Pierwszy trailer Quake 4!
Wczorajszego dnia został wypuszczony pierwszy oficjalny trailer zapowiadający grę, jaką jest Quake 4, którą wyczekują z niecierpliwością chyba wszyscy fani poprzednich "wstrząsów". Przypominając, nadchodząca wielkimi krokami gra Quake 4 ma być kontynuacją, kultowej już drugiej części, gdzie to musieliśmy się zmierzyć z hordą Stroggów. Jak wiadomo od dawna, Q4 jest tworzony na silniku graficznym, który mogliśmy oglądać w ostatniej produkcji ID Software, Doom 3, dlatego też oglądając trailer można mieć wrażenie, że oglądamy prezentację jakiegoś moda do wyżej wspomnianej gry - choć, może nie do końca...
W trailerze możemy zobaczyć zapowiadane wcześniej możliwości, których nie było w poprzednich wstrząsach, tj. poruszanie się jednostkami zmechanizowanymi, czy walka z przeciwnikiem w grupie. Film pokazuje Q4 tylko od strony Single Player, więc nie możemy z niego wywnioskować nic na temat multiplayera, który najbardziej nas wszystkich interesuje. Trailer jest naprawdę dobrze zrobiony, przypomina niejako prezentacje filmów, ukazuje nam wiele scen z gry. Ja osobiście dzięki temu filmikowi jeszcze bardziej wyczekuje tej gry, której poprzednie części rzucały na kolana cały świat.
Mirrory:
- filefront.com
- NoFrag.com
- PlanetQuake3.net
- FileShack.com - wymagana rejestracja
- FragZone.se
ESReality
#0 | th0t
2005-05-18 18:34:45
#0 | P@sta San | oFF
2005-05-18 18:36:24
#0 | ziel1na
2005-05-18 18:45:30
planetquake3.net na bank ma dobre kolorki :)
#0 | yar
2005-05-18 18:53:00
Imo to wyglada na przygotowywanie czegos co bedzie mialo konkurowac z UE3 ;].
#0 | ziel1na
2005-05-18 18:57:55
#0 | ptm^
2005-05-18 19:13:36
#0 | scar
2005-05-18 20:04:01
#0 | acci
2005-05-18 20:09:29
a text z bloodhound gang - fire water burn
edit: odp na #27 ;P
#0 | vdr
2005-05-18 20:27:34
Co do raila- osobiscie ze wszystkich kwaków najbardziej karałem w 3, takze dla mnie rail jest bronią obowiazkowa.
#0 | vdr
2005-05-18 20:28:30
Co do Xxx 2 ... calkiem niezly film :)
#0 | STING
2005-05-18 20:28:35
#0 | Lukin
2005-05-18 20:33:48
...
IGN: What about the weapons? Today in the demo we saw the shotgun, the blaster pistol, machine gun, the hyper blaster...
Tim Willits: That\'s a great question because we forgot to mention that in the demo today. Basically, all your Quake-style weapons will return. You have the rail gun, the nail gun, grenade launcher, the rocket launcher...
IGN: BFG?
Tim Willits: There\'s vno BFG, but there\'s a new super-weapon. Plus all the weapons except the grenade launcher and the blaster you can mod. You can get these mods from tech marines or you can find them. These add variations to the weapons; like the rocket launcher you can steer, the rail gun bounces, stuff like that.
IGN: How much can you say about multiplayer?
Tim Willits: That\'s another great question. The multiplayer is based on the Quake III physical feel. You know, it\'s mathematically the same. As a developer, you don\'t want to totally change the way everything feels between multiplayer and single-player, but we felt that we really needed to do that in Quake 4, so when you play multiplayer it\'s totally different than single-player. You\'ll have teleportation pad, jump pads, your bigger combat maps you\'re familiar with from Quake III. Deathmatch, plus there are CTF variants.
Roundtable Participant: Bunny hopping?
Tim Willits: Yes. You can grenade jump, rocket jump and then cock the nail gun and climb up the walls. You can get moving fast. We were playing CTF on this one map and we actually had to add a corner to it because I could jump in and grab the flag so fast and get it out before anyone could ever get me. We had to change the map because I was moving too fast.
All the fun you had playing Quake III you\'ll be able to have playing Quake 4.
IGN: Speaking of maps, are the maps going to be totally new maps or will we see any old favorites?
Tim Willits: There are new ones from single-player, but there are one we just have to bring back by popular demand. We\'d be insane to release the game with some classic Quake III maps
...
Roundtable Participant: Are we going to see further adventure of Mr. Kane?
Tim Willits: That\'s a good question, but until we have those details ironed out, we\'re not ready to go into that. I know everybody wants to know what we internally are working on. John\'s working on a new engine and we\'re developing a new IP that is not a Quake or Doom title, but that\'s all I can say.
cały wywiad tutaj
#0 | acci
2005-05-18 20:35:47
#0 | vdr
2005-05-18 20:37:46
#0 | vdr
2005-05-18 20:40:38
#0 | marver
2005-05-18 21:34:10
#0 | yar
2005-05-18 22:20:22
(...) John\'s working on a new engine and we\'re developing a new IP that is not a Quake or Doom title, but that\'s all I can say.
#0 | ptm^
2005-05-18 23:46:51
#0 | ziel1na
2005-05-18 23:46:56
#0 | ptm^
2005-05-18 23:50:49
#0 | dominikt
2005-05-19 00:24:21
#0 | dominikt
2005-05-19 00:26:13
Tez czekam na ten \"nowy produkt\".
#0 | Beldin
2005-05-19 00:32:32
#0 | yar
2005-05-19 01:35:45
#0 | yar
2005-05-19 01:37:44
#0 | P@sta San | oFF
2005-05-19 02:01:35
HL2 chodzi :>
wiec pewnie by sie włączyło ;P
#0 | dominikt
2005-05-19 02:16:43
#0 | Icarium
2005-05-19 03:07:40
#0 | yar
2005-05-19 08:29:31
#0 | th0rax
2005-05-19 10:41:54
#0 | obni
2005-05-19 11:20:13
#0 | ptm^
2005-05-19 11:30:10
#0 | ptm^
2005-05-19 12:45:17
#0 | wzf | yeltzyn
2005-05-19 12:57:08
#0 | ThrawN
2005-05-19 18:37:05
#0 | castor
2005-05-20 13:37:18
mi to zdanie wystarcza :-)
#0 | Beldin
2005-05-21 20:27:00
#0 | marver
2005-05-21 23:28:31
#0 | marver
2005-05-21 23:29:42