Unreal Tournament przeanalizowany

Dostosuj

Unreal Tournament przeanalizowany

Zaraz po publikacji dema UT2004 w sieci pojawiło się sporo artykułów na temat znaczenia tego wydarzenia dla społeczności graczy. Serwis http://www.csports.net poszedł krok dalej i pokusił się o analizę pod tym kątem całej serii Unreal Tournament począwszy od UT99.

Czytając tekst dowiemy się jak zmieniała się liczba graczy online poszczególnych części UT, jak to wyglądało w chwili premiery, a jak parę miesięcy później. Całość dopełniają wykresy obrazujące opisywane zależności.

Zapraszam do lektury.

http://esreality.com
http://www.csports.com

KomentarzeKomentarze

  • mortar

    #0 | mortar

    2004-02-27 12:48:26

  • fal

    #0 | fala

    2004-02-27 13:31:01

  • mortar

    #0 | mortar

    2004-02-27 14:01:55

  • imper

    #0 | imper

    2004-02-27 14:20:28

  • mortar

    #0 | mortar

    2004-02-27 15:00:21

  • imper

    #0 | imper

    2004-02-27 15:11:53

  • Pajda

    #0 | Pajda

    2004-02-27 15:53:48

  • mortar

    #0 | mortar

    2004-02-27 18:45:01

  • Pajda

    #0 | Pajda

    2004-02-28 12:12:04

  • miszcz

    #0 | frei

    2004-03-02 10:23:00

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

354 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie