Tygodnik UrT:ET
Silicon Ice Development pracuje nad nową wersją Urban Terror, która będzie obsługiwana przez silnik Enemy Territory. Ponieważ gracze UrT zarzucali twórcom modu, że leniuchują, Oswald postanowił podawać, co tydzień garstkę informacji o przebiegu prac.
Sprawozdanie z prac:
DickDastardly - maper:
Pracuje nad poprawieniem shader'ów i tekstur na mapie Golgotha. Obecnie udało mu się przenieść mapę w skali 1:1. Prowadził doświadczenia z możliwościami, jakie daje mu silnik ET, oraz zmienił wygląd mapy Jungle Fever, oraz poeksperymentował z terenami map.
Screeny:
- Golgotha
- TestTerrain
RapidCow - mapper:
Kończy mapę ut_prague dla ET. Stworzył również nowe tekstury, które dodały realizmu mapie. Lt1 zrobił klika modeli znaków, lamp ulicznych itp., a High Sea z kolei uzupełnił kod gry. Obecnie RapidCow dodaje ostatnie szczegóły mapy, po czym zaczną się testy grywalności.
Screeny:
- ut_prague - 1
- ut_prague - 2
- ut_prague - 3
- ut_prague - 4
Lt1 - grafik 3D:
Stworzył kilka modelów sprzętu oraz klika obiektów dla mapperów. Gogle będą dostępne tylko razem z hełmem, ponieważ stanowią jego nieodłączną część. Pokazał również klika renderów obiektów dla Tuba do map.
Screeny:
- AmmoPack
- BackPack
- TubModels
BladeKiller - coder/mapper:
Ukończył prące nad mapą ut_casa dla bety 3.4 oraz zastępowanie/skalowanie tekstur wymaganych przez ET. Skończył także prace nad modelem Sarah.
CGMonkey:
Po długim okresie nieobecności w SID postanowił wrócić. Jego przerwa spowodowana była brakiem czasu, gdyż pracował nad innym projektem.
Jak widać Silicon Ice Development dzięki możliwości przeniesienia UrT na silnik ET, pracuje w bardzo szybkim tempie, być może dlatego że wreszcie będą mogli pozyskać w przyszłości korzyści materialne, a popularność ich dzieła może się zwiększyć do ogromnych rozmiarów.
#0 | patoz
2004-03-19 11:22:36
#0 | Pwael
2004-03-19 12:40:35
#0 | patoz
2004-03-19 13:05:29
#0 | Kamyk
2004-03-19 15:24:09
#0 | madc0w
2004-03-19 18:59:38
#0 | Kamyk
2004-03-19 22:35:16