nie będzie ich można oglądać. Powodem tego jest zmiana protokołu z liczby 47 na 48, co za skutkowało podobnymi zmianami jak przy przejściu z wersji Counter Strike'a 1.5 na 1.6. W tej sytuacji bardzo niezadowoleni są także właściciele portalu HLTV.org, którzy przez ostatni rok zgromadzili kolekcję około 4,5 tysiąca dem, a w tym wypadku prawdopodobnie pójdą w odstawkę.
Update wydany przez Valve miał także zredukować tak zwany duck jumping, czyli nic innego jak kucanie i wstawanie co objawiało się charakterystycznym podskokiem. Jednak jak podaje serwis GotFrag.com o dziwo ten trick nadal działa. Do pozytywnych poprawek można zaliczyć usunięcie błędu związanego z tzw. "silent runem". Miejmy nadzieję, że firma Valve Software w niedługim czasie zobaczy, iż zrobiła więcej złego niż dobrego.
GotFrag HLTV.org
#1 | reaktiv
2008-10-23 17:30:50
#2 | GordonoW
2008-10-23 17:35:11
#3 | j3sh
2008-10-23 17:42:52
#4 | hajduk
2008-10-23 17:54:51
#5 | j3sh
2008-10-23 17:57:27
#7 | kot_Z_cheshiere
2008-10-23 18:11:24
Twój komentarz został usunięty przez j3sh.
Treść usuniętego komentarza:
w ogole nic z tego newsa nie zrozumialem
\"Otóż zmiany zaprowadzone przez spółkę z Kirkland niosą za sobą wiele pozytywnych poprawek, jednak tych negatywnych jest zdecydowanie więcej.
Falę protestów graczy, która zalewa twórców gry spowodowała właśnie ta łatka\"
\"Przyczyniła się ona do tego, iż serwery do gier zawieszają się, jak i sama gra po wejściu na serwer.\"
\"Powodem tego jest zmiana protokołu z liczby 47 na 48\"
czytajcie te newsy przed publikacja....
#8 | bieda
2008-10-23 18:32:52
#9 | ptt
2008-10-23 18:53:32
#10 | Deo.
2008-10-23 18:55:59
po 2. NIE KOPIUJ NEWSÓW Z ESPORTS.PL. Udany jesteś, zwracasz swoją uwage komentarzem, a większość kliknie na Twój profil i wejdzie na podany link. A co tam widać? Idealne kopie newsów z esp.pl :)))) hf
#11 | j3sh
2008-10-23 19:01:02
#12 | reaktiv
2008-10-23 19:04:26
#13 | Deo.
2008-10-23 19:07:30
#14 | Deo.
2008-10-23 19:08:12
#15 | black sunday
2008-10-23 19:18:35
#16 | eko smok
2008-10-23 19:22:03
#17 | raFF
2008-10-23 20:24:54
i taka poprawka przed EM jeszcze...
ludzi wywalalo co 5 minut :(
#18 | j3sh
2008-10-23 20:30:46
#19 | eko smok
2008-10-23 20:37:52
#20 | camon
2008-10-23 20:39:18
#21 | zdziebo
2008-10-23 20:53:22
#22 | f0rem
2008-10-23 21:06:34
#23 | JC
2008-10-23 22:00:37
#24 | j3sh
2008-10-23 22:40:48
#25 | ucho07
2008-10-23 23:44:33
#26 | Tommi
2008-10-24 00:38:32
#27 | PawelS
2008-10-24 02:57:24
Edit: Zmienili mapy: de_dust2, de_nuke, de_train.
#28 | j3sh
2008-10-24 11:27:24
#29 | zdziebo
2008-10-24 15:53:23
#30 | jNNN
2008-10-25 12:41:50
#31 | daro1909
2008-10-26 21:09:59
#32 | Deo.
2008-10-26 22:14:42
#33 | PawelS
2008-10-27 12:18:30