Półfinały
W ramach CB RtCW OpenCup Spring 2005 rozegrano kolejne potyczki. Wojownicy ustawili się po przeciwnych stronach pola bitwy i o wcześniej umówionym czasie rozpoczęli walkę. Żadnej z drużyn nie brakowało umiejętności, ani też doświadczenia, dzięki czemu mecze były widowiskowe i emocjonujące do ostatnich sekund.
I ponownie nie obyło się bez niespodzianek. Faworyt do zdobycia złota Scelesto wyraźnie uległo Natalie. Natomiast w drugim z meczów, zgodnie z przewidywaniami, Violence is Bad wyszli zwycięsko z pojedynku z Circle of Haste. A oto dokładne sprawozdanie z meczy półfinałowych:
Circle of Haste [ 1:3 ] Violence is Bad |
x |
Circle of Haste: Pad, Stranger, Gizzy, Future, Viddi, Assa. |
Violence is Bad: Edge, Arno, Kritos, Maxuh, Didjay, Max. |
x |
Data: 08.05.05, godzina 21:00 |
Mapy: tundra (vib 1:1), village (coh 0:2) |
Na swojej mapie Belgowie rozpoczęli bardzo zdecydowanie. Ich ataki były przemyślane, co umożliwiło ustawienie czasu nie do pobicia dla Niemców. Jednak w drugiej rundzie CoH szybko dostosowali się do warunków przeciwnika i w bardzo dobrym czasie donoszą dokumenty do transmitera. W ataku ViB miało idealną okazję by pobić czas przeciwnika, ale Niemcy cudem odbierają im dokumenty tuż przed transmiterem. 1:1 po pierwszej mapie.
Druga mapa to wioska. Ataki Belgów szybko pozwalają im pokonąć kolejne umocnienia CoH i po zaciętej walce są oni w stanie donieść złoto do ciężarówki. Sztuka ta nie udaje się Niemcom w tej, ani następnej rundzie, w związku z czym opuszczają oni serwer przed zakończeniem meczu.
W sumie 3:1 dla ViB i przewidywany awans belgijsko-francuskiej mieszanki do finałów!
wywiad z vib.arno
mysle, ze nasze bylo na wierzchu wiekszosc czasu. popelnilismy zaledwie kilka bledow, z ktorych jeden kosztowal nas runde na tundrze. oczywiscie, nie byl to latwy mecz, coh nie bylo nadzwyczaj przygotowane, ale wciaz posiadaja swietnych graczy, co nie ulatwialo nam zycia.
czy coh okazalo sie mocniejsze niz sie spodziewaliscie?
nie, myslalem, ze bedzie ciezej
nie sa aktywni ostatnio ... czy trenowaliscie duzo przed tym meczem?
takze bylismy malo aktywni po zakonczeniu fazy grupowej w pucharze. w czasie ostatnich 3 tygodni stracilismy nasz rytm ( na poczatku oc mielismy staly, 6-cio osobowy sklad i trenowalismy prawie codziennie ). w tym tygodniu rozegralismy zaledwie dwa spotkania i bylismy lekko nierozgrzani. jakkolwiek tuz przed meczem z coh, zagralismy sparing ze scelesto i poszlo nam bardzo dobrze, wiec bylismy pewni swego podczas meczu.
jaka byla przyczyna mniejszej ilosci treningow ostatnimi czasy?
kazdy jest mniej aktywny, enki zniknal, a inni troche sie znudzili... tak czesto trenowalismy na poczatku oc, ze podczas sparingow wygrywalismy z kazdym, i to bez wiekszego wysilku. bylo fajnie :P.
final przeciwko natalie: latwo czy nie_tak_latwo?
bedzie ciezko, bardzo ciezko. musimy popracowac nad naszym zgraniem. to slabosc natalie: maja bardzo dobrych graczy, ale mysle, ze nasz teamplay jest lepszy.
wiec: 1.vib, 2.nat, 3.scel, 4.coh?
tak, jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem :p. jestem pewien, ze scelesto pokona coh, o ile ich swietne zgranie powroci podczas tego meczu.
ok, dzieki za czas i powodzenia podczas finalu!
dzieki i do zobaczenia :).
vib.arno - interview in english
i think we had the upper hand most of the games. we only made a few mistakes, including one wich costed us 1 round at tundra. but of course it wasn't easy at all, coh wasn't very trained but they still have quality players that made it hard for us.
were coh stronger then you've expected?
hmmm, no actually I tought they would be harder.
they arent so active nowadays... did u practice a lot before that match?
well, we went a bit inactive too after oc group stage finished, in the past 3 weeks we lost our rhytm (at beginning of oc we had 6-men stable lineup and practice almost everyday). this week we had just a couple of practice and we were a bit cold, but just before playing coh, we practiced with scelesto and did very good, so we were confident for the official.
what's the reason of lesser number of practices?
everyone is less active, enki dissapeared, and others are just a bit bored I think... we were practicing so much at the beginning of oc, that we were beating all the other teams in practices with almost no efforts. was nice at the beginning :p.
the final: against natalie - easy or not_so_easy?
will be hard, very hard. we have to work a lot on our teamplay. that's natalie's weakness: they have very good players, but I think we have better teamplay.
so: 1.vib, 2.nat, 3.scel, 4.coh?
yup if everything goes as we plan :p. i'm pretty sure that scelesto will beat coh, if they get their nice playing back for that game.
ok, thx for your time and good luck in the final!
thx and cu :).
Natalie [ 3:0 ] Scelesto |
x |
Natalie: Larusso (Asp), Vaflor (Pelle), Flits (Gio), Razor (Jehuty), Javla (Jauhis), Kezza. |
Scelesto: Creamy, Vinz, Taz, Chak, Dusty, Papa. |
x |
Data: 08.05.05, godzina 21:00 |
Mapy: frostbite (nat 2:0), village (sce 0:1) |
Od początku meczu lekką przewagę zdobywają zawodnicy Natalie. Tego dnia Wyspiarzom gra się nie kleiła, co odzwierciedla wynik na pierwszej mapie. Czasy ustanawiane przez Europejczyków są poza zasięgiem Scelesto. Pewne i raczej nie zagrożone 2:0 dla Natalie.
Na swojej mapie Brytyjczycy zdwoili wysiłki i przełamując szyki wroga ustawiają przyzwoity czas. Jednak przeciwnicy są w stanie donieść złoto jeszcze szybciej, co lekko podcina Wyspiarzom skrzydła i wynik w ostatniej rundzie nie ulega już zmianie. Przegrywają wioskę 0:1 i cały mecz 0:3. Będą musieli zadowolić się walką o brąz.
wywiad z natalie.asp
szczerze mowiac, zagralismy bardzo slabo przeciwko scelesto na wl.com. wiec bylem troche zaniepokojony, ze mozemy przegrac przeciwko nim, szczegolnie, ze nie trenowalismy od meczu cwiercfinalowego z cave. ale najwyrazniej scelesto takze nie trenowalo, wiec nie mialo to znaczenia.
wiec wynik byl spodziewany?
moglo sie zakonczyc roznie. nasza wiara w zwyciestwo umocnila sie, gdy uslyszelismy, ze na ich mape wybrali village. zazwyczaj bardzo dobrze gramy na tej mapie. na frostbite walki byly bardzo zawziete, mieli pare razy dokumenty cholernie blisko transmitera, ale w jakis sposob udalo nam sie obronic kiedy byla taka potrzeba. pozniej skoncetrowalismy sie na obronieniu pelnego czasu w pierwszej rundzie na village i dopielismy swego.
jaka byla przyczyna mniejszej ilosci treningow w ostatnim czasie?
kilku z nas mialo egzaminy, jauhis gra w et w parodii, 2 innych (iuridae i kam) jest nieaktywnych, jehuty jest zajety caly czas swoja dziewczyna. zastanawialismy sie nad przyjeciem kilku graczy, ale w koncu czulismy, ze bedziemy musieli to skonczyc, tak jak zaczelismy. na szczescie kazdy byl dostepny, gdy ich potrzebowalismy
co sadzisz o waszych szansach przeciw vib?
wiemy, ze vib jest mocne na pewnych mapach, wiec skupimy sie na nich o ile zagramy jakies treningi. znamy takze nasze slabe mapy, i jesli bedziemy mogli sie skupic na ich poprawie, wtedy bedziemy mieli szanse by siegnac po tytul. na pewno bedzie to ciezki mecz.
wiec: 1.nat, 2.vib, 3.scel, 4.coh?
hmm tak! :)
ok, dzieki za czas i powodzenia podczas finalu!
dzieki za wywiad
natalie.asp - interview in english
well, tbh, we played pretty bad vs scelesto in our wl.com game. so i was a bit scared we would lose against them, especially since we haven't practiced at all since our quater-final game vs cave. but it seems scelesto didn't prac neither, so that kinda made things even.
so, was it expected?
it could go either way. we got a boost in confidence when we heard they picked village, we usually play well on that map. on frostbite it was pretty close indeed, they got the docs pretty damn close to the transmitter a couple of times, but somehow we managed to pull out some miraculous saves when we needed them. then we just focussed on getting that full hold in our first defense round on village and we got that fullhold.
what was the reason of lack of practices before that match?
some of us had exams, jauhis is playing et with parodia, 2 others (iuridae and kam) went inactive, jehuty is busy with his girlfriend all the time. we thought about recruiting some players, but in the end we didn't because we felt we had to finish it with the line up we started with, luckily everyone was able to play when we needed them
what do u think about your chances against vib?
we know vib is strong on some maps, so we'll focus on them if we play some practices. we also know our weak maps, so if we can focus on that and improve, i think we have a shot at taking the title. it'll be a close game probably.
so: 1.nat, 2.vib, 3.scel, 4.coh?
hmm yep! :)
ok, thx for your time and good luck in the final!
thank you for the interview
Pary finałowe przedstawiają się następująco:
Natalie [ xx:xx ] Violence Is Bad |
Wydaje mi się, że Belgowie są bardziej zgrani, i przy równorzędnych umiejętnościach graczy obydwu klanów, będzie to czynnik decydujący o ich zwycięstwie. Myslę jednak, że będzie im potrzebna dogrywka by udowodnić swoją supremację nad Natalie.
3:2 dla ViB.
Circle of Haste [ xx:xx ] Scelesto |
Wyspiarze mięli swój słabszy dzień w półfinałach i w pełni zdeterminowani będą chcieli pokazać, że był to tylko "wypadek w pracy". Niemcy mają swietnych graczy, ale brak ogrania, związany z małą ilościa treningów nie wystarczy by ograć Brytyjczyków.
Zdecydowane 4:0 dla Scelesto.
0. Faza Grupowa | 1. Ćwierćfinały | 2. Półfinały | 3. Finały
ClanBase RtCW Open Cup Spring '05
#0 | Kober
2005-05-09 17:02:04
najwyrazniej scelesto mialo swoj slabszy dzien. duza niespodzianka (in minus) :c
#0 | *Warning
2005-05-10 10:18:55