"Poland shows who the champions are"

Dostosuj

"Poland shows who the champions are"

Ostatniego wieczora został niespodziewanie szybko rozegrany finał Pucharu Narodów ClanBase w kategorii Unreal Tournament TDM. Szybko ponieważ nasza drużyna rozegrała półfinał (pokonując Wielką Brytanię 3:1) w zeszły czwartek, zaś drugi półfinał został rozegrany w niedzielę pomiędzy reprezentacjami Finlandii i Niemiec. Finał został więc rozegrany z dnia na dzień bez jakichkolwiek zapowiedzi. Nasza drużyna spotkała się w nim z zeszłosezonowym zwycięzcą NC, drużyna Finlandii, która dosłownie rozgromiła w półfinale drużyne Niemiec wynikiem 3:0 z różnicami fragów po 40-100 na mapach i raczej jednostronna grą.

Powodem dla jakiego mecz został tak szybko rozegrany bez żadnych przygotowań jest dyspozycja graczy. Niestety pod koniec tygodnia jeden z naszych podstawowych graczy wyjeżdzał, zaś z dyspozycją innych było różnie. Finowie zgodzili się jedynie na grę odrazu z dnia na dzień i tak też się stało.
No ale do rzeczy:

POLSKA ZDOBYWA ZŁOTY PUCHAR CB NATIONS CUP !!!


Polska [ 3:0 ] Finlandia
________________________
Data: 20.06.2005 @ 21:00 CET
Puchar: Nations Cup TDM
Liandri: Polska [ 140:122 ] Finlandia
Turbine: Polska [ 188:151 ] Finlandia
Mojo][: Polska [ 133:94 ] Finlandia
hide_dot.gifLineups
Polska: andro, soul, sesion, svn
Finlandia: nex, kepa, Patsui, parski


Tak, to już nasze drugie złoto. Reprezentacja UT TDM najpierw dwa sezony temu zdobyła pierwsze złoto w historii Polski, a teraz powtórzyła sukces i znów jest najbardziej utytułowaną z reprezentacji. Początkowe mecze grupowe nie wróżyły dobrze, ale pod koniec wyklarował się główny skład, właśnie ten który wziął udział w tym meczu i Polska ponownie zdominowała NC. "Kurwas strikes back!" jak kiedys nieświadomie jeden z adminów zatytułował nasz mecz. Ze szczegółowym opisem przebiegu spotkania zapraszamy do zapoznania sie poniżej.

hide_dot.gifPrzebieg finału CB NC VIII w UT TDM

Mecz rozpoczeliśmy z pewnym opóźnieniem spowodowanym poszukiwaniem servera. Niestety pomimo zapewnien o wypożyczeniu servera reprezentacji Niemiec, gdy przyszło do fazy testów nikt niechciał nam go dać. Tutaj duże podziękowania dla adminów i przeciwników, którzy niczego nie wymusili i w koncu udało się odpowiedni server uzyskać. Zaraz potem wybór map, my wybraliśmy Liandri i Mojo][, przeciwnicy przewidziana przez nas Turbine i jako drugą mape Codex. Admin ustalił kolejność rozegrania na Liandri, Turbine, Mojo][, Codex i zabraliśmy się do gry.

Na pierwszy ogien Liandri, mapa ktora raczej była miejscem dominacji dawnych niskopingowych krajow, od czasu gdy pojawiliśmy się na arenie miedzynarodowej stała się jednak nasza marką. Rozstawienie niczym się nie różniło do dotychczas stosowanego - andro wraz z soulem podzieleni na pasku, sesion walczył o armora, zaś svenio musiał zmierzyć się z nexem na ampie ze snajpa w ręce. Start wyglądał obiecująco, niestety po chwili wynik zaczął się wahac momentami przeważając na strone finów. Długo to jednak nie trwało gdyż zaczeliśmy ostro fragować. Trudno powiedzieć byśmy jakoś wspaniale trzymali pozycje i powerupy czy coś (cały czas traciliśmy paski, ampy też się zdażały), po prostu nasi gracze okazali swą wyższość nad przeciwnikiem.

Następna w kolejce była Turbina. W zasadzie mapa którą w normalnych okolicznościach lubimy i sami często wybieramy. Jednak patrząc na to co się działo w półfinałach wielu nie było nastawionych optymistycznie. Grając w półfinale z Wielką Brytanią okazało się, że nasz nowy optymalny skład ma spore problemy z utrzymaniem armora, z którego to właśnie anglicy rozciągali swą grę. Powód był trywialny żaden z tych graczy nie grywał specjalnie na tej pozycji. Wystawienie tam sesiona razem z andrem okazało się katastrofą. W dodatku Finlandia dosłownie rozniosła w pył Niemców na tej mapie w swoim półfinale. Po przeanalizowaniu możliwych scenariuszy nie zdecydowaliśmy się jednak na zmiane na tej mapie, postanowiliśmy w maksymalnie najbardziej efektywny sposób ustawic podstawowych graczy. Wiązało się tęż to z tym, że nasi przeciwnicy grali armora troche inaczej od angli, pozostawiając na nim tylko jednego gracza. Dzięki temu nawet nie mając tej pozycji mieliśmy 3 potencjalne cele na respawny. W nowym założeniu svenio grał jak zwykle za pomocą snajpy rażąc na respawnach od strony paska, dodatkowo mając w pamięci ampa. Jego ubezpieczeniem pilnującym paska był andro, który w razie potrzeby miał pomóc na armorze, gdzie samotne batalie z kepą miał spędzać soul. Natomiast sesion miał zaopiekować się ampem wraz z wyjściami z respawnów od jego strony. Wprawdzie teoria zawsze nieco się różni od praktyki, jednak założenia zakończyły się sukcesem. Juz po pierwszych minutach osiągneliśmy wynik rzędu 44 do 17, zaraz potem przeciwnik troche próbował nadrobic, ale nie na długo. Ostatni zryw nastąpił pod koniec gdy na 3min przed końcem mimo ponad 40 fragowej przewagi przeciwnik pogonił tak mocno, że niektórzy zastanawiali się czy aby nie będzie niespodzianki. Jednak nasi chłopcy w porę się otrzsąsneli i mimo wszystko zakończyli mecz z +37 fragami różnicy. Trudno tą mape podsumować inaczej niż ogromny rape na respawnach.

Na koniec Mojo][. Już w trakcie poprzedniej mapy zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej było wybrać też Turbiny jak byśmy pewnie postąpili gdyby nie półfinaly. Mojo][ nie było wcale niczym pewnym, w dodatku jeden z naszych graczy zaczął marudzic ;) Zastosowaliśmy klasyczne rozstawienie 2/2 gdzie svenio zagrał z soulem, a andro z sesionem. Start był wręcz idealny, zebraliśmy dosłownie wszystko - pasek, armor, amp. Nie dało to jednak żadnych pozytywnych skutków i Finlandia szybko wysuneła się na prowadzenie. Traciliśmy paski i reszte mapy w zasadzie też było cięzko. W związku z tym postanowiliśmy dokonać małej wymiany zadań pomiędzy andrem i sesionem co okazało sie trafną decyzją. Cała gra się uporządkowałą i w połowie meczu mieliśmy juz symboliczne prowadzenie 1-3 fragami, które 3 minuty później zamieniły się w stabilną i wyraźną 10-fragową przewagę. W tym momencie włączył się rape mode i na 5min przed końcem spotkania różnica powiększyła się do +30 fragów. Przeciwnicy jeszcze próbowali walczyc, ale nie przynisło to wyraźnych rezultatów - zwycięztwo na Mojo][ +39 fragami.


Nasi gracze pokazali więc swą klase. Podziękowania należą się też wszystkim tym którzy byli z nami przez ten cały czas.
Nie wiemy wprawdzie co przyszłość przyniesie, wiele osób chciało by np. zmiany cyklu NC na roczny z czym i my się zgadzamy. Na dzień dzisiejszy jednak możemy być bardziej niż usatysfakcjonowani.

ClanBase

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • msh

    #0 | mesjaszz

    2005-06-22 01:21:07

    wyjdze 2k7 czy q4 a wy dalej se bedziecie grac w ut1 =D
    kogo to oooobchodzi niemoge juz czytac tych pierdol :P
  • clinic

    #0 | clinic

    2005-06-22 08:03:56

    msh zalosny jestes...
  • mtheus

    #0 | mtheus

    2005-06-22 14:42:43

    a no ja wiem literowka :P
  • e2

    #0 | edwa

    2005-06-22 15:23:11

    /me steals mtheus cookies. Mwahahhahahaha :D
  • mtheus

    #0 | mtheus

    2005-06-22 15:43:28

    :E:EE ;DDDD
  • mtheus

    #0 | mtheus

    2005-06-22 15:46:18

    kazdy gra w to co chce ... a jak ciebie to nie obchodzi to nie czytaj
  • MOniToR

    #0 | Grzyb9k

    2005-06-22 18:09:50

    debil z Ciebie, że ja pierd*** ale jak widze to czasami coś mądrego napisesz =]
  • Freebrain

    #0 | Freebrain

    2005-06-22 23:57:41

    Jak chce otworzyc demko to mi wyskakuje ten blad http://img218.echo.cx/img218/8982/ut3cw.png . Mam patcha wgralem patcha 436, demo jest w katalogu system i uruchamiam je \"demoplay nazwa_pliku\" ? cos nie tak robie?
  • msh

    #0 | mesjaszz

    2005-06-23 02:22:44

    T o wy jestescie , bo nie moge skumac was na chuja tak jedzie na inne gry =]
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-06-23 04:25:05

    lol przeciez to monitor zaczal jechac nas, a nie my ut2k4

    poza tym chyba sie nie zastanowiles wczesniej piszac \"myslisz ze komus sie chce tym zajmowac ;o\" bo to idealnie podkresla to co wczesniej powiedzialem :P
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-06-23 04:30:17

    No ba, jak bedziecie sie przerzucac z UT2011 October na UT2011 November wspominajac fajny efekt chmur na Antalusie z UT2011 July, my dalej bedziemy pwnowac przy akompaniamencie kibicow gdyz robimy to co nam sprawia przyjemnosc nie patrzac na innych :P
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-06-23 04:32:26

    Obrazek sie nie laduje, ale czy masz wszystkie pliki na ktorych demo bylo nagrane ? Zainstaluj demo managera 3.0 (unreal.pl) i sprawdz liste plikow potrzebnych do odtworzenia dema.

    I tak przy okazji dema najlepiej odtwarzac z parametrem ?timebased (demoplay nazwadema?timebased).
  • Freebrain

    #0 | Freebrain

    2005-06-23 13:22:32

    Zainstalowalem demo managera i brakowalo mi:
    Bonus Pack 1
    CB12.u
    k-play.utx
    MODOSUtilsV22.u
    UTPureRC7E.u
    automatyczny download nie dziala i musialem szukac plikow przez google. Wszystkie znalazlem poza k-play.utx tzn. znalazlem go ale chyba nie ten bo jest false sciagalem go z roznych zrodel i to samo.
  • clinic

    #0 | clinic

    2005-06-23 13:59:01

    Sprawdź poczte email.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-06-23 14:02:47

    automatyczny download nie dziala bo dolaczona z programem lista adresow jest stara, jezeli chcesz korzystac z automatycznego downloadu musisz znalesc strone udostepniajaca takie pliki w odpowiedniej formie i podac adres programowi
  • Freebrain

    #0 | Freebrain

    2005-06-23 14:56:50

    Dzieki, teraz dziala.
  • Qspy

    #0 | Qsp

    2005-06-23 15:13:17

    gj gratulacje
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

902 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie