PGA 2005 - Call of Duty
Za niedługo Poznań Game Arena. Oczywiście nie zabraknie graczy Call of Duty. Niektórzy przygotowują się już 2 mięsiace do tych prestiżowych rozgrywek ponieważ do finału awansuje 8 drużyn wyłonionych z turnieju eliminacyjnego. Rozgrywki LANowe odbędą się w systemie pucharowym (do jednej porażki). Przykładowe drzewko rozgrywek wygląda następująco:
Drużyny które nie przegrały żadnego meczu (4) w eliminacjach będą rozstawione na pozycjach 1, 4, 5, 8 zgodnie z wylosowanym numerkiem. Pozostałe 4 drużyny losują miejsca 2, 3, 6, 7.
W sprawach spornych decyzję będzie podejmował admin turnieju.
Regulamin może ulec zmianie. Wszelkie decyzje adminów głównych Turnieju CoD są niepodważalne.
Wszytkich łączy jeden cel - wygrana, bo jak wiadomo jest o co walczyć:
5000 zł
3000 zł
2000 zł
Informacjie dotyczace klanów:
Lista Adminów Call of Duty
- Mua-dib
- Pain
- Fr0nki
Eliminacje
- Wpisowe na turniej eliminacyjny wynosi 30 zł od klanu. W eliminacjach weźmie udział 16 klanów i odbędą się one online. Zapisy do w/w turnieju będą trwały od 17.01.2005 do 22.01.2005. Rozstawienie drabinki eliminacyjnej zostanie ogłoszone 23.01.2005.
Program rozgrywek eliminacyjnych przedstawia się następująco:
· I Runda – 24.01.2005 - 30.01.2005
· II Runda – 31.01.2005 - 06.02.2005
· III Runda – 07.02.2005 – 13.02.2005 - Rozgrywki w turnieju eliminacyjnym odbędą się w systemie "Double Elimination" do momentu wyłonienia 8 drużyn które wezmą udział w turnieju LAN. Opłata za udział w turnieju LAN-owym wynosi 100 zł od klanu i jej uiszczenie będzie wymagane po zakwalifikowaniu się drużyny do rozgrywek finałowych w Poznaniu.
- W celu uniknięcia migracji zawodników między klanami, w momencie zapisywania się do rozgrywek każdy zawodnik będzie musiał podać swój guid, który następnie będzie przypisany do nicka/klanu w którym rozgrywa swoje mecze.
- Turniej rozgrywany jest systemem „Double Elimination” - do 2 porażek w tabeli na 16 zespołów. Jeśli zgłosi się więcej drużyn zostaną rozegrane baraże ( zespoły biorące udział w barażach nie ponoszą żadnych opłat ).
- Pary finałowe strony prawej oraz lewej ( 4 zespoły ) spotykają się na wielkim finale LAN w Poznaniu.
Zapisy
- Lider klanu zobowiązany jest podać pełen skład zespołu uwzględniając Imię oraz Nazwisko jak i pseudonim swoich zawodników oraz siebie. Dane personalne zostaną zweryfikowane na turnieju finałowym i na ich podstawie drużyny zostaną dopuszczone do gry. Drużyna która poda nieprawdziwe dane zostanie zdyskwalifikowana.
- Na podstawie danych personalnych do zawodników finałowej czwórki zostaną rozesłane imienne identyfikatory wymagane na finale LAN.
- Lider drużyny zobowiązany jest podać swój kontaktowy numer telefonu.
Spotkania
- Mecz rozgrywane są 5 na 5 graczy.
- Mecz składa się z 2 map, a każda mapa z dwóch stron – AXIS/ALLIES (4x10 rund).
- Mapy na poszczególne rundy wybierane są przez rywalizujące klany spośród poniżej listy:
· Carentan
· Harbor
· Dawnville
· Brecourt
· Neuville
· Tigertown
· Railyard
· Depot - Liderzy zespoły mają obowiązek stawić się na kanale IRC (#pga.cod @ Qnet) turnieju na 30 minut przed wyznaczoną godziną spotkania.
- Daty oraz godziny spotkań zostaną wyznaczone przed adminów pucharu.
- Mecze rozgrywane są bez osób obserwatorów ( spektatorów ).
Spotkania mogą odbyć się bez sędziów. - Każdy z zawodników musi nagrywać dema w czasie trwania meczy i udostępnić je na prośbę organizatorów.
- Jeżeli jedna z drużyn stwierdzi że mecz został rozegrany niezgodnie z regulaminem dema są podstawą do interwencji.
- Każda drużyna posiada jedna DZIKĄ KARTE! Pozwala ona przełożyć mecz na inny termin bez podawania przyczyny. (Termin ten musi się zgadzać z tym przeznaczonym na dana rundę eliminacyjną)
Składy zespołów
- Skład zespołu może zmienić się podczas rozgrywek. Musi zostać to zgłoszone organizatorowi (i przez niego zaakceptowane) przed rozpoczęciem kolejnego meczu. Drużyna która użyje nie zgłoszonego zawodnika zostanie wykluczona z rozgrywek.
- Każdy zawodnik może być zgłoszony TYLKO jeden raz. Zostaje on członkiem swojej drużyny do zakończenia rozgrywek . Nie może on zmienić barw zespołu w czasie trwania turnieju.
Punktacja
- Spotkanie odbywa się na 2 mapach. Jeśli zespoły nie dojdą do porozumienia która mapa rozgrywana będzie jako pierwsza, to odbywa się runda BASH (dozwoloną bronią do bashowania jest tylko i wyłącznie pistolet). Zwycięzca wybiera mapę która będzie rozegrana jako pierwsza. Decyzję dotyczącą strony (AXIS/ALLIES) na której rozpocznie się rywalizacja podejmuję klan który daną mapę wybrał do rozegrania w danym meczu.
- W momencie gdy któryś z klanów zdobędzie 21 punktów, mecz się kończy.
- W przypadku rezultatu remisowego po rozegraniu 40 rund następuje dogrywka. Dogrywka polega na powtórnym rozegraniu map w tej samej kolejności jak to miało miejsce wcześniej. W dogrywce na spotkanie zostaje nałożone ograniczenie rund do 3 na stronę (3x4). W momencie gdy któraś z drużyn zdobędzie 7 punktów , wygrywa mecz.
- Niedozwolone jest wykorzystywanie bugów gry (clipping etc.) oraz programów wspomagających (czyt. Cheat-ów). Karą za używanie bug-ów jest -2 pkt dla danej drużyny i +2 dla drużyny poszkodowanej.
Do zobaczenia 25 lutego!
PGA
#0 | Nor
2005-01-12 22:46:09
#0 | Sn0w` Hala Madrit
2005-01-12 22:47:48
#0 | Pain.
2005-01-12 23:04:59
ps. oby teraz czesciej pojawialy sie njusy o Call of Duty ;)
---------------------------------------
Visit us: #bmf.pl @ Qnet / http://bmf.esports.pl
#0 | sxl
2005-01-12 23:17:11
wszystko zalezy od jego checi ^^
#0 | powerless
2005-01-13 16:47:37
#0 | Sn0w` Hala Madrit
2005-01-13 16:51:49
#0 | Nor
2005-01-13 17:38:32