Q4MAX - nowa wersja
Dla zapalonych graczy najpopularniejszego ostatnio tytułu, Quake'a IV, mamy dobrą nowinę. Grupa projektantów z Clubu Fnatic wypuściła wczorajszego dnia w świat nową wersję modyfikacji Quake 4 Maximiser, czyli w skrócie Q4MAX, oznaczoną wersją 0.3.
Czym właściwie jest Q4MAX ? Bazowo miała być to prosta modyfikacja rozjaśniająca skiny/modele w Quake'u IV, jednak jak widzimy mod się rozrasta o nowe wersje - głównie poprawiając różne, wcześniejsze bugi, ale też dodając zupełnie nowe rzeczy. Dobrą nowiną jest to, iż wraz z nową wersją lada dzień ma ruszyć oficjalna strona modyfikacji. Natomiast najnowszą wersję możemy ściągnąć stąd.
Lista zmian w wersji 0.3
- Nowe jasne skiny
- Nowe menu główne
- Nowy "screen logo" podczas wczytywania
- Usunięto intro
- Dodano "fov" w menu multiplayer
- Dodano zieloną zbroję
- Usprawniona obsługa serwera
- Dodano instalator .exe
- Ikony HUD'a broni zawsze włączone
- Force Enemy Models w rozgrywkach TDM oraz CTF
Każdy kto choć chwilę bawił się nowym dzieckiem RavenSoft, wie, że gra wymaga naprawdę wielu poprawek. Dlatego też, zapewne wielu z Was czeka z niecierpliwością na pierwsze łatki i usprawnienia, których w Quake’u niestety brakuje. Wielu z Was się zgodzi ze mną, iż główną taką „dziurą” jest brak OSP, które było wręcz obowiązkowe w poprzednim wstrząsie. Być może Club Fnatic mógłby pomóc w jego tworzeniu, lub też tak rozwinąć Q4MAX, by stał się odpowiednikiem OSP ? Miejmy nadzieję, iż ich praca nie pójdzie na marne, a błędy QIV z dnia na dzień będą maleć.
Club Fnatic
#0 | Perez
2005-10-27 03:24:49
#0 | KaZi
2005-10-27 10:00:30
#0 | WycioR
2005-10-27 11:10:39
#0 | camon
2005-10-27 12:23:00
#0 | erOl
2005-10-27 13:19:56
#0 | Lukin
2005-10-27 14:45:21
#0 | PM
2005-10-27 15:56:13
#0 | Lukin
2005-10-27 16:13:08
2) \"Quake 4\" ma jeden z najlepiej dopracowanych trybów multiplayer wśród współczesnych gier
3) Wątpie czy nawet w 2050 producenci będą \"defaultowo\" wrzucali brightscreeny do swoich produkcji - ten efekt wielu osobom (najczęściej nowicjuszom) się nie podoba (patrz \"Painkiller\").
4) News po prostu sprawia wrażenie jakoby w \"Q4\" nie dało się dzisiaj grać, a to nieprawda.
Wracając do tematu newsa - jeśli Q4Max ma się przyjąć to powinien odciąć się od Fnatic. Granie na turniejach na modzie jednego z uczestniczących klanów może budzić kontrowersje.
#0 | zoom
2005-10-27 16:32:31
#0 | Perez
2005-10-27 16:34:11
#0 | piwoszeq
2005-10-27 16:42:30
#0 | wzf | yeltzyn
2005-10-27 16:50:39
SG >> za duzy damage
RG >> za duzy knockback
LG >> za maly knockback
nie da sie wylaczyc gibania (zalezne od ust. serwera [sick])
#0 | Lukin
2005-10-27 16:51:55
#0 | tymek
2005-10-27 17:35:40
#0 | mtheus
2005-10-27 18:05:29
Te brightscreeny sa za jaskrawe i juz lepiej bylo widac normlane modele jak dla mnie :/
#0 | mefajpe^
2005-10-27 18:11:27
\"2) \"Quake 4\" ma jeden z najlepiej dopracowanych trybów multiplayer wśród współczesnych gier\"
Pod jakim wzgledem niby ?
Jak to mowia historycy - Historia niczego nie uczy, bo ludzie ciagle popelniaja te same bledy. Niestety gier tez sie to liczy :]
Pozdro
#0 | yar
2005-10-27 21:16:53
#0 | Lukin
2005-10-28 01:01:54
Ja cały czas się zgadzam, że to nie jest idealnie dopracowana gra, ale w porównaniu z innymi produkcjami jest mocno OK (porównaj choćby z \"Doomem 3\" albo z \"Painkillerem\").
Q2 miał lepszy multiplayer w chwili swojej premiery? Bądź poważny - nie miał ani pożądnego kodu sieciowego, ani map, ani podwójnych skoków - nic.
#0 | mefajpe^
2005-10-28 01:41:23
Tak w porownaniu z Doom3 i PK, Q4 wypada rewelacyjnie.
Co do Q2 - to moja najukochansza odslona wstrzasow. Od poczatku gralo mi sie w nia miodnie - nawet na softwarze, bo rzadko kto wtedy mial akceleratory VooDoo :). Map nie bylo, to fakt, gralo sie na tych z singla z poczatku, o skokach nikt nie myslal (a q4 mial miec niby taka fizyke jak q2 :s) bo w qw w zasadzie nie byly one bardzo rozwiniete, ale gralo sie miodnie, bardzo miodnie :) Tylko ktory to byl rok i jakie mozliwosci ?
Pozdrawiam.
#0 | Lukin
2005-10-28 09:29:21
Ilość map? W jakiej innej grze (nie nastawionej wyłącznie na multiplayer) jest 15 map na starcie? Możliwość nagrywania dem to owszem nie jest odkrycie Ameryki - ale znów spójrz jak to samo wygląda u konkurencji (\"D3\", \"PK\" czy nawet \"UT2004\"). Jasne, że to są standardowe rzeczy w grach multiplayer, ale naprawdę rzadko, która gra ma te podstawowe rzeczy od razu - znów jako przykład mogę wymienić \"D3\" i \"PK\" - w inne tytuły nie za dużo gram, ale te dwa były używane w światowych turniejach. Już na starcie \"Q4\" jest do tego lepiej przygotowany. Przyznajesz, że w porówaniu z tymi dwoma grami nowy \"Quake\" wypada rewelacyjnie - a do jakiej innej gry można go dzisiaj porównać? I przecież nawet w \"vQ3\" (bez OSP) nie ma wielu opcji, których wymagasz od \"Q4\" na starcie.
Co do \"Q2\" - ja też uwielbiałem tego \"Quake\'a\". Ale: po pierwsze \"Q4\" nigdy nie miał mieć takiej fizyki jak \"Q2\". Po drugie: nie wiem co rok produkcji ma do możliwości zrobienia double jumpów czy strafe jumpów.
Pozdrawiam.
#0 | pela
2005-10-28 10:01:32
#0 | PM
2005-10-28 11:47:47
#0 | mtheus
2005-10-28 15:40:21