Podsumowanie: ESL CS Ladders - luty
Z czym kojarzy Wam się ostatni weekend lutego? Zapewne z końcem trwania karnawału, ale również z lutowym podsumowaniem ligi Electronic Sports League, bowiem właśnie dziś na niego przyszedł czas. W tym miesiącu działo się nie wiele mniej niż w poprzednich. Nastąpiły zmiany w niektórych ladderach, w trakcie trwania są jeszcze niektóre turnieje - zapraszam poniżej.
Na pierwszy ogień pójdzie tradycyjnie Counter Strike'a 1.6. 4 lutego doszło do mało znaczącej zmiany w ladderach - mianowicie do tej pory, aby poprosić o demko lub ewentualnie dodatkowe screeny inną drużynę trzeba było napisać o tym w komentarzu. Teraz wprowadzono ułatwienie dla adminów ligi oraz samych graczy, którzy już nie muszą "wygrzebywać" tych informacji spośród dużej ilości komentarzy, ponieważ pojawiła się opcja "Request match media (demos/replays)", którą powinniście widzieć obok "Uploaduj zdjęcia i dema". Tam właśnie będzie można poprosić o dema/screeny, zaś wszelkie prośby w komentarzach nie będą już uwzględniane. Zapobiegnie to niejasnościom w niektórych sprawach. Na finał czeka właśnie turniej Funmap 1on1 King of the Desert, gdzie zmierzą się BEn oraz westside. Trzecie miejsce zajął gilu minimalnie ulegając BEn'owi. Nie znamy dokładnej daty, w której zostanie rozegrany finał, lecz na pewno Was o nim poinformujemy pisząć newsa o spotkaniu. Ostatnią wieścią jaką Wam przynoszę, jeśli chodzi o tą platformę jest to, iż już jutro dobiega końca czas na rozegranie 7 kolejki w CS Series. A oto jak przedstawiają się do tej pory tabele w poszczególnych ligach:
Tabele CS Series
Czas na Counter Strike: Source. Mianowicie pięć dni temu dobiegł końca Amateur Open Cup. W finale zagrali volenti nihil difficile oraz Elite Warez Couriers. W roli faworyta stawiani byli Ci pierwsi i oni też wygrali wynikiem 29:17. Trzecią lokatę zajął klan deadly Bullets. Popularnością cieszy się powstały miesiąc temu Funmap 1on1 Ladder, do którego na dzień dzisiejszy zapisało się 186 zawodników, a dziennie średnio rozgrywane jest 8 meczów. Jak widać stworzenie tego laddera było strzałem w dziesiątkę adminów ESL.
Ostatnią platformą o jakiej dziś wspomnę jest Counter Strike: Condition Zero. W fazie pucharowej jest Winter Premiership, gdzie znamy już pierwszego finalistę - jest nim Team-Piastów, zaś drugiego poznamy wkrótce, bowiem na dniach rozgrywane będą mecze drabinki przegranych. Finał planowany jest dopiero na 16 marca. 13 lutego ruszyły zapisy do Carnival Cup 3on3, czyli turnieju dla 16 drużyn rozgrywany systemem MR15, double elimination. Niestety nastąpił zastój, bowiem wczoraj miała zostać rozegrana pierwsza runda. Nie stało się tak, ponieważ brakuje drużyn - na chwilę obecną zapisało się tylko 7 klanów. Czas do zapisów niestety już minął - trwał do 19 lutego. W przeciwieństwie do nowego laddera w CS:S - nowy ladder w CS:CZ, a mianowicie 2on2 MR12 Ladder nie cieszy się wielkim zainteresowaniem - zapisało się tutaj 27 drużyn, a mecze pojawiają się wręcz sporadycznie.
I na zakończenie tradycyjnie zapoznam Was z tabelami poszczególnych ladderów Counter Strike'a w Electronic Sports League.
Electronic Sports League - Counter Strike
- Counter Strike 1.6:
Tabela 3on3 MR12 Ladder
Tabela 2on2 MR12 Ladder
Tabela 1on1 MR12 Ladder
Tabela Funmap 1on1 Ladder
- Counter Strike: Source:
Tabela 2on2 MR12 Ladder
Tabela 1on1 MR15 Ladder
Tabela Funmap 1on1 Ladder
- Counter Strike: Condition Zero:
Tradycyjnie organizatorom ligi życzymy tak owocnej pracy jak do tej pory. To jedyne co możemy zrobić!
ESL Polska
#0 | Nor
2006-02-26 09:35:32
#0 | FervenT
2006-02-26 09:40:35
#0 | devix
2006-02-26 09:57:55
#0 | AdIS
2006-02-26 13:43:30
#0 | be|different\pepe
2006-02-26 13:54:24
#0 | Qsp
2006-02-26 14:05:36
zarzad poprawic sie!
#0 | AdIS
2006-02-26 16:18:59
#0 | devix
2006-02-26 17:02:16
#0 | yuri
2006-02-26 20:22:35
#0 | Lucas
2006-02-26 21:50:20
Dwa - nie nadaje sie, art liczy min 1000 slow. Tu jest 783.
#0 | Qsp
2006-02-27 23:30:09
#0 | devix
2006-02-28 10:16:11
dev1x - sobota, 25.02.2006, 20:18 - iMsg, edytuj, usuń, zamknij (znaków: 9225 | słów : 783)
Byłeś w redakcji to powinienes wiedziec, że takie cos kazdy redaktor widzi.