Steam: Krwawa aktualizacja
Dzień wczorajszy dla części użytkowników STEAMa oraz graczy Counter-Strike: Source był istną zmorą. Mianowicie ukazał się zapowiadany patch do CS:S, w którym to dodano boty, nową mapę oraz poprawiono kilka błędów.
Wszystko byłoby dobrze, gdyby STEAM znowu nie nawalił. Wielu zapaleńców po prostu nie mogło ściągnąć aktualizacji, gdyż zatrzymywała się ona na ok. 95% (w moim przypadku trwała ona cały dzień i pół nocy). Na szczęście dzisiaj już było o wiele lepiej.
Nowe boty nie są jakąś tam domową robotą. Zajęli się tym specjaliści z Valve, którzy znacznie poprawili boty z CS:CZ. Są porządnie wykonane, w dodatku przez odpowiednią ekipę. Z pewnością pojawią się różne głosy na ich temat, lecz nie sposób dogodzić wszystkim na raz.
Wraz z aktualizacją pojawia się również nowa mapa: de_tides, która jest dobrze znana graczom CS:CZ. Jest ona konwersją poprzedniej wersji. Nie wiadomo dlaczego akurat wybrano tę mapę. Fani nadal czekają na inne, takie jak militia czy chociażby nuke. Valve zapowiedziało również kolejne aktualizacje na luty - z nowymi mapami.
Poza tym, poprawiono niewielkie błędy na kilku z pozostałych map, poprawiono błąd związany z podwojeniem gotówki w pierwszej rundzie, oraz kilka innych, mniejszych usterek. Jeżeli tak dalej pójdzie, finalna wersja powinna być gotowa na WCG 2005.
Lista poprawek
Counter-Strike: Source
- Added Counter-Strike bots. For a more detailed description, click here
- Added new bomb defusal map de_tides
- Updated version of de_cbble to allow bots to navigate ladders
- Updated version of cs_office. Fixes minor issue with projector
- Updated version of de_dust2 to allow 40 players
- Optimization to the way that dynamic props are checked. On higher end CPUs, this can result in more than a 5% total frame rate increase
- Fixed bug where players would get twice the normal money at the start of a round
- Weapon models are now checked at startup to make sure they are within limits for size
- Fixed a bug that would allow a player to throw two flashbangs at once
- Added “motdfile” cvar, which sets the filename for the message of the day on the server
- Fixed logic that will automatically kick players for killing hostage or being idle for a long time
STEAM
#0 | Icarium
2005-01-19 19:51:32
#0 | 3r!c
2005-01-19 19:55:43
#0 | fatty
2005-01-19 20:16:29
#0 | Mav_
2005-01-19 22:34:09
\"for a more detailed description, click here\"
Gdzie? :D
#0 | Rostek
2005-01-19 23:24:32
#0 | sxl
2005-01-20 00:53:09
cs:s i hl2 maja i beda mialy osobne newsy
#0 | fatty
2005-01-20 14:24:38
#0 | bElEkto
2005-01-20 21:12:10
za to co sie zaczeło po odpaleniu gry z botami masakra (athlon xp 2500+)
#0 | Mav_
2005-01-21 12:14:25
#0 | Rostek
2005-01-21 15:34:43
#0 | Mav_
2005-01-21 16:42:18