Reset Forever #27 - Wielki powrót
Każdy kolejny dzień wydaje się być coraz bardziej nudny. Na dworze robi się zimno, niechciana mżawka o poranku daje się we znaki, a wieczorem nudny film w TV lasuje umysł. Co się dzieje? Przecież tak nie było! Odpowiedź jest prosta: Jesień... Czy można coś na to poradzić? Czy już do końca będziemy się zamartwiać bałaganem w rządzie? Czy żółty kolor liści zamiast kojarzyć się z pro gamerami z Korei, już zawsze będzie powodował senność? Czy jest jakiś ratunek? Otóż jest, gdyż powrócił do nas Reset Forever!
Zapewne od pewnego czasu niepokoicie się o Wasz ukochany e-zin, lecz nie ma się już o co martwić. Reset Forever nadciąga z pomocą na jesienną deprechę! Przez ostatnie dwa miesiące red_akcja dzielnie walczyła ze stonką, kataklizmami deficytem budżetowym Uzbekistanu oraz nadmiarem rodowitych Jamajczyków, którzy oblegali siedzibę redakcji. Skąd te wszystkie problemy? O przyczynach będziecie mogli przeczytać już w listopadowym wstępniaku, lecz, aby dodać pikanterii najnowszemu numerowi, zdradzę Wam parę sekretów...
Mianowicie, przez ostatnie dwa miesiące red_akcja oraz ich zin, dorobili się nowej domeny, oraz nowego serwera. Teraz, aby się zResetować należy odwiedzić stronę www.Reset-Forever.Org. Jak szybko zauważyliście, różni się ona od poprzedniej tylko i wyłącznie domeną .org. Kolejną nowinką jest zupełnie nowy layout strony głównej, nie wspominając o nowym wyglądzie samego zina! Sztab resetowych malarzy ewidentnie spisał się na medal oraz podwyżkę! Strona, co prawda nadal jest w trakcie tworzenia, o czym świadczyć może chwilowo nie działające Resetyczne Forum, lecz myślę, iż red_akcja upora się z problemami najszybciej jak to jest tylko możliwe.
Co do samej zawartości zinu, na listopad dostaniemy między innymi zapowiedź Star Wars: Empire at War, świeżutkie recenzje F.E.A.R., Quake 4, Serious Sam 2, czy też Earth 2160. Dla maniaków czterech kółek cały artykuł poświęcony Ferrari Testarossa. W kinematografie same nowości kinowe (Osaczony, Wyspa), nie wspominając już komixach, książkach, czy chociażby Hardwarze. A to dopiero początek...
Zapraszam do lektury i pamiętajcie: Na jesienną depresję tylko Reset Forever!
Reset Forever #27 Online
Reset Forever #27 Offline
Reset Forever.Org
#0 | dominikt
2005-11-07 21:24:51
news jak zwykle nice rostkowsky !
#0 | vdr
2005-11-07 21:25:22
#0 | Rostek
2005-11-07 21:25:31
#0 | jarzaq
2005-11-07 21:26:12
Nadciąga Rostkokalipsa, zostaniemy zasypani przez mase świetnych newsów XD
#0 | camon
2005-11-07 21:29:17
#0 | jarzaq
2005-11-07 21:31:04
#0 | sxl
2005-11-07 21:52:59
#0 | dominikt
2005-11-07 22:02:17
#0 | jarzaq
2005-11-07 22:04:15
#0 | illio
2005-11-07 22:28:32
zapowiada sie ciekawie :>
#0 | neoXs
2005-11-08 00:02:08
Silnik LiTech zawsze potrafił generować dobrą grafikę, jednak w przypadku FEAR twórcy wspięli się na wyżyny swych możliwości.
\"STRACH\" nie jest napędzany LiTech\'iem ;)
#0 | Rostek
2005-11-08 00:47:38
#0 | Rostek
2005-11-08 08:58:56
#0 | freak
2005-11-08 13:32:05
#0 | Rostek
2005-11-08 15:40:29
#0 | grzEs
2005-11-08 17:37:52
#0 | Pajda
2005-11-08 19:40:04
edit: forum rf nie dziala wiec napisze dalej tutaj :P
W tekscie o nozu Kabar brak chyba najbardziej podstawowej informacji - gatunku stali. Wprawdzie za 40zl wiadomo, czego sie mozna spodziewac, niemniej jednak troche dziwny tekst o nozu nie zawierajacy takowej informacji.
Dwa to recenzja Tribes: Zemsta.
\"W poprzednich częściach dzieła Sierry zarówno z radością płynącą z rozgrywki, jak i z trybem co-operative bywały problemy\"
Jakie problemy ? Jaki co-opetative ?
\"generalnie wszystkie Tribes\'y wybijały się ponad przeciętność za sprawą dość ciekawej, jak na First Person Shooter\'y, fabuły.\"
Z czego ? Tribes2 ma fabule na poziomie ut czy q ;) Seria zawsze nastawiona byla na multi, a sorry w T2 jest cale 6 czy tam ile krotkich misji treningowych robiacych za singla ;P
\"Grzechem byłoby zepsucie owej tradycji\"
Przeciez autorzy mowili, ze w odroznieniu od poprzedniej czesci sporo pracowali nad stworzeniem wreszcie trybu single player i te kampanie byly jednym z glosniejszych punktow marketingowych gry ;P
\"czy też chwytak, choć ten ostatni dzięki umieszczonym w nim hakom nadaje się bardziej do wspinaczki, niż do walki. Jednak do pokonywania dużych wysokości i tak najlepiej wykorzystać jetpacka.\"
W walce sie go czesto stosuje w celu uczepienia do wrogiego pojazdu. Poza tym brak wspomnienia o tym jak wspaniale mozna sie nim rozpedzac wykorzystujac zasade skakania jak na lianach czy wrecz bujniecia jak na hustawce :P Na odpowiednich mapach to urzadzenie daje atakujacemu ogromna przewage, gdyz pozwala kontyunowac lot bez zblizania sie do ziemi celem slizgu, dalej sie rozpedzac, czy zmienic ostro kierunek bez znacznej utraty predkosci.
No i tu przechodzimy do movementu, ktory jest wizytowka serii Tribes, a o ktorym w ogole brak jakiegokolwiek wspomnienia w tekscie. Tymczasem nawet pl instrukcja prezentuje jakies podstawowe informacje na ten temat (ba nawet jest obrazek z niby schematem). Cale wspomnienie o multi sprowadzilo sie do spisu trybow i wspomnienia, ze to jedno z najlepszych multi w jakie autor gral.
Skoro tez wspominamy o spolszczeniu wypadalo by tez wspomniec (i tym samym uprzedzic graczy), iz przy okazji tego procesu walneli sie gdzie i rozlozyli browsera, w wyniku czego aby moc grac online trzeba sciagac specjalnego fixa do polskiej wersji.