Tygodnik UrT:ET
Wczoraj światło dziennie ujrzała kolejna część dziennika, który opisuje postępy w pracy nad przeniesieniem gry Urban Terror na silnik Enemy Territory. Tym razem, możemy przeczytać jakie postępy zrobili Lt1, Dick Dastardly, Bladekiller i Tub. Jak pisze Oswald wszystko zaszło już tak daleko, że wyżej wymieniona hgrupa osób pracujacą nad UrT:ET w niektóre noce pogrywa sobie w tą właśnie grę na ich "tajnym serwerze". Poniżej możecie przeczytać, co zrobili do tej pory:
Tygodnik UrT:ET
Wszystkie informacje które znajdują się poniżej są przetłumaczone ze strony urbanterror.net przez redaktora polskiego serwisu UrT - urbanterror.pl - disKret'a.
Tub:
Po pierwsze wypuściłem wewnętrznie Austrię. Jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia, ale jest już na etapie, na którym ludzie mogą się jej przyjrzeć. Powinno się na niej dobrze grać tryb BM. Plan jest taki, że wstrzymuje nad nią pracę, aby inni developerzy mogli pobawić się podmienianiem tekstur. To dobry pomysł oderwać się na chwilę od tworzenia mapy, żeby później wrócić ze świeżym spojrzeniem. Jeśli jesteś zainteresowany śledzeniem postępów nad mapą spójrz na stronę UrT-Mapdepot.
Drugą rzeczą, nad którą pracowałem jest update Abbey. Przeskalowałem na powrót zmiany, które wprowadziłem w poprzedniej wersji. Powinno się na niej dobrze grać tryb BM. Od strony architektury wprowadziłem trochę większych zmian - nic co zmieniłoby bieżący styl, poprostu upgrade wizualnego poziomu, który powinniśmy zaprezentować w ET. Powinienem mieć screeny w ciągu tygodnia, dwóch.
Ostatnią rzeczą było dokonanie kilku poprawek do Algiers dla wersji 3.4 zgodnie z sugestiami z deadllamas.net oraz klanu Ann. Ich główną sugestią było przeniesienie czerwonej flagi o kilka metrów oraz zabezpieczenie obszaru dookoła bombsitu przed spamerami z HK.
Spytacie co dalej? Kiedy zakończę pracę na Abbey zacznę bawić się Algiers. To akurat powinno być proste. Lt1 stworzył kilka świetnych modeli które rozrzuciłem tu i tam, głównie jest to jednak zabawa z parametrami oświetlenia.
Bladekiller:
Prawie skończyłam Casa do 3.4. Spędziłam ostatni tydzień na eksperymentach ze światłem, żeby wyglądały dobrze zarówno przy r_mapoverbrightbits 1 jak i 2. Planuję dalej popracować nad modelami Toma i Sarah.
Lt1:
Poświęciłem dużo czasu na pracę nad roślinami/krzakami, drzewami i kwiatkami o które prosili maperzy. Chciałbym je wam pokazać ale nie robiłem żadnych screenów (chyba, że lubicie obrazek kwiatka na skrzynce...). W każdym razie niedługo pojawią się kolejne obiekty...
DickDastardly:
W tym tygodniu kontynuowałem prace, eksperymentowałem i parametryzowałem modele i shader'sy do dotproduct2. Screeny poniżej pochodzą z mapy testowej którą stworzyłem aby spróbować uchwycić uczucie przebywania w dżungli z baldachimem roślin nad głową (jako prototyp dla JungleFever). Finalna wersja mapy będzie zawierać bardziej zróżnicowaną roślinność i wszystkie obowiązkowe dodatki dżungli takie jak rozbity samolot, stary most nad przepaścią oraz ruiny budowli Majów/Azteków/Olmeków/Inków. Kto wie, może dodam również parę niespodzianke dla zachowania równowagi ...
Okazuje się także, że zespół devepolerski nie wyznaczył daty wydania bety 3.4 na 2 kwietnia. Więcej dowiecie się za niedługo.
urbanterror.net
urbanterror.pl
#0 | duk3
2004-04-02 00:39:22
#0 | b0b3k`
2004-04-02 07:29:49
#0 | disKret
2004-04-02 09:27:42
#0 | ethical
2004-04-02 13:02:33