Regulamin

Dostosuj

Regulamin

Na każdym z rozgryanych meczy obecność co najmniej jednego admina obowiązkowa.

Config serwera wygląda następująco:

  • pausable 1
    allow_spectators 1
    mp_buytime 0.25
    mp_roundtime 3
    mp_friendly_grenade_damage 1
    mp_friendlyfire 1
    mp_c4timer 35
    mp_freezetime 6
    mp_forcechasecam 2
    mp_forcecamera 2
    mp_fadetoblack 0
    mp_footsteps 1
    mp_flashlight 1
    mp_autocrosshair 0
    mp_limitteams 0
    mp_logfile 1
    mp_logmessages 1
    mp_autoteambalance 0
    mp_autokick 0
    mp_tkpunish 0
    mp_hostagepenalty 0
    mp_startmoney 800
    mp_timelimit 0
    mp_maxrounds 16
    sv_aim 0
    sv_cheats 0
    sv_maxspeed 320
    sv_gravity 800
    sv_airmove 0
    sv_airaccelerate 3
    sv_clienttrace 1


Mapy i ustawienia:
  • Wszystkie mecz są standardowo rozgrywane przy użyciu systemu liczenia punktów MaxRounds 15
  • Mecz jest rozgrywany na jednej mapie wylosowanej bądź ustalonej wczesniej przez organizatorów turnieju. Team, który wygra runde nożową wybiera stronę: CT badź T.
  • Poniższa lista jest standardową listą map na której zostanie rozegrany turniej:
    - de_dust2
    - de_inferno
    - de_train
    - de_nuke
    - de_cbble

Cheaty i Anty-Cheaty:
  • Poza programami do komunikacji głosowej takimi jak Teamspeak czy BattleCom wszystkie programy działające poza Halflifem które wpływają na grę są zakazane. Wszystko co wpływa na grę w sposób niezamierzony oryginalnie przez autorów jest zabronione. Jest to bardzo ogólna definicja ale liczymy że gracze będą sami w stanie odróżnić co jest dopuszczalne a co nie.
  • Ponieważ zawsze jest kilka rzeczy na granicy przepisów podamy kilka przypadków o które dostajemy wiele pytań (ta lista będzie uzupełniana kiedy zajdzie potrzeba):
  • Używanie skryptów które zmieniają sposób w jaki został zrobiony CS jest zabronione, skrypty takie jaki 'duck+jump', 'centerview' i 'norecoil' są zabronione.
  • Inne niż standardowe modele i tekstury są zabronione. Dotyczy to zarówno modeli i tekstur graczy jak i modeli i tekstur broni.
    Jedynym wyjątkiem od tej reguły są uproszczone modele graczy.
  • Własne tekstury map są zabronione.
  • Bunny hooping jest zabroniony.
  • Jakiekolwiek wykorzystywanie błędów jest zabronione
  • Przemieszczanie się w ścianach ('map swimming') lub używanie błędów w mapach do patrzenie przed/nad ścianami jest zabronione. Jest to uważane za wykorzystywanie błędów mapy i oszustwo. Za każde udowodnione naruszenie tej reguły dwie rundy będą odbierane oszustom i przyznawane przeciwnikowi. Przykłady niektórych z tych błędów to:
    Brzeg nad lampą na około domku na prodigy. Można jednak stać na lampie.
    #1, #2, #3, #4, #5, #6

Pozostałe:
  • Wszyscy gracze muszą nagrywać demka z całego meczu (jedno demko jako CT jedno jako T z każdej mapy). W przypadku konfliktu po meczu oba klany mogą zażądać wszystkich dem z mapy od przeciwnika. Konflikty wolno zgłaszać do 30 minut po zakończeniu spotkania.
  • Demka po meczu należy udostępnić dla organizatorów turnieju.
  • Jeżeli gracz wypadnie z powodu problemów technicznych mecz powinien być zapauzowany na końcu rundy (nigdy w trakcie rundy). Maksymalny czas pauzy wynosi 5 minut i powinno to wystarczyć na restart i podłączenie. Jeżeli jedna drużyna podczas meczu pauzowała więcej niż 15 minut druga może domagać się kontynuowania meczu bez brakujących graczy.
  • Jeżeli wszyscy gracze jednego teamu wypadną z powodu problemów technicznych przeciwnik powinien poczekać co najmniej 5 minut zanim opuści serwer.
  • Zmiana zawodników jest zawsze możliwa podczas meczu ale musicie przekonać przeciwnika do zapausowania jeżeli chcecie dokonać tego podczas rundy.
  • Jeżeli jedna z drużyn dobrowolnie opuści serwer przed końcem meczu, drużyna która pozostała otrzymuje pozostałe punkty.
  • Jeżeli serwer przestanie działać przed końcem 5 rundy mapy, powinno się je powtórzyć od początku. Jeżeli nastąpi to po piątej rundzie pozostałe zostaną rozegrane z mp_startmoney ustawionym na 4500.
  • Jeżeli serwer przestanie działać więcej niż 2 razy podczas meczu klany mogą zażądać zmiany serwera.
  • Obserwatorzy są dopuszczalni jeżeli oba klany zgodzą się na to.
  • Serwer HLTV jest zawsze dopuszczalny, ale opóźnienie musi wynosić przynajmniej 30 sekund i oba klany musza mieć do niego dostęp.
    Wszystko będzie na bieżąco uzupełniane. Rules w/g CB.com.

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3387 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie