Patch 1.2 c.d.
Od dłuższego czasu cała scena Battlefielda 2 w Polsce wyczekuje na nadejście nowego patcha, oznaczonego numerkiem 1.2. Działacze EA GAMES coraz bardziej nakręcają nastrój wyczekiwania podając, co jakiś czas kolejne zmiany, jaki wejdą w życie wraz z nową łatką. Niespełna miesiąc temu podawałem Wam listę zmian, która wtedy została ujawniona. Wyglądało to tak:Lista zmian
- Zmniejszenie ilości rakiet w Helikopterach z 14 do 8
- Sterowane rakiety będą miały mniejszy zasięg
- Zmniejszenie odporności wszystkich pojazdów powietrznych
- Poprawienie skuteczności AA po namierzeniu celu
- Podstawowe bronie Supporta, Snajpera i AT będą miały lepszą celność
- Zlikwidowanie "bunny-hoppingu"
- Brak możliwości strzału podczas skakania
- Poprawienie bugów ze sprintem oraz kładzeniem się (kilkukrotne szybkie kładzenie i wstawanie nie będzie możliwe)
- Poprawienie skuteczności broni Sa80 oraz G3A3
- Możliwość przeładowania broni podczas sprintu
- APC mogą teraz zadawać obrażenia strzelając przez cieńsze osłony (płotki itp.)
- Zmniejszono skuteczność broni M134
- Automatyczne ładowanie defibrylatora podczas, gdy jest on nieużywany
Od ostatniego update'a minęło sporo czasu. Wydaję się jednak, że miesiąc przerwy w podawaniu informacji to dość sporo czasu. Co to usprawiedliwia? Może święta, a być może rzeczywiście natłok pracy związany z najnowszą łatką. Jak informuje nas
![Wielka Brytania](http://obrazkowiec.esports.pl/esports/img/flags/uk.gif)
![hide_dot.gif](http://obrazkowiec.esports.pl/esports/img/layouts/hide_dot.gif)
- Filtry wyszukiwania serwerów zostały poprawione
- Wszystkie miny (Claymore'y, przeciwczołgowe i C4) teraz będą mogły być podniesione przez odpowiednią klasę
- Miny przeciwczołgowe nie będą zniszczalne poprzez inne wybuchy
- Pole rażenia granatu oślepiającego zostało zmniejszone
- Dodano nowe bronie snajperom oraz piechocie przeciwpancernej
- Poprawiono błąd rakiety telewizyjnej w Mi-28
- Zmodyfikowano MP-7, dodano więcej pocisków do magazynku, zmniejszono szybko strzelność oraz siłę rażenia
- Żadna z APC nie będzie mogła strzelać przez słabe materiały przykładowo płotki itd.
- Pojazdy nie znikają celując w nie z dużej odległości będąc w innym pojeździe
- Pocisk w granatniku po przeładowaniu musi mieć czas na uzbrojenie
- Śiła rażenia granatnika zostanie zmniejszona
Prace nad nowym patchem rozpoczęto 13 grudnia 2005 roku. Od tamtego czasu minął mniej więcej miesiąc. Wszystkie napływające informacje świadczą o tym, iż możemy spodziewać się nadejścia łatki 1.2 już w najbliższych terminach, być może do końca stycznia?
Patche, które wyszły dotychczas:
![hide_dot.gif](http://obrazkowiec.esports.pl/esports/img/layouts/hide_dot.gif)
EA Forum; Źródła własne
#0 | Pajda
2006-01-14 13:36:13
# Pocisk w granatniku po przeładowaniu musi mieć czas na uzbrojenie
# Śiła rażenia granatnika zostanie zmniejszona
Otoz oryginalny tekst jest inny, poprawne znaczenie to:
1. Wystrzelone granaty potrzebuja chwili na uzbrojenie sie
2. Zasieg eksplozji z granatnika zostal zmniejszony
Ad.1 ma to eliminowac uzycie granatnika jak shotguna, przy okazji trzeba zauwazyc, ze w realu granat musi przeleciec 40 metrow by sie uzbroic.
Ad. 2 Chodzi oczywiscie o zasieg splash damage
#0 | kumar
2006-01-14 13:55:29
#0 | Pajda
2006-01-14 14:05:02