UE3 silnikiem America's Army

Dostosuj

UE3 silnikiem America's Army

Od roku 2000 Unreal Engine 2 był fundamentem gry America's Army Operations. Dziesiątego maja bieżącego roku, w Akademii West Point (NY), firma Epic Games znana z niebanalnego tytułu, jakim jest seria Unreal, podpisała umowę z Armią Amerykańską. W porozumieniu zawarty został punkt o prawie do wykorzystywania Unreal Engine 3 (najmłodszego dziecka Epic Games) przez twórców America's Army Operations do tworzenia kolejnych wersji gry. Obecnie jednak z niecierpliwością oczekujemy na najnowszą edycję AAO - 2.4 "Q-course", która została zbudowana w oparciu o Unreal Engine 2.5 i powinna ukazać się w ciągu najbliższych tygodni.

hide_dot.gifWypowiedź Pułkownika Casey'a Wardynski

"Unreal Engine umożliwił nam wyprodukowanie jednej z najpopularniejszych gier na świecie. Jednocześnie, Unreal Engine zaopatrzył nas w siłę i elastyczność do stworzenia rewolucyjnego oprogramowania treningowego oraz edukacyjnego dla użytku Rządu USA. Grywalność, środowisko oraz zagłębienie się w akcję wygenerowane przy pomocy Unreal Engine 3, pozwolą nam na stworzenie bardziej realistycznych scenariuszów jak i środowisk, dzięki którym młodzież będzie mogła nauczyć się o byciu w armii, a żołnierze otrzymają możliwość treningu czynności takich jak: ratowanie życia czy rozbrajanie zaimprowizowanych ładunków wybuchowych."


Tak więc przyszłość America's Army Operations szykuję się bardzo ciekawie, lecz niestety oby ocenić owoce pracy Epic Games, pozostaje nam czekać do roku 2006.

www.shacknews.com

KomentarzeKomentarze

  • PatheticFreak

    #0 | Majorek

    2005-05-12 15:22:34

    tiaa... dopiero 2006 :<

    ..a z chęcią bym zagrał w tę wersję dla armii..... \"ratowanie życia, rozbrajanie bomb\" :D :P
  • Remek

    #0 | Remek

    2005-05-12 15:53:26

    wszystko pieknie, ale DEVnOOby znowu cos zepsuja...
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-05-12 16:03:57

    unreal 3.0 to bedzie naprawde wypas !!!!!!!! ale mogliby dac to na te gwiazdke :D
  • Piter_

    #0 | AA | Piter

    2005-05-12 16:58:47

    A rozbroić bombę będzie można przez siedmiokrotne podskoczenie i wciśnięcie jednocześnie dwóch klawiszy :D
  • maLENstwo

    #0 | maLENstwo

    2005-05-12 18:46:00

    tylko wiecie miedzy nowym okiem 2006 a bozym narodzeniem jest jeszcze prawie caly rok ;) takze sie nie nastawiajcie ze jeszcze az 7 miesiecy :)
  • sxl

    #0 | sxl

    2005-05-12 20:35:19

    dwa razy trojkat, krzyzyk, kolko, trojkat, kolko, trojka
  • Remek

    #0 | Remek

    2005-05-12 23:31:33

    To na PS2 :P
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-05-13 09:09:15

    hahaha :) taaa, zbuguja te gre na masę :D
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-05-13 15:09:43

    Tak gwoli scislosci to engine sie nazywa oficjalnie unreal engine 2.X+ a nie 2.5 ;P
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1099 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie