The CPL Finals - zasady dla Quake III
The Cyberathlete Professional League robi ostatnio spore zamieszanie. Dzisiaj światło światłowodów ujrzała po raz pierwszy strona finałów CPL World Season 2006 w Dallas. Razem z nią pojawiły się zasady i podział nagród dla dwóch, głównych gier finału - Counter-Strike'a 1.6 i Quake'a III. Postaram skoncentrować się na tej drugiej platformie, ponieważ będzie ona używana na turniejach po raz pierwszy od dłuższego czasu i każda ogłoszona informacja odbija się bardzo szerokim echem. W szczególności, jeśli jest to coś czego gracze się nie spodziewali.
Jednak zacznijmy może od najprzyjemniejszej sprawy, czyli nagród. Takowe są przewidziane dla 32 najlepszych zawodników i będą to oczywiście niebagatelne sumy pieniężne. Oto ich podział:
Podział nagród
1. $ 15,000.00
2. $ 9,500.00
3. $ 6,000.00
4. $ 3,500.00
5. $ 2,500.00
6. $ 2,000.00
7. $ 1,500.00
8. $ 1,000.00
9-12. $ 750.00
13-16. $ 500.00
17-32. $ 250.00
Łącznie: $ 50,000.00
Przejdźmy teraz do nieco ciekawszych zasad dzisiaj ogłoszonych. Pierwsza to bardzo interesujący przepis oznaczony numerkami 5.00, podpunkty F i G. Mówią one o tym, że configi poszczególnych graczy są dozwolone, jednak nie będą one mogły być zastosowane tradycyjnie, przez konsolę tylko przez specjalny system, który ma być opracowany w GUI (menu) modyfikacji CPMA. Co więcej - zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek ustawień przez konsolę. Wszelkie dalsze zmiany w konfiguracjach na turnieju będą musiały być ograniczone właśnie z poziomu GUI.
Druga, to system podwójnych rozgrywek grupowych, znany na przykład z Electronic Sports World Cup. Dopiero 16 najlepszych przejdzie do drabinki Double Elimination.
Jednak gwoździem programu jest oczywiście lista map. Tutaj mamy dla niektórych zaskoczenie, dla innych ulgę. Otóż nie zobaczymy nowych leveli. Wszystko będzie rozgrywane na starych, sprawdzonych arenach i lekkim powiewem świeżości będzie jedynie wprowadzenie remixu q3dm13, czyli mapy nodm9. Polakom, powinna być ona znana chociażby z rozgrywek X-Ligi #2. Oto cały map-pool:
Lista map
- pro-q3dm6 - The Campgrounds II
- ztn3tourney1 - Blood Run Tourney
- hub3aeroq3 - Aerowalk
- nodm9 - Totally Lost (Swelt's Remix)
Po pełną listę zasad dla Quake'a III proszę udać się pod ten adres.
The Cyberathlete Professional League
#0 | kaboom
2006-08-08 21:19:33
#0 | sYnth|log
2006-08-08 22:32:02
tylko jeździć i wygrywać :D
Ale z konfigami to glupota.. gra jest juz tyle na rynku, posiada/posiadała tyle graczy ze tajemnic w cfg niema juz zadnych
#0 | Pajda
2006-08-08 23:01:47
Jeszcze tylko dorzucic t4 zeby bylo rowno 5 map i jazda :P
#0 | Mav_
2006-08-08 23:04:35
The committee will still be looked for an additional map to complete a 5 map rotation however they did not want to rush the decision and make sure they selected a good newer map. During discussions, we\'ve discussed the map rotations extensively and the goal is to use a few old, proven maps along with some newer maps for diversity. The 5th map will be a newer map and not something such as T4.
As for cfg\'s, CPMA has been working with us and we WILL accept config files for things such as aliases as well as your preset settings and we will prevent console access as always. An email address will be set up for submitting the configs prior to the event for preloading on the tournament computers. CPMA will allow you to export your config file with only valid commands as well as aliases such as rocket jump scripts but will filter out anything illegal/invalid.
To chyba dużo wyjaśnia?
#0 | kaboom
2006-08-08 23:13:32
#0 | piwoszeq
2006-08-08 23:33:06
jesli ktos chce 1v1 to prv me :d
#0 | El-Mo
2006-08-08 23:37:30
#0 | El-Mo
2006-08-08 23:39:21
#0 | m1ru
2006-08-09 00:24:23
#0 | Mav_
2006-08-09 02:22:11
#0 | Pajda
2006-08-09 02:42:06
#0 | Pajda
2006-08-09 02:45:42
#0 | mysi
2006-08-09 08:02:29
#0 | kaboom
2006-08-09 09:20:05
#0 | digit
2006-08-09 09:31:49
#0 | digit
2006-08-09 09:33:21
#0 | GogettO
2006-08-09 09:37:14
Tak na powaznie, to liczyłem na bardziej świeższe mapy, no ale trudno ;P
#0 | wwm|shivek
2006-08-09 13:17:54
#0 | det
2006-08-13 10:08:25