ProMode Quake'a 4?

Dostosuj

ProMode Quake'a 4?

Dotychczas z modyfikacji Q4 wyłaniały się jedynie dwie ważne pozycje, które nawiasem mówiąc są do siebie bardzo podobne, przez co można między nimi zauważyć w pewnym sensie konkurencję. Chodzi oczywiście o Xbattle oraz Q4Max. Oba mody wnoszą do Quake'a 4 nie wielkie zmiany jeśli chodzi o samą fizykę gry. Teraz to wszystko się zmieni, gdyż świat dzienny ujrzał Q4 Battleground!

Jest to z pewnością najlepsza nowina dla fanów Pro-mode'a Quake'a 3, którzy przerzucili się już na nową platformę i tęsknią za starą dynamiką, lecz nie tylko. Jeśli komuś do gustu nie przypadł "powolny" czwarty wstrząs może śmiało sięgnąć po wspomniany już Battleground i miło się zaskoczyć. Aktualnie świeża i nowa modyfikacja jest oznaczona wersją 0.1 beta, także przed twórcami jeszcze długa droga, zanim mod będzie idealny.

W skrócie można powiedzieć, że twórcy moda chcieli włożyć w nowe dziecko Ravensoft wszystko co najlepsze z starego CPMA. Czyli, można oczekiwać dużo większej dynamiki, lepszego i szybszego movementu, efektywniejszych i dużo szybszych możliwości broni i tak dalej. Najlepiej sami się przekonacie "z czym to się je" testując Battleground na własnym Quake'u.

hide_dot.gifBattleground 0.1 beta


  1. Gameplay:
    - Szybsze poruszanie się
    - Nowe skoki
    - Szybszy firerate broni
  2. Zmiany dotyczące broni:
    - Machinegun
    - Shotgun
    - Hyperblaster
    - Nailgun
    - Rocket Launcher
  3. Udoskonalenie balansu broni:
    - Machinegun
    - Shotgun
    - Hyperblaster
    - Nailgun
    - Rocket Launcher
    - Mniejszy splash damage
    - Lepsze rocketjumpy
  4. Zmiany graficzne
    - Główne main menu
  5. Obsługa brightskins
    - TAK
  6. Tryby gry:
    - Battleground DM
    - Battleground Tourney
    - Battleground TDM
  7. Inne:
    - Respawn z 100 punktami życia


Modyfikację możecie ściągnąć stąd. Specjalnie dla potrzeby modyfikacji postawiono testowy serwer:
  • Asterix: 81.169.137.209:29000
Jak sporo z Was już jednak wie, żeby pobawić się w Quake'a 4 po sieci należy mieć wszystkie mapy, które są wgrane do danego serwera. W innym wypadku Q4 po prostu nas nie wpuści do danej gry, wyświetlająć komunikat o braku jakiś niezbędnych plików. Aby zagrać na tym serwerze wymagane są następujące hide_dot.gifmapy.

Zachęcamy do ściągania, zwłaszcza tym, którzy tęsknią za szybką dynamiką i czasami starego już Challenge Pro Mode Arena, tym razem w nowej odsłonie, jaką jest modyfikacja Battleground.

PlanetQuake.de

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • -mess-

    #0 | -mess-

    2005-12-07 19:56:58

    jestem pewny co do jednego, nie chce podzialu sceny. chce duza silna jednosc, a jak mam stac po jednej stronie to bede stal po tej gdzie jest wiecej graczy. wole gowniane miejsca w grze w ktora graja tysiace, niz czolowe w grze w ktora graja setki. dla mnie dobra gra = zdrowa konkurencja. wtedy mam jakas satysfakcje z gry. w cpma kiedys bylo cos takiego w polsce, przez kilka miesiecy i na swiecie, ale i tak NIGDY nie mozna bylo porownac tego do vq3. dlatego nie bede tego dotykal.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

8503 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie