Teampoland.q2 w finale WB w NDML
Po wygranym meczu z Wielką Brytanią 3:0 przyszedł czas na rozegranie półfinału WB z Belgią. Jeżeli ktoś choć trochę śledzi rozgrywki Nation DeathMatch League wie, że mieliśmy okazję zmierzyć się z nimi już w Grupach (wygraliśmy wtedy 3:0).
Od początku wiedzieliśmy że będą problemy z serverem ponieważ niemiecki server Chefs był zamkniety. Po ponad 30minutowym szukaniu servera sędzia stwierdził, że gramy na serverze eG, na który niestety ja i warrior nie mogliśmy wejść (wogóle nie było widać tego servera w GameSpy'u)! Dodam jeszcze że winą tego, iż nie mogliśmy wejść na server była po raz kolejny TPSA. Trzeba było poczekać jeszcze chwilę na naszego 4go gracza i mecz został rozpoczęty.
Skład na wszystkie mapy obu team'ów w ogóle się nie zmieniał:
skład Polski: Scooby, Asssasin, M0RPH-x i kazmi
skład Belgii: Gerdt, smalle, Gravgon i MgC
Przebieg meczu + screeny
Początek należał do naszych przeciwników ponieważ posiadali RA. Jednak po ok. 10 minutach udało się odbić winde do RA co zaowocowało częstszym braniem Quad'ów i niszczeniem przecwnika. Końcowy wynik to 113:91 dla Polski.
Kolejna mapa to q2dm8 (wybór Belgii)
Wyrównana walka na tej mapie trwała tylko 5 minut. Po tym czasie udało się Polakom zdobyć kontrole na rail arenie co owocowało braniem Power Shielda jeden po drugim. Kiedy mecz zbliżał się ku końcu wszyscy Polscy gracze posiadałi PS'a. Przed samym końcem tej mapy smalle wyszedł z servera i już nie wrócił. Wynik to 146:31 dla Polski jednak admin tego meczu wpisał w/o na naszą korzyść.
Półfinały gramy best of 3 więc powinniśmy rozegrać przynajmniej jeszcze jedną mapę ale niestety graczom z Belgii brakowało zawodników przez co 3 mapę wygraliśmy w/o. Raport z tego meczu znajdziecie tutaj: (click!).
W finale WB czeka już na nas Findlandia, która to pokonała Szwedów w półfinale. Mecz ten zaplanowany jest na niedzielę - godzinę 19.00. Scorebot będzie raczej napewno postawiony na #sYnth.q2 (kanał reprezetnacji Polski) lub na #ndml .
#0 | ortho
2004-01-05 14:57:03
#0 | lecho
2004-01-05 15:00:16
#0 | k4r3n1n
2004-01-05 16:21:14
#0 | spectrall
2004-01-05 18:44:26
#0 | mkuh
2004-01-05 20:07:14
#0 | k4r3n1n
2004-01-05 22:55:20