nVidia UT2003 - ogłoszono mapy
Znamy już mapki, na których walczyć będą między sobą najlepsi gracze Unreal Tournament 2003 w turnieju nVidia UT2003 Championship. CPL, które organizuje imprezę w dniach 15-17 sierpnia w Los Angeles Convention Center wybrało następujące levele:
- Asbestos, Compressed, Grendelkeep, Ironic, Antalus
Rozdzielenie map
- 64 FFA (Asbestos)
- 32 Single Elimination (Compressed)
- 16 Double Elimination - runda otwierająca (Grendelkeep)
- Wyższy Koszyczek-|Cwierć-Finały (Antalus) | Pół-Finały 2 (Ironic) | Wyższe Finały (Compressed)
- Niższy Koszyczek | Round 1 (Antalus) | 2 Runda (Ironic) | Ćwierć-Finały (Grendelkeep)| Pół-Finały ( Antalus) | Niższe Finały (Compressed)
- Konsolacja (Compressed)
- Finał (Compressed)
CPL ogłosiło także, iż oficjalną platformą turnieju będzie modyfikacja o nazwie The Tournament Mod (w skrócie TTM - najpopularniejszy obecnie mod do gry w stylu OSP do Q3). Niestety nie ogłoszono jeszcze wszystkich szczegółów wydarzenia. Zastanawia fakt czy turniej będzie wyglądał jak wszystkie imprezy CPL na UnrealTournament2003 - czyli maxdetals w ustawieniach video... Miło byłoby zrobić, nienawidzącym CPL za to, graczom UT2003 niespodziankę.
Przypomnę jeszcze, że póla nagród turnieju to 30.000$, całość pieniędzy wykłada gigant od GeForce'ów - firma produkująca układy graficzne NVIDIA. Zapowiada się nielada gratka dla wszelkich Unrealowców, dzięki turniejom takim jak ten gra na stałe podbija serca coraz to nowszych veteranów eSportu.