Polska Liga America's Army 'no.3'

Dostosuj

Polska Liga America's Army 'no.3'

Po długim okresie braku informacji z PLAAO, powracamy z informowaniem was o wydarzeniach, które zachodzą w PLAAO. Newsy będą ukazywać się regularnie co tydzień. A co wydarzyło się w przeciągu ostatnich tygodni? Cała masa spotkań, rozegranych na wysokim poziomie oraz co cieszy - w przyjaznej atmosferze. Zacięta walka o jak najlepsze miejsce, gdzie różnice pomiędzy kolejnymi klanami są niewielkie i każda wygrana jest na wagę złota.

Kolejne klany dołączają do PLAAO. Obecnie w lidze uczestniczy aktywnie około czterdzieści teamów, oto ich lista:

hide_dot.gifNowe Klany:



Poniżej wyniki z ostatniego tygodnia rozgrywek. Spotkania zostały rozgrane na wersji 2.3, z powodu braków serwerów pod 2.4 oraz duża liczbę bugów, które występują w najnowszym patchu.

hide_dot.gifWyniki:



Bezbronni | 0 | vs. | 1 | HordaSquad

-)Good Shooters(- | 4 | vs. | 10 | PL.Clan[PADLINA]

Polish Elite Units | 1 | vs. | 13 | HordaSquad

Najemnicy | 0 | vs. | 14 | [MI5]

[CM] - Crazy Mooses | 8 | vs. | 6 | The HardCore

[OSZ] | 4 | vs. | 10 | [WNC]-Squad

Soldiers of Honor | 0 | vs. | 14 | [-PBD-] Clan

Polish Elite Units | 4 | vs. | 10 | 6BDS

[PCLab.pl] | 8 | vs. | 6 | =[P.O.S]=

The Polish Force | 2 | vs. | 12 | TRIBE squad

LandWarriors | 0 | vs. | 14 | Polish Army Squad

TRIBE squad| 1 | vs. | 0 | =]Bad Boys[=



W związku z nawiązaniem współpracy z klanami występującymi w lidze, przedstawiamy wam relacje z niektórych spotkań. Zapraszam do ciekawej lektury.

hide_dot.gifRecenzje:

hide_dot.gifOSZ vs WNC-Squad


Jako pierwszy w assaulcie grał klan OSZ. Już po pierwszych rundach widać było że mapa nie leży graczom OSZ za to WNC świetnie sobie radziło z odpieraniem ataków. Pierwszych kilka rund pokazało że mecz będzie miał jednostronny przebieg(zwłaszcza podczas gry OSZ w assaulcie). Dał o sobie znać brak taktyki i znajomości mapki w naszym klanie, skutkiem była miażdżąca wygrana WNC (7:0). Pierwsze rundy w defie były bardzo zacięte (były sytuacje 1vs1) jednak zwycięsko wyszli z nich chłopaki z WNC. 11 runda nie zapowiadała zmian jednak dzięki dobrej postawie chłopa i 100lara, OSZ wygrało tą rundę przy zerowych stratach. Dzięki postawie tychże zawodników w kolejnych rundach OSZ wygrało resztę starć i mecz zakończył się wynikiem 10:4 dla WNC.

[OSZ]Pitraq[PL]


hide_dot.gifPCLab.pl vs. Polskie Oddziały Szturmowe


Graliśmy składem: Duchu, sołtys, ICE, Samuel, Squbii, Tinky, po przerwie andrewak wskoczył za Tinkiego...

Zaczynaliśmy w obronie. Taktyka na pałę... "Wy w tą, wy w tą..." pierwsze rundy na zmianę wydzieranie sobie rund... Raz oni wygrywają, raz my... w końcu zaczęliśmy mniej więcej gre układać... W posie szalał SnOOper reszta w sumie grała dość statycznie... Zdziwiło mnie że w ataku nie zmienili taktyki i grali cały czas to samo, dzięki temu w obronie dociągnęliśmy do wyniku 5-2.

W ataku miało nam się grać łatwiej... Ale POS-owcy trochę lepiej się ustawili, tylko moim zdaniem za bardzo się wychylali... SnOOper nas trzymał krótko z naszej lewej a po prawej też koleś na górce też nieźle campił... reszta w budynkach była raczej łatwym celem...Na początku doszliśmy do wyniku 7-3 i stanęliśmy w miejscu... Chyba za wcześnie chcieliśmy zakończyć mecz... Trochę szczęścia brakowało... Ostatnia runda to już panowanie nad nerwami... Postanowiłem trochę wsiąść sprawy w swoje ręce i powoli podczołgałem się pod ich pozycje Sammuel osaczył SnOOpa po lewej reszta powolutku ruszyła na przeciwnika prawą... podszedłem od koryta rzeki z tyłu ładnie sołtys mnie ubezpieczał ICE z mojej lewej zajął się kolesiem w najbliższym budynku... Powolne czołganie i wyczyściliśmy budynki koło objecta za wyjątkiem budynku od strony startu defensa... Potem przy szybkim czołganiu osłaniany przez ICE i andrewaka zabijam w ładnym stylu kolesia na górce... 3min do końca... mamy przewagą liczebną mimo że ginie sołtys i ICE...
Rozważnie zachodzę snOOpera od tyłu i zostajemy 3 na 1... Ostatniego kolesia namierzyliśmy w tym budynku od strony respawna defa... mniej niż minuta do końca... Andrewak wali do niego z AR-y a ja zachodzę go od tyłu... koleś się trochę w porę nie zorientował, bo zauważył mnie jak już byłem 5m od budynku... Pierwsza moja seria go trochę jeszcze zużyła w budynku, od strony objecta nie mógł wyjść bo tam walił do niego andrewak... przyczaiłem się na niego i koleś ładnie dostał serie przez twarz i koniec rundy... i na TS słychać wyraźne westchnienia...

Podsumowanie...

Mecz wygrany wszyscy się cieszą i zasłużenie bo graliśmy bardzo dobrze... Przeciwnik natomiast słabo... mieli roszady w składzie... nie wiem dlaczego ale ze dwie rundy nawet grali w piątkę... Nie wnikam dlaczego, ale na pewno nie podniosło to ich morale...

Z drugiej strony nasz "Generał" nie grał... Mówi tu o Lepie co też zbalansowało szanse...

Ogólnie wynik wynikiem i mamy powód do radości...U nas bardzo dobrze grał Samuel (miał dwie rundy 1 vs. 3 OPFORów, przy czym w jednej był cały RED i wygrał dla nas obie... ) sołtys grał też bardzo dobrze z ICE-m czuli się na mapie jak ryby w wodzie... Mi się też grało dobrze... miałem kilka dobrych akcji. Squbii trochę słabo z Andrzejem...Ale w sumie też wyszli na plusa... Tinky też całkiem nieźle... mi się grało bardzo dobrze...

Ogólnie gratuluje wszystkim... I dziękuje chłopakom z POS-u za dobry mecz...

[PCLab.pl]Duchu


hide_dot.gifLandWarriors vs Polish Army Squad

Niedzielny wieczór, Pepsi w puszce i popcorn, Korespondent wojenny zasiadł do oglądania "Mechanika". Żałosne było patrzeć na 54 kilowego faceta, czy potworka raczej. "Tyle kurwa dobrego żarcia na świecie" - oburzył się korespondent. Telefon od Qubaja. "Tak...mam...mmm..musze, jem teraz...no dobra, będę". Radiostacja z szafy, rower i na front.
Polem walki jakiś opuszczony obóz, znowu wieczorem. Nienormowany czas pracy to zmora Korespondenta, nigdy regularnie posiłków nie można zjadać.
Pedałowanie, cztery hotdogi na Statoil w boczne kieszenie od torby na radiostacje i dalej.
"Kurcze gdzie to jest.." - korespondent nie może trafić, na pole walki. Słychać strzały z 203, to pewnie tam... Przeciwnik - rodacy o poważnie brzmiącym znaku firmowym - LandWarriors.
"Wspaniały widok z tej górki, och będzie się przyjemnie oglądało, może nawet lepiej niż tego 'Mechanika' " - euforycznie zaczął podchodzić do tematu Korespondent - "Mogłem wziąć grilla i żeberka".
-------
Skład: Sonic, Kuba, Qubaj, BMX, Legolas, Emsilas
{P-A-S} zaczyna mecz w DEFie
1 runda - w radiostacji czuć szybki oddech i naprężone zwieracze, ktoś wybiega z budynku...po koślawym biegu Korespondent rozpoznaje BMX-a, ten pokraczny bieg to konsekwencja ciągłej jazdy na rowerze, wszędzie rower. BMX zanim zaczął chodzić (trochę raczkował, to szybciej zaczął jeździć na plastikowym rowerku i tak zostało. Rowerem do szkoły, ze szkoły, na zakupy. Kiedyś nie schodził z roweru przez dwa tygodnie, aż w końcu któregoś ranka wstał, zdjął nogi z pedałów i rzekł: "Zmęczony jestem". Jasne ze zmęczony, ale biegnie, granat, zawleczka, dwóch op4 nie ma. I do namiotu. "Biegnij, noobie, biegnij" - słychać było Kubie z okna budynku. Później juz było szybko... dwóch op4 ginie na North lub przy garażu, dwóch kolejnych tez - ze snajpy i 203.
2 runda - tym razem nikt nie wybiega, Emsilas juz zkitrany na dachu z luneta przyczepiona do oka. "Od czołgania po dachu na pewno sobie sutki powycierał" - pomyślał Korespondent.
Podobny przebieg rundy, op4 giną w tunelu, na górkach i od Northa.
3,4,5 - Korespondent przysnął, to ten dźwięk smoka jest tak usypiający.
6,7 runda - Legolas nikogo nie wpuszcza do Radio Room, reszta robi swoje.
Taktycznie obrona rozegrana bardzo dobrze poza pierwsza jednak nieco ryzykowna runda, kiedy była dziura w szyku.

7-0
------
Zmiana stron. Korespondent pisze notatkę - "Ostatni hotdog, mam nadzieje, ze to nie potrwa długo..". Podczas halftima pokaz sztucznych ogni na górkach.

8 runda
"Ta wygramy i luz: - z taka myślą do walki. 203, 203, smoki, granat, granat... cisza...strzały...strzały. Pyk, pyk, pyk. Data Compromized. - 8:0
9 runda
To samo - 203, 203, smoki, granat, granat... cisza...strzały...strzały. Pyk,pyk,pyk. Data Compromized. - 9:0
10 runda - "Emsiak gra?", "No jestem w tunelach, bo nie wiedziałem co robić". Emsilas w ataku przysnął. Pierwsze 3 rundy a ten czapka na oczach i leży na górce, oparty o kamień, ze słomka z krzaka w zębach, nawet lunety z oka nie zdjął. Korespondent wszystko widział. Pewnie znowu był niewyspany i grał na dużym kacu, bo przecież niedawno w cugu. "Emsilas oddawaj snajpe". Runda znowu kończy się - pyk, pyk, pyk. Tym razem Legolas został sam i stanął na wysokości zadania.
11 runda
Kuba ma snajpe, BMX wziął od Kuby 203. Kuba pierwsza minutę rundy, najpierw wylewa 20ml łez z lunety i później ja przeczyszcza. Niedziwne, ze Emsiak nikogo nie zabił, jak patrzył przez łzy. Emsiak do odrobienia praca domowa - przyglądać się Tomowi Berengerowi w filmie "Snajper", pierwsze dwie części, bo trzecia jest noobiasta.
Emsiak gra z jednym okiem zamkniętym do końca meczu - oko nie przyzwyczajone do powietrza. Większość z op4 rozjechana, głownie przez BMXa zanim {P-A-S} doszedł do budynków. 11-0 dla {P-A-S}ów
12 runda
Finał niemalże jak w 10 rundzie. Qubaj robi dolnego, Legolas robi górnego, Qubaja zabijają, Legolas zdąża. 12-0
13 runda
Widac juz bardzo rozprężenie w teamie, każdy biega sam...prawie przegrana... ale Legolas "HaX" znowu robi górnego kompa.
14 runda. Zerwało transmisje...... "Jak było?" - 14:0, o jak było!.

Ziewanko...nie chce mi się pakować. "Pic, pic, parówka stoi mi w gardle" - nie to żeby Korespondent miał jakiś kontakt cielesny z żołnierzami, chodzi oczywiście o hotdoga, czwarty musiał stanąć w gardle, bo nie było czym popić i ten dym... "Gdzie mój rower!" - krzyknął Korespondent - "Kurwa ukradli mi rower". Mija dwie minuty podjeżdża rower - "Fajny masz bike" - BMX schodzi i oddaje rower korespondentowi, "Napisz jakaś fajna recke, bo się ludzie pytają" - dodaje Kuba zsiadając z bagażnika.

Korespondent Wojenny



PLAAO to także raj dla statsiarzy. Wszelkiej maści cyferki i rankingi. Poniżej kilka ważniejszych zestawień.

hide_dot.gifStatystyki:

Najwięcej rozegranych spotkań:


Najwięcej wygranych:


Najwięcej przegranych:



Na podium nie nastąpiły znaczące zmiany, na pierwszym miejscu TRIBE. 6BDS dzięki kilku wygranym z rzędu, wskoczyło na druga pozycje, a trzecia lokatę okupuje klan Buc.



PLAAO

KomentarzeKomentarze

  • Shibby

    #0 | AA| Shibby

    2005-06-01 00:12:23

    O LOL przecież już się do Was dołączyłem. :D
  • Shibby

    #0 | AA| Shibby

    2005-06-01 00:12:40

    Ale ja jestem ślepy. :]
  • Shibby

    #0 | AA| Shibby

    2005-06-01 00:12:58

    Mam nadzieję, że robienie drabinek nie jest zabronione. :D
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 00:14:33

    Kurwa nie dojrzalem :D
  • Shibby

    #0 | AA| Shibby

    2005-06-01 00:40:57

    Ślepak :D
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 08:00:59

    Walić se możesz, ale i tak drabinka idzie dalej :)
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 08:01:57

    bo to niezniszczalna drabinka i wielu już próbowało, bez skutku :P
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 08:02:53

    A załamała to się sama po zmianie strony :\\
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 08:03:56

    !! To już chyba 8 piętro, zaraz sięgniemy wieżowca :D !!
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 09:28:15

    Komu pierwszemu złamie jeden wyraz wygrywa :) Szukać długich wyrazów :D
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 09:35:39

    Yo Yo skasowałem mojego psota ponizej bo psul. Teraz jest ok :D
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 09:37:08

    Ciekawe jak malutkie moze byc to okienko na posta :D Trzeba to sprawdzic...
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 09:40:13

    Wogole to zapraszam wszystkich na nasze forum do dzialu inne :D Mamy fajną historyjke obrazkowo dialogową :D
  • Piter_

    #0 | AA | Piter

    2005-06-01 10:17:48

    Od nowa? Znowu się nam strona skończy :P
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-06-01 10:21:56

    Nie trzeba od nowa :P Bo to jest taki inteligentny system :) Tez musialem zie dolaczyc :D
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-06-01 10:22:38

    Buehehe. Zaraz te pola beda takie male ze w jedenej linijce beidze miescil sie jeden wyrac :D
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-06-01 10:23:05

    Dawac dawac nie przestawac.
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-06-01 10:23:44

    Ups. No i zapomnailem kilknac \"odpowiedz\" :/
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-06-01 10:24:20

    No i wracamy do akcji :) Dawac dawac nie przestawac :P
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 10:26:12

    Zawsze mzoesz usunac co napisales, pamietaj !
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 10:26:52

    I ja bym chcial, zeby w jednej linijce byla jedna litera :P
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 10:27:21

    Wiec jeszcze troche pracy przed nami
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 11:10:38

    Im większy wyraz tym szersze się robi :/
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 11:11:39

    Trza krót kie słó wka pis ać :D
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 11:12:18

    sa me mu ur yw ać :)
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 11:13:04

    W I N
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 11:14:50

    F U C K
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 11:15:51

    ni ed as ię mn ie js ze
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-06-01 11:24:02

    Podsumowując, zakończyliśmy naszą wspaniałą drabinkę konkurencyjną co do ligi PLAAO. Zwycięscą nikt nie został, bo nikomu nie ucieło wyrazu (bo nie ucina) i nikt nie doszedł do jednej literki (bo się nie da). Tak oto rozszyfrowaliśmy wielką tajemnicę e-sports i posiedliśmy wiedzę ostateczną :) dochodząc do szczytu drabiny (lub jak kto woli kończąc piramidę słońca).

    Sprostowanie
    Może różnie wyświetlać, czyli może być także na szerokość jednej litery (zatem wygrałem :) ) ale może także wyświetlać na szerokość dwóch liter :(. Zależy wszystko od tego czy się jest zalogowanym. Jak jestem zalogowany minimalna szerokośc jest na 2 litery, jak się wyloguję to jest wszystko cacy :) (szerokość jednej litery)
  • Shibby

    #0 | AA| Shibby

    2005-06-01 11:51:00

    k o n s t a n t y n o p o l i t a ń c z y k o w i a n e c z k a
  • Piter_

    #0 | AA | Piter

    2005-06-01 13:03:32

    S I Ę J U Ż N I E Z A B A R D Z O M I E Ś C I
  • Piter_

    #0 | AA | Piter

    2005-06-01 13:04:15

    lól
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-01 14:29:57

    Ej a jakby tak spróbować wyrzucić avatara z profilu ? Moze bedzie mniejsze ? Sprawdzcie ktos mi sie nie chce :D
  • Shibby

    #0 | AA| Shibby

    2005-06-01 15:42:01

    :P
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-06-01 20:12:50

    lol
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-06-01 20:13:21

    zobaczmy bez avatara
  • Liga

    #0 | Liga

    2005-06-02 09:42:25

    nie :P
  • ll.5US.ll

    #0 | ll.5US.ll

    2005-06-02 11:27:09

    Shibby cwaniak. Udało mu się zakończyć piramidę.
  • Shibby

    #0 | AA| Shibby

    2005-06-02 16:03:22

    No taki zaszczyt mógł tylko mnie spotkać. :D Wy sobie nie zasłużyliście. BANA WAM !!!!
  • [1st.PB]Bizon

    #0 | Bizon

    2005-06-02 17:43:56

    A tak wracajac do tematu :D Chce wam sie wogole jesszcze grac w ta gre ? :D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

654 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie