TTM 2.3C Beta
Dziś ukazał się najnowszy TTM 2.3C beta dla Unreal Tournament 2003. Wprowadzono kilka nowości, zmian oraz poprawione bugi, z wcześniejszej wersji.Nowości
- 4 nowe celowniki
- Brightskins: Opcja konfigurowana przez gracza, "Force team-colored HUD". Sprawia to , że nasz HUD jest zależny od koloru drużyny , w której aktualnie się znajdujemy.
- Brightskins: Efekt teleportacji translocatorem, oraz respawnu maja teraz kolor zależny od ustawień w brightskins.
- Teraz w statystykach , które ukazują nam się po meczu , widnieje ile dmg otrzymała i zadała dana drużyna
- Komenda konsoli , , którą można wykorzystać, przy votowaniu.
- Komenda konsoli ; wartość 1 to vote o zmiane mapy (trzeba wpisać oczywiście nazwe mapy), 2 to votowanie związane z ustawieniami TTM server-side.3 związane z brightskinami, 5 związane z ustawieniami servera dotyczącymi dzwięku po trafieniu, 6 to właczanie/wyłaczanie combosow, 7 restart mapy.
- Gracze mogą wybierać odgłos wydawany po trafieniu.
- Dodana informacja o wersji aktualnego patcha na tablicy wyników.

- Nieskończony czas rogrzewki nie kończy się gdy nie ma graczy na serverze.
- Irc reporter będzie teraz informował o różnicy pomiędzy ostatnim wynikiem , a teraźniejszym.
- W grach drużynowych średni ping danego teamu jest bardziej widoczny.

- "forced demo recording" nie działał zawsze stabilnie na dedykowanych serverach.
- Beta patch 2217 zawierał nowe brightskiny Epica jednak TTM 2.3b nie działał z nimi poprawnie.
- Bug w wyświetlaniu niewidzialnych graczy.
- W nowych trybach gry , które zostaly dodane wraz z najnowszym bonuspackiem Epica TTM nie zmienial HUD i tabeli wyników.
TTM 2.3c można ściągnąć tutaj.