[PCF] Scorpik przepytany
Zapewne wielu z Was nieraz intrygowało, jak powstają specyficzne dźwięki w grach, takie jak odgłosy wnętrzności podczas wbijania w nie różnych przedmiotów lub barwne wrzaski potworów. Adam '[PCF] Scorpik' Skorupa to człowiek, który przy tworzeniu gier odpowiedzialny jest właśnie za te elementy.
Pracował przy wielu starszych polskich produkcjach, takich jak: Reflux, Gorky17 czy słynny Archangel, a ostatnimi czasy udzielał się sporo przy Painkillerze.
Jeżeli chcecie poznac różne, czasami wielce niekonwencjonalne metody pracy dźwiękowca oraz wiele innych ciekawych spraw, niekoniecznie związanych z grami, zapraszam do lektury wywiadu z wymienionym wyżej człowiekiem. Jest on przeprowadzony ze sporą dozą luzu i humoru - polecam. Wszystko oczywiście na PK.pl.
Fragment wywiadu
Sąsiedzi to chyba za Tobą nie przepadają ? :)
Hehe... tego się właśnie obawiam :) Sądzę, że oni się wręcz mnie boją :). Wiesz...codziennie nagrywam masę wrzasków, pisków i innych wstrząsających odgłosów. Nietrudno zgadnąć co myślą o mnie sąsiedzi, gdy z okien non stop dochodzi: "Grrr...Wrrr...DON'T SHOOT! ARGHHHHH! BLOOOD!!!" :) Na szczęście nie podpalili mi jeszcze drzwi :)
PK.pl
#0 | mrc
2004-06-07 16:05:33
#0 | dominikt
2004-06-07 16:25:39
#0 | Pajda
2004-06-07 16:47:19
#0 | vdr
2004-06-07 18:18:12