Swelt - Wywiad
PlanetQuake.de - niemiecki portal dotyczący Quake'a przeprowadził ciekawy, aczkolwiek krótki wywiad ze znaną postacią sceny CPM. Swelt, bo o nim mowa odpowiada na pytania [acid]'a dotyczące głównie jego punktu widzenia na CPMa jako grę, jej przyszłość, ale również dowiemy się dlaczego nie lubi Painkiller'a i poznamy jego opinie na temat najnowszego dziecka ID Software - Doom'a 3. Wypowiedzi Swelta są wyczerpujące i można się dowiedzieć nawet kilku ciekawych rzeczy na temat CS :) Zapraszam do lektury, poniżej urywek na zachęte.
Treść
acid: Co fascynuje Cię w CPMA?Swelt: Pierwszą rzeczą, która tak naprawde mnie zaintrygowała była fizyka. Gdy przeszedłem z gry w Quake2 na Quake3 denerwował mnie fakt, że praktycznie całość tricków, które stosowano w Q2 po prostu znikło. Nie chodzi mi tutaj o tricki, jakie wykonują najlepsi, chodzi mi o tricki, ruchy i skoki, które wykonują zwykli gracze podczas meczu. Zauważyłem, że w CPMA jest bardzo wiele możliwości a przy okazji CPMa to świetna zabawa.
Tym, co trzyma mnie przy CPMA jest mod jako całość. Przez te lata Promode ewoluował do poziomu, który wg mnie stwarza z CPM najlepszą grę Quake'o - podobną z najlepszymi cechami dla graczy jak i spektatorów [...]
www.planetquake.de
#0 | gr
2004-10-24 17:23:08
#0 | tof
2004-10-24 20:00:32
#0 | psy|edix
2004-10-26 19:03:14
#0 | psy|edix
2004-10-28 16:57:37