TeamPoland CPMa niszczy !
Rozgrywki Berserk TDM Nations Cup weszły już w decydującą fazę play-off. Dzięki skillowi, ograniu i ogólnie pojętym kwakowym umiejętnościom zmodyfikowanym pod CPMa nasza reprezentacja w dalszym ciągu bierze udział w turnieju i nawet ma całkiem realną szansę na wygranie całej online'owej imprezy. Po wyjściu z grupy B na całkiem dobrym, trzecim miejscu (bilans wygranych/przegranych - 2:2) w pierwszej fazie playoff naprzeciw naszym promodowym wymiataczom staneli gracze zza naszej zachodniej granicy. Właśnie dzisiaj został rozegrany ten mecz ... mamy powody by się cieszyć i być wręcz dumni z naszego teampoland cpma.
Polska vs Niemcy - 3:1
cpm4 - 147:118
Składy
Polska: xts, zik, zoom, mess, nita (coach)
Niemcy: toxter, verkopft, tureon, wrath
Początek jak oczywiście zawsze w takim meczach dosyć nerwowy. Pingi dwa, czasami nawet trzy razy większe u naszych reprezentantów (około 60-70, przy 20-30 u przeciwników). Pierwszy quad dla graczy zza naszej zachodniej granicy. Udaje nam się w miarę regularnie brać Red Armor i kontrolować obszar RL i LG + RA. Niestety z drugiej strony jeżeli chodzi o branie kładów to albo quad ginie szybko po wzięciu, albo biorą ten powerup gracze niemieccy, dzięki czemu nabijają na nas szybkie fragi (głównie toxter). Jednak dzięki naszej dobrze grze utrzymuje się kilkunasto, kilkudziesięciofragowa przewaga. Troszeczkę słabiej mess i zoom, którzy kończą mapę na ujemnym necie, ale za nich nadrabiają zik i xts. Ogólnie walka ciekawa, kilka śmiesznych akcji :D, teampoland pokazało na co ich stać.
cpm21 - 119:129
Składy
Polska: mess, nita, xts, zik, soohy (coach)
Niemcy: toxter, wrath, tureon, verkopft, sorb (coach)
Jak na poprzedniej mapie początek nerwowy. Jakiś gracz chciał sobie z naszymi reprezentantami zagrać tima :Di dostał niestety kicka. Przez większą cześć dwudziesto minutowego timelimitu wynik wyrównany. Początek bardzo udany w wykonaniu flamastra nity, jednak z czasem gra coraz słabiej. Niestety, jak na poprzedniej mapie nie udaje nam się dobrze zbierać powerupów (dochodzi do sytuacji, w ktorym Niemcy mają i Quada i Battle Suit naraz) dzięki czemu głównie toxter i jego ekipa mogą na nas nabijać fragi w dość szybki sposób. Przy około czasie około 11:50 udaje nam się zebrać quada i w całkiem szybko doprowadzić do wyrównania, a nawet naszej małej przewagi. Jednak Niemcy na tej mapie byli po prostu lepsi, zorganizowanie ataków na powerupy itp. Gdybyśmy brali quada to zdecydowanie mogliśmy tutaj powalczyć i spokojnie myśleć o wygranej, jednak niestety się nie udało.
ospdm5a - 156:89
Składy
Polska: zik, zoom, xts, mess
Niemcy: toxter, wrath, tureon, verkopft, sorb (coach)
Co tutaj dużo pisać, po prostu porządny own w wykonaniu naszych zawodników. Zaprezentowali się tutaj z jak najlepszej strony i aż miło było oglądać teampoland w takiej mapowej dyspozycji. Przez minutę Niemcy byli na jedno fragowym minusie (skądś to znamy :D). Nasza reprezantacja grała bardzo dobrze, nie dawali nawet dojść do słowa przeciwników, rozpędzić się, narzucić swój styl gry. Tym razem z branie kładów było znacznie lepiej, potrafiliśmy utrzymać kontrolę nad quadroomem i często ten powerup zbierać. Trzymaliśmy także Red Armor i także w miarę często mega, co dało nam ogromna przewagę. Dodatkowo nasz skill, który chyba niepodlega dyskusji. W naszej reprezentacji jedyny na minusowym necie ostał się na końcu xts, jednak nadrobił za niego na przykład zik uzyskując bardzo wysoki wynik net i prezentując bardzo dobrą, team'ową grę.
cpm18i - 142:78
Składy
Polska: zik, mess, zoom, nita, soohy (coach)
Niemcy: toxter, wrath, tureon, verkopft, sorb (coach)
Kolejny bardzo dobry mecz z naszej strony. Choć przez część meczu utrzymywaliśmy bardzo bliską wynikiem przewagę, to ogólnie mapa przez większość timelimitu była nasza. Zaczęło się dla nas bardzo dobrze - łykamy bardzo szybko RA, mega i podstawowe bronie. Lagowany jest trochę mess, ale to nie przeszkadza mu w uzyskaniu dobrego wyniku punktowego. Tak samo zoom, ze skaczącym pingiem bardzo dobrze prowadzi się na tej nieznanej niektórym arenie. Z biegiem czasu powoli, lecz sukcesywnie powiększamy naszą przewagę na mapie jak i na tablicy wyników. Zbieramy czerwoną zbroję, często także quada. Spokojnie dochodzimy do końca meczu jak i całego spotkania.
GG dla naszego zespołu. Pokazali się naprawdę z bardzo dobrej strony co oczywiście dobrze rokuje na bliższą czy dalsza przyszłość. Z pewnością jeszcze wiele trzeba poprawić, jednak już teraz można spokojnie powiedzieć tudzież napisać, że TeamPoland CPMa prezentuje bardzo wysoki poziom. Najważniejsze w tym momencie powinno być przed zbliżającymi się dalszymi meczami o wiele bardziej intensywne trenowanie. Przede wszystkim sytuacje które w każdym meczu mają miejsce (na promode) co około 90s, czyli atak na quada. Wogóle zbieranie powerupów mamy trochę słabe, co pokazał ten mecz z Niemcami, gdzie przy dwóch dodatkach będących na mapie ani jednego nie potrafiliśmy zabrać.
Dema
A powód do treningu - jako jeden z wielu - to zbliżający się mecz, a dokładniej przeciwnik, przed którym staniemy na wirtualnych arenach. Ze Szwecją graliśmy już jedno, dwumapowe spotkanie podczas rozgrywek w grupie B. Dostaliśmy wtedy lekki oklep, jest więc czas i sposobność aby się zrewanżować. Będzie niestety trudno - Szwecja wyszła z naszej grupy na pierwszym miejscu, bez przegranego meczu czy nawet bez straconej mapy ! Jednak nie ma co się przedwczesnej zamartwiać, w obecnym formie teampoland po lekkich treningach imo może Szwedom postawić bardzo mocny opór.
#0 | spectrall
2004-01-10 03:02:28
#0 | matr0x
2004-01-10 09:12:15
#0 | mayhem
2004-01-10 09:38:47
#0 | pendrak.
2004-01-10 10:24:00
#0 | -mess-
2004-01-10 10:25:04
#0 | zoom
2004-01-10 10:33:07
#0 | zoom
2004-01-10 10:34:18
#0 | slawek
2004-01-10 10:38:35
#0 | ognos
2004-01-10 11:10:23
#0 | ziel1na
2004-01-10 11:15:54
#0 | bamc
2004-01-10 11:42:36
#0 | nita
2004-01-10 11:42:43
#0 | igor
2004-01-10 11:47:31
#0 | k4r3n1n
2004-01-10 11:50:59
#0 | spectrall
2004-01-10 11:51:35
#0 | viltZz
2004-01-10 12:12:18
#0 | nita
2004-01-10 12:34:16
#0 | Xts
2004-01-10 12:51:30
#0 | Xts
2004-01-10 12:53:03
#0 | zoom
2004-01-10 13:18:00
#0 | nita
2004-01-10 13:35:29
#0 | mat1x
2004-01-10 13:44:32
#0 | mayhem
2004-01-10 16:20:19
#0 | grzEs
2004-01-10 16:39:45
#0 | s4ndm4n
2004-01-10 20:20:04
#0 | Xts
2004-01-10 21:00:53