Przyjrzyjmy się bliżej
Petycja graczy JK3 wzbudziła we wszystkich bardzo duże emocje i wywołała burzliwą dyskusje. Oczywiście petycja swoją drogą, bo bez dowodów ta grupa graczy nie może w żaden sposób udowodnić jakiejkolwiek winy admiom, same podpisy to nie wszystko. Nikt nie lubi być oszukiwany i traktowany gorzej od innych. Nie ma czegoś takiego jak równy i równiejszy. Dlatego gracze JK3 zebrali pewien materiał dowodowy przeciw swoim adminom na ESL. Oczywiście nie jest to jeden mecz, bo przecież każdemu może coś umknąć, ale z drugiej strony zbyt dużo tego nie jest, aby czarno na białym udowodnić adminom matactwa.
Ja osobiście nie chcę działać na czyjąś niekorzyść, dlatego więc nie zarzucam nic adminom, ocenę pozostawiam ludziom ze sceny i nie tylko, bo przydadzą się zapewne komentarze ludzi niezwiązanymi z grą JK3, którzy na pewno będą umieli ocenić obiektywnie całą sprawę.
Nie staje tu w obronie FoR, zapewne oni mogli się poczuć skrzywdzeni tym jak została rozstrzygnięta sprawa meczu FroZZt vs. crAve bo przecież FroZZt w tym czasie nie był członkiem klanu FoR, a w regulaminie jest jasno:
3.2.5.1. Mecze między członkami tego samego zespołu
Między tym jak FroZZt odszedł i wrócił do klanu minęły zaledwie 2 dni (tyle że pogrubiona przeze mnie treść regulaminu została dopisana już po całej sprawie), kara zapewne nie była by tak wysoka (ban na 5 lat za brak kultury dla FroZZta oraz całkowicie zbanowanie we wszystkich ligach z powodu zbyt dużej ilości punktów karnych dla crAva) gdyby, nie zły stosunek do adminów, skończyło by to się pewnie na kilku pkt karnych, ale to są tylko i wyłącznie moje przypuszczenia. Sprawiedliwości stało się za dość i wszyscy są szczęśliwi, bo przecież nikt nie lubi chamstwa.
ESL wymaga od nas jeszcze innej pewnej rzeczy mianowicie potwierdzenia wyniku meczu:
8.1. Notatki do Ustaleń
Następujące zasady nie mogą pod żadnym pozorem być zmienione przez ustalenia uczestniczących w spotkaniu graczy/zespołów:
- Gracz, który został zawieszony na postawie punktów karnych nie może brać udziału w rozgrywkach.
- Wpisy wyników nierozegranych gier.
Oczywiście pkt jest bardzo dobry, żeby zapobiec oszustw. Lecz coś umknęło mianowicie naszym adminom. Klan Seraphins Brotherhood cichy, spokojny, żadnych większych afer z ich udziałem nie zanotowałam. Przyjrzyjmy się im bliżej. Starcie między Neral vs. Dream, wszystko fajnie, ale czemu brak komentarzy pod meczem? Czemu Neral jest z tego samego klanu co Dream? Ci panowie złamali 2 pkt regulaminu, ale nikt tego nie zauważył. Przypadek? A może ktoś po prostu nie chciał tego zauważyć. Niestety to nie pierwszy i nie ostatni taki mecz. Kolejnym "dowodem" jest mecz Neral vs. Ciumil również dwóch klanowiczów Seraphins Brotherhood, (aby nie było wątpliwości proszę spojrzeć na profil esl gracza Ciumlin). Tyle, że to jeszcze nie koniec, kolejny mecz Ciumil vs. Adanos, chyba was nie zaskoczę piszące, że Adanos również jest członkiem klanu Seraphins Brotherhood, który również grał przeciwko swojemu koledze z klanu, ale admini tego nie zauważyli. Cóż to przecież tylko 3 mecze, każdemu może umknąć prawda? Kolejnym taki przypadkiem, który umkną naszym czujnym adminom jest mecz pomiędzy Executor vs. Yoy, są to członkowie klanu BoLS, żeby nie było wątpliwości spenetrujmy ich profile na esl Yoy oraz Executor, jak to słusznie zauważył 3³ wOndEr "gracze tego samego klanu chyba nie mogą grać przeciwko sobie" nie chyba, lecz na pewno nie mogą grać przeciwko sobie.
Jednak największa zagadką jest chyba postać Piwa. Broń boże to nie jest atak z mojej strony tylko przedstawienie faktów. Piwo jest członkiem teamu 333 oraz ze swoim kolegą z klanu Ulverem tworzą poddrużynę alpha.and.omega. Oczywiście wszystko jest jak najbardziej OK, ale czemu ten gracz rozgrywa mecze esl z zablokowanym kontem? (Więcej informacji wraz z demem tutaj). Udało mu się to aż dwa razy. Za drugim razem grali alpha.and.omega vs. skuZZy int'l teAm, który odbył się w poniedziałek, 26.12.05 o godz. 21:00 czyli w tedy kiedy konto nadal powinno być zablokowane.
Ocenę powyższego newsa zostawiam wam. Sami wyciągnijcie wnioski, jak admini pilnują tego, aby wszyscy przestrzegali regulaminu.
Wszystkie pilki ze screenami, które pojawiły się w newsie i te, które się nie pojawiły są do ściągnięcia w tym pliku.
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl.
eSports.pl
#0 | Vesp3r
2005-12-30 17:02:59
#0 | Malwa
2005-12-30 17:18:31
#0 | meribo
2005-12-30 17:25:17
#0 | z4
2005-12-30 17:51:55
#0 | asd
2005-12-30 17:54:47
#0 | B1c1
2005-12-30 18:27:43
#0 | asd
2005-12-30 19:14:55
Tylko jeszcze jedno CO TO ZA ROZNICA DLA FROZZTA ZAGRAC W 1on1 EU ZAMIAST PL SKORO MIAL ZAMIAR ODEJSC ZE SCENY I CHCIAL ZAGRAC TYLKO Z CRAVE TO CO TO ZA ROZNICA CZY GRALBY W DRABINCE PL CZY W EU...
#0 | z4
2005-12-30 19:21:00
#0 | liman
2005-12-30 19:25:30
w regulaminei esl nadal nie ma pkt który by tego zabronił. a nie \"nie bylo takiego pktu\".
#0 | liman
2005-12-30 19:26:40
#0 | Malwa
2005-12-30 19:27:06
#0 | S4lent
2005-12-30 19:43:45
Wiem ,ze wczesniej bylo to robione ,ze ktos sie zgadzal ale ONI sie nie zgodzili wiec f22 pomogl wam straszliwie...,a btw sam by tego meczu nie wygral;p.
ps.zgadzam sie z wO (niestety) mogli eu zagrac.
#0 | FroZZt
2005-12-30 19:52:28
Nie wróciłem do teamu FoR po to by zagrać mecz z exs, na ktory zresztą i tak nie miałem czasu (fakt byłem na servie, bo chciałem zagrać 1on1 tylko)... wróciłem w sumie z sentymentu do taga FoR i mało mnie obchodzi w tej chwili co sądzą o tym admini i reszta, ale napisze dla świętego spokoju jeszcze raz... Nie, nie odszedłem z teamu FoR po to by obejść regulamin i zagrać z cravem...
#0 | Vesp3r
2005-12-30 21:39:52
#0 | liman
2005-12-30 21:54:11
#0 | Krieg
2005-12-30 22:33:10
Co do #87 => Ano, nie ma różnicy, właśnie dlatego zagrali PL, ponieważ f22 NIE był wtedy w FoR. W regulaminie w TAMTYM momencie NIE było nic o tym, że nie można grać przez XX dni i NIC nie stało na przeszkodzie, by zagrali własnie PL.
Teraz pewnie napiszesz, że f22 zrobil to celowo. Odsyłam do pierwszego zdania mojej wypowiedzi.
To admini powinni udowodnić winę, a nie f22 się bronić... A że dowodów nie ma, już po fakcie został dopisany punkt w regulaminie. Jak jednak wiadomo, prawo nie działa wstecz, więc cała ta sytuacja jest po prostu śmieszna.
Taa, pisał ktoś już wyżej, że od takich sytuacji (luki w regulaminie) są admini. Dobra, ale oni też muszą mieć jakieś dowody. Nooo, chyba, że ktoś z nich jest jasnowidzem i przejrzał niecne zamiary f22 na wylot :).
Oczywiście, PP za obrażanie się należały, ale ban na 5 (?) lat jest także wielką przesadą, w porównianiu z tym, niektórzy za przeklinanie PP nie dostają wogóle. Nie będe już nawet się rozpisywał nt. \"I\'m lovin it\", bo to już parodia :).
#0 | Imm0rtaL
2005-12-30 23:46:12
#0 | Vesp3r
2005-12-31 07:06:21
#0 | liman
2005-12-31 12:21:04
#0 | asd
2005-12-31 12:29:33
#0 | Empty | BF
2006-01-03 13:46:50
#0 | Vesp3r
2006-01-03 14:12:53
#0 | faiL
2006-01-04 21:38:26
Jeżeli uważasz że chore przerabianie regulaminu by więcej nie było takich dziur to życze powodzenia w dalszym życiu... A co do newsa to sie czepiasz. Jak dlamnie to chyba było oczywiste.
,,ale wady to wina jego twórców a nie osób które to potrafią wykożystac.\'\'
Aha to rozumiem że celowe wykorzystywanie dziur w niedokładności ludzkiej jest jaknajbardziej wporządku =] spoko zapamiętam to sobie na przyszłosc.
,,Nie, nie odszedłem z teamu FoR po to by obejść regulamin i zagrać z cravem... \'\'
Okej może i masz racje ale potencjalny admin mający na uwadze że już wcześniej omijałeś regulamin może pomyśleć tylko jedno. No tak ale zapomniałem że FoR jest na tyle inteligentne że nie potrafi tego zrozumieć.