Nowy regulamin PLIU
Tak wyczekiwany regulamin nareszcie powstał. Jest on bardziej szczegółowy i restrykcyjny niż poprzedni. Możnaby powiedzieć, że regulaminy ClanBase oraz ESL są mniej rygorystyczne od tego.
Nowy regulamin PLIU
kopuj/wklej ze strony PLIU
POLSKA LIGA INSTAUNLAGGED TDM 4v4
==============================================
Regulamin v2.0
kontakt: [email protected] / [email protected]
==============================================
(1). ZAPISY
--------
(1.1) Zgłoszenia przyjmowane są na forum InstaUnlagged Center w odpowiednio przygotowanym do tego temacie
(1.2) Termin zgłaszania klanów to 4 tygodnie od chwili założenia tematu.
(2). KLANY
-------
(2.1) Każdy zgłaszający się klan musi posiadać stronę internetową odświeżaną minimum 2 razy w miesiącu na której znajduje się aktualny skład klanu
(2.2) Klany które zgłaszają się do ligi muszą mieć minimum 2 miesięczną historie
(2.2.1) Klany reaktywowane rozpatrywane są jako nowe klany a ich historia liczona jest od dnia reaktywacji
(2.2.2) Klan który powstał z połączenia dwóch innych klanów i ma nową nazwę, rozpatrywany jest jako nowy klan a jego historia liczona jest od dnia połączenia
(2.3) Klany muszą dostać osobistą akceptacje koordynatorów ligi na dołączenie do PLIU
(2.3.1) Warunki akceptacji :
- stabilność
- historia
- prestiż
- reputacja
(3). SKŁADY & ZADWODNICY
--------
(3.1) Każdy klan przystępuje do ligi ze ściśle określonym składem
(3.2) Wymaganym minimum jest tutaj 6 osób, maksimum 20.
(3.3) Składy są w pełni edytowalne do ostatniego dnia zapisów (pierwszy podany skład nie musi być ostateczny)
(3.4) Każdy klan musi posiadać lidera oraz wyznaczonego pełnomocnika w lidze
(3.4.1) Pełnomocnik - jest to osoba w klanie wyznaczona do załatwiania spraw związanych z ligą podczas nieobecności lidera
(3.4.1.1) Pełnomocnik może zastąpić lidera podczas:
- umawiania meczy na IRC
- meczu, gdy nie ma lidera
- komunikowania się z koordynatorami oraz sędziami w imieniu klanu
(3.5) Tylko gracze ze składu klanu wymienionego przy rejestracji mogą brać udział w lidze
(3.6) Każdy zawodnik, który został wymieniony w składzie przy rejestracji klanu, musi posiadać konto na InstaUnlagged Center, które zawierać powinno aktualny kontakt oraz wyraźną informacje o przynależności do danego klanu lub adres strony klanowej
(3.7) Liderzy/pełnomocnicy klanów w swoich profilach na forum iUc muszą zawierać aktualny adres e-mail
(3.8) Każdy zawodnik musi posiadać swój profil na stronie klanowej
(3.9) W składach drużyn znajdować się mogą tylko ci gracze którzy są członkami klanu nie krócej niż 3 tygodnie
(3.10) Każdy gracz jest weryfikowany przez koordynatorów i musi uzyskać jego akceptacje na dołączenie do PLIU
(3.10.1) Warunki akceptacji:
- prestiż gracza
- reputacja
(4) WNIOSEK O DODANIE NOWEGO ZAWODNIKA
------------------------------------
(4.1) Każdy klan, który chce do wcześniej zarejestrowanego składu dopisać nowego członka, zobowiązany jest do złożenia odpowiedniego wniosku koordynatorom PLIU
(4.2) Wnioski można składać w każdym momencie trwania ligi
(4.3) Każdy nowy zawodnik posiadać musi konto na forum iUc
(4.4) Wnioski przesyłać może jedynie lider lub pełnomocnik klanu
(4.5) Wnioski o dodanie nowego zawodnika wysyłane powinny być jedynie w formie e-maila i zawierać muszą pewne informacje na jego temat:
- używane nicki
- poprzednie klany
- kontakt z zawodnikiem
- link do strony klanowej
- link do profilu nowego zawodnika na forum iUc
UWAGA !! (4a) Wnioski przesyłane innym sposobem komunikacji lub nie zawierające potrzebnych informacji nie będą rozpatrywane !! UWAGA
(4.6) Jeżeli wniosek rozpatrzony zostanie pozytywnie przez koordynatorów PLIU, nowy zawodnik zostanie dopisany do oczekujących na dodanie do składu
(4.7) Czas oczekiwania na dodanie gracza do składu to 1 miesiąc, który spełnia też funkcje okresu sprawdzającego.
(4.8) W wyjątkowych przypadkach koordynator ligi może zezwolić na dodanie zawodnika w trakcie ligi bez okresu oczekiwania, lecz tylko w przypadku gdy skład
klanu w trakcie ligi ulegnie zmniejszeniu i przekroczy minimalną wymaganą ilość 6 zawodników
5. ROZPISYWANIE KOLEJKI
--------------------
(5.1) Pierwsza kolejka rozpisywana jest w ciągu 7 dni od upływu terminu zgłoszeń klanów
(5.2) Każda następna kolejka rozpisywana jest w ciągu 7 dni od ostatniego meczu poprzedniej kolejki
UWAGA !! (5a) Następne terminy meczów przesunięte przez Dziką Kartę lub poprzez unieważnienie nie są brane pod uwagę !! UWAGA
(5.3) Oficjalne ogłoszenie spotkań kolejki odbywa się zawsze na łamach InstaUnlagged Center w w/w terminie
(6). UMAWIANIE MECZY
----------------
(6.1) Po oficjalnym przedstawieniu kolejki ligi na łamach wortalu, klany mają 2 tygodnie na rozegranie meczu
(6.2) Ustalanie dat i godzin spotkań kolejki odbywa się za pośrednictwem #q3insta - kanału IRC należącego do InstaUnlagged Center
(6.2.1) W ciągu 3 dni od oficjalnego przedstawienia kolejki odbywają się dwa zebrania liderów klanów z koordynatorami ligi na których ustalane są terminy meczów. Daty i godziny spotkań podawane są wraz z rozpiską danej kolejki na stronie wortalu iUc.
(6.2.1.1) w przypadku, gdy dwa klany nie dojdą do porozumienia co do terminu spotkania, datę i godzinę wyznacza koordynator ligi
(6.2.1.2) w sytuacji, kiedy na żadnym w wyznaczonych zebrań nie pojawi się lider jednego klanu, datę i godzinę spotkania wyznacza lider drugiego klanu
(6.2.1.3) gdy żaden z liderów obydwu klanów nie pojawi się na zebraniach, termin meczu ustala koordynator ligi
(6.2.1.4) podczas zebrań obowiązuje regulamin kanału #q3insta
(6.2.2) Umawiane mecze mogą być rozegrane nie wcześniej niż 2 dni od dnia zebrania, chyba że liderzy klanów zadecydują inaczej
(6.2.3) Hasło na serwer na umówiony mecz przekazywane jest odrazu w dniu ustalania meczu
(6.2.4) W ciągu jednego dnia dozwolone jest rozgrywanie kilku spotkań pod warunkiem, że rozpoczęcia ich spotkań będą oddzielone 2,5 godzinną przerwą
(6.3) Dopuszczalne godziny rozpoczęcia spotkań:
- 18:00
- 18:30
- 19:00
- 19:30
- 20:00
- 20:30
- 21:00
- 21:30
- 22:00
(6.4) Daty spotkań nie wyłączają świąt, weekendów, ani żadnych przerw
UWAGA !! (6a) Przy umawianiu meczów pod uwagę należy brać, że godzina rozpoczęcia spotkania nie jest równoznaczna z godziną rozpoczęcia meczu !!UWAGA
(7). MAPY I USTAWIENIA SERWERA
-----------------------------------
(7.1) Liga rozgrywana jest na mapach:
- q3dm1
- q3dm2
- q3dm3
- q3dm4
- q3dm5
- q3dm6
- q3dm7
- q3dm8
- q3dm9
- q3dm10
- q3dm11
- q3dm12
- q3dm13
- q3dm14
- q3dm15
- q3dm16
- q3dm17
- q3dm18
- q3tourney1
- q3tourney2
- q3tourney3
- q3tourney4
- q3tourney6
(7.2) Ustawienia serwera
(7.2.1) InstaUnlagged 1.1
(7.2.2) Point Release 1.32
(7.2.3) Cvars:
- insta_selfknockback 100
- insta_railguncycle 750
- insta_selfdamage 0
- insta_spawnWait 0
- insta_railjumping 1
- insta_oppknockback 40
- timelimit 15
- fraglimit 0
- sv_allowdownload 1
- maxping 400
- maxrate 25000
- pb_sv_enable 1
- sv_punkbuster 1
(8). DZIKA KARTA
---------------------
(8.1) każdy klan biorący udział w Polskiej Lidze InstaUnlagged otrzymuje jedną "Dziką Kartę", czyli możliwość przesunięcia meczu na inny termin bez podania konkretnej przyczyny
(8.2) Karta może być wykorzystana tylko raz w ciągu trwania całej ligi
(8.3) Dziką Kartę może dać tylko lider/pełnomocnik przed ustaloną godziną rozpoczęcia spotkania
(8.4) Po wybiciu ustalonej godziny rozpoczęcia spotkania, Dzika karta nie jest uwzględniana
(8.5) W przypadku wykorzystania przez jeden z klanów Karty, koordynatorzy PLIU indywidualnie ustalają z liderami następny termin spotkania
(8.6) Ostateczny termin rozegrania meczu przesuniętego przez "Dziką kartę" to 7 dni po pierwszym terminie
(8.7) Jeżeli liderzy klanów nie dojdą do porozumienia przy ustalaniu kolejnego terminu, mecz będzie rozegrany tydzień później, w ten sam dzień tygodnia, o tej samej godzinie
(9). MECZ
--------
(9.1) Każdy mecz PLIU poprzedzony jest odpowiednimi etapami przygotowań:
- Zebranie na serwerze
- Rozpoczęcie spotkania
- Decyzja o dopuszczeniu do gry
- Uzupełnienie składów
- Rozpoczęcie meczu
(9.2) Obydwie drużyny klanowe zobowiązane są do stawienia się w pełnym składzie na serwerze o wyznaczonej dacie i dokładnej godzinie. Graniczna tolerancja czasowa wynosi 15 minut
(9.3) Aby spotkanie się rozpoczęło, każdy z klanów musi o ustalonej godzinie przedstawić pełen skład minimum 4 zarejestrowanych graczy
(9.4) Rozpoczęcie spotkania odbywa się poprzez stosowne ogłoszenie na kanale ogólnym przez sędziego
UWAGA !! (9a) Od tej chwili zaczyna obowiązywać regulamin zachowania na serwerze !! UWAGA
(9.5) Na każdy mecz PLIU 4v4 TDM składa się z 3 map w kolejności:
- q3dm17
- Mapa wybierana przez lidera klanu, który przegrał pierwszą mapę
- Mapa wybierana przez lidera klanu, który wygrał pierwszą mapę
(9.6) Cały mecz jak i każdą poszczególną mapę poprzedza 5 minutowa rozgrzewka w czasie której liderzy klanów wystawiają swój skład, a sędzia główny dokonuje weryfikacji pingów i amplitud graczy
(9.7) Przy rozpoczęciu każdej z map drużyna musi posiadać minimum 4 graczy dopuszczonych do gry przez sędziego. Ewentualne ubytki w którejś z drużyn nie wpływają na przebieg rozgrywanej mapy
(9.8) Warunki dopuszczenia gracza do meczu :
- Amplituda pingu poniżej 30ms
- Ping maksymalny - 250ms
- Osobista akceptacja sędziego głównego
(9.8.1) Wyjątek stanowią tu sytuacje :
(9.8.1.1) gdy taka sama liczba osób z jednej i z drugiej drużyny laguje. W takim przypadku, sędzia może dopuścić tych graczy do udziału w meczu jedynie za zgodą obydwu liderów
(9.8.1.2) gdy lider klanu zgodzi się na udział w meczu lagującego zawodnika przeciwnej drużyny
UWAGA !! (9b) Decyzje liderów obowiązują przez cały mecz. !! UWAGA
(9.9) Zachowanie na serwerze :
(9.9.1) Podczas meczu wszystkie osoby przebywające na serwerze jako spectator zobowiązane są do używania messagemode 2 (say_team)
(9.9.2) Nie dopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, wszczynanie kłótni, prowokowanie przeciwnika i innego rodzaju niekulturalne zachowania
(9.9.3) Wszelkie pytania, propozycje, uwagi innych zawodników klanów nie będą brane pod uwage ani rozpatrywane przez sędziego. Jedynie głos liderów ma znaczenie w meczu
(9.10) Mecz oraz spotkanie kończą się wraz z upływem regulaminowego czasu 15 minut ostatniej mapy
(10). WNIOSKI O UNIEWAŻNIENIE MECZU
--------------------------------
(10.1) Każdy klan ma prawo po meczu złożyć wniosek do koordynatora PLIU o unieważnienie rozegranego meczu z powodu:
- złych decyzji sędziego podczas meczu
- złego przeprowadzenia meczu
- oszustwa przeciwników
- złamania przez sędziego punktów regulaminu PLIU mających wpływ na przebieg i wynik meczu
(10.2) Wnioski należy składać e-mailem do koorynatorów PLIU w przeciągu dwóch dni od rozegrania meczu
(10.3) Wnioski mogą składać tylko liderzy i pełnomocnicy klanów
(10.4) Do każdego wniosku należy dołączyć dowody potwierdzające racje - demo/screeny z meczu lub danej sytuacji
(10.5) Wnioski rozpatrywane będą na podstawie załączonych dowodów oraz logów serwera
(10.6) Każdy wniosek powinien zawierać:
- W tytule "wniosek o unieważnienie"
- informacje na temat zaistniałej sytuacji
- dowody
UWAGA !! (10a) Wnioski składane inną formą komunikacji lub nie zawierające wymaganych informacji nie będą rozpatrywane !! UWAGA
(10.7) Unieważnienie meczu następuje w przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku
(10.8) W przypadku unieważnienia meczu, koordynatorzy PLIU indywidualnie ustalają następny termin spotkania obu drużyn
(10.8.1) Ostateczny termin ponownego rozegrania unieważnionego meczu to 7 dni po przedstawieniu decyzji koordynatorów
(10.8.2) Jeżeli liderzy klanów nie dojdą do porozumienia przy ustalaniu kolejnego terminu, mecz będzie rozegrany tydzień później, w ten sam dzień tygodnia, o tej samej godzinie
(11). TABELA I PUNKTACJA
---------------------
(11.1) Jedyny słuszny ranking PLIU znajduje się na łamach InstaUnlagged Center
(11.1.1) Redakcja nie odpowiada za żadne treści dotyczące PLIU umieszczane na innych witrynach internetowych
(11.2) Tabela odświeżana jest przynajmniej raz w ciągu kolejki
(11.3) Mecz punktowany jest następująco:
- wygrana mapa - 3pkt
- wygrany mecz - 3pkt
- przegrana mapa - 0pkt
- przegrany mecz - 0pkt
- wygrany mecz walkowerem - 12pkt
- przegrany mecz walkowerem - -3pkt
(12). KARY I PRZEWINIENIA
---------------------
(12.1) upomnienie:
(12.1.1) użycie wulgaryzmu (włączając bindy) - język polski
(12.1.2) flood
(12.1.3) rozmawianie na ogólnym kanale podczas meczu przez osoby na spect.
(12.2) kick:
(12.2.1) zlekceważenie upomnień sędziego ( powtarzanie się sytuacji z podpunktu XXX)
(12.2.2) zlekceważenie decyzji sędziego odnośnie meczu i poszczególnych graczy
(12.2.3) umyślne sprowokowanie
(12.2.4) obrazę sędziego
(12.2.5) celowe wprowadzenie chaosu i zamieszania na serwerze
(12.2.6) obraźliwy nick
(12.3) Walkower:
(12.3.1) Nieskompletowanie minimalnej liczby 4 graczy o ustalonej godzinie
(12.3.2) Nieskompletowanie minimalnej liczby 4 graczy na którąkolwiek z map
(12.3.3) Dopuszczenie do gry przez sędziego liczby graczy jednej drużyny, mniejszej niż wymagane minimum 4 graczy
(12.3.4) Zebranie się na serwerze w liczbie graczy mniejszej niż liczba graczy przeciwnego klanu
(12.4) W sytuacji kiedy gracz, mimo powtarzających się kicków, dalej łamie regulamin, zostaje on pozbawiony prawa do gry w danym oraz następnym meczu i zostaje usunięty z serwera
(12.5) W przypadku gdy gracz lub klan nie chce podporządkować się regulaminowi PLIU dotyczącego zachowania w spotkaniu na każdym rozgrywanym spotkaniu, zostaje on usunięty z PLIU
(12.6) Za używanie wspomagaczy, czyli niedozwolonych programów cheaterskich, gracz zostaje natychmiastowo usunięty z ligi PLIU, permanentnie zbanowany na InstaUnlagged Center, oraz pozbawiony jest możliwości uczestniczenia w kolejnych edycjach PLIU
(12.7) Za podszywanie się pod innego zawodnika bez jego wiedzy w meczu PLIU, gracz zostaje usunięty z ligi (jeżeli bierze w niej udział) i dostaje 2 miesięczny ban na InstaUnlagged Center
(12.8) Za podszywanie się pod innego zawodnika za jego zgodą w meczu PLIU, oboje zostają usunięci z ligi i dostają 2 miesięczny ban na InstaUnlagged Center.
(12.9) za grę w dwóch klanach jednocześnie (nie tylko klany zarejestrowane, ale wszystkie klany IU 1.32), gracz zostaje usunięty z ligi PLIU oraz dostaje 2 miesięczny ban na InstaUnlagged Center
(12.10) W przypadku planowanego stosowania w/w praktyk pod kontrolą lidera i za jego zgodą, klan zostaje usunięty z ligi a cały jego zarejestrowany skład zostaje zbanowany na okres 3 m-cy na InstaUnlagged Center
(13). SYTUACJE WYJĄTKOWE
-------------------
(13.1) W przypadku gdy w czasie spotkania serwer na którym rozgrywane jest spotkanie, przestanie działać i zerwie się jego połączenie:
(13.1.1) zakończona mapa jest uważana za rozegraną i liczącą się do ogólnego wyniku
(13.1.2) niedokończona mapa uznana jest za nieważną
(13.1.3) wszelkie nierozegrane mapy będą rozegrane w innym terminie
(13.1.3.1) W razie potrzeby rozegrania jakichkolwiek map, koordynatorzy PLIU indywidualnie ustalają najbliższy możliwy termin, do 7dni po pierwszym terminie
(13.2) W przypadku gdy na serwerze o ustalonej godzinie nie pojawi się nikt z obydwu drużyn, mecz uznaje się za ważny, a obydwa klany przegrywają walkowerem.
(13.3) W sytuacji gdy na serwerze o ustalonej godzinie nie pojawi się sędzia:
(13.3.1) Mecz uznaje się za nierozegrany a klany mogą złożyć skargę na sędziego do koordynatorów ligi
(13.3.1.1) W przypadku nierozegrania meczu, koordynatorzy PLIU indywidualnie ustalają najbliższy możliwy termin, do 7dni po pierwszym terminie
(13.3.2) Klany mogą rozegrać to spotkanie na własną rękę, a dowodem rozegrania będzie demo oraz screenshot'y.
REGULAMIN MECZÓW BEZ SĘDZIEGO :
(13.3.2.1) Każda mapa rozegrana uznana jest za rozegraną i liczącą się do ogólnego wyniku
(13.3.2.2) Klan ma prawo zrezygnować z rozgrywania meczu bez sędziego tylko pomiędzy poszczególnymi mapami lub na początku meczu
(13.3.2.3) Klan który zrezygnuje z rozgrywania meczu bez sędziego w trakcie grania mapy, przegrywa walkowerem
UWAGA !! (13a) W przypadku gdy obydwa klany nie ma któregoś z wymaganych dowodów, mecz zostaje uznany za nierozegrany !! UWAGA
(13.4) W przypadku kiedy z Polskiej Ligi InstaUnlagged odchodzi klan :
(13.4.1) w czasie 4 pierwszych kolejek - wszystkie mecze zostają anulowane
(13.4.2) od 4 kolejki - mecze uważa się za rozegrane, a drużyny, które nie rozegrały z danym klanem spotkania, automatycznie dostają wygraną przez walkower (12pkt)
(13.5) W przypadku kiedy klan przegra w lidze 3 razy przez walkower, zostaje usunięty z PLIU
(14). MEDIA
----------
(14.1) Shoutcast jak i GamerstTV są oficjalnymi mediami InstaUnlagged Center a ich regulamin obowiązuje także w spotkaniach Polskiej Ligi InstaUnlagged
(14.2) Supprotowane medialnie są:
- mecze kolejki
- mecze o szczególnym znaczeniu
- mecze wybrane przez adminów GTV i SC
(14.3) Informacje na temat spotkań supportowanych przez media podawane są zawsze na wortalu InstaUnlagged Center minimum 1 dzień przed meczem
(15). INNE
---------
(15.1) Dozwolone są wszelkie skrypty typu rjump, frj, które są integralną częścią gry oraz programy do komunikacji typu Teamspeak czy Skype
(16). PRZYPIS
-----------
(16.1) Redakcja wortalu InstaUnlagged Center zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych punktów lub całości regulaminu bez konsultowania tego z uczestnikami ligi
Niektóre części regulaminu są dość dziwne, przedstawię je i opiszę, co w nich moim zdaniem nie tak. Będę się wzorował na regulaminie Clan Base. Przypominam, że jest to tylko moja opinia, która powstała po przeczytaniu nowej wersji zasad PLIU.
Na początek napiszę trochę o części mówiącej o dodawaniu nowych zawodników. Czy w CB jest coś takiego? Otóż nie. Wystarczy, że gracz się zarejestruje, a jego ID może zostać wpisane w skład klanu. Zero problemów. Jak można dalej zauważyć, czasem trzeba czekać nawet 1 miesiąc na dodanie gracza.
Kolejnym powodem moich przemyśleń jest częśc mówiąca o tym, że ludzie którzy są w klanie mniej niż 3 tygodnie, nie będą mogli zagrać w oficjalnym meczu. I znowu CB. Właściwie wystarczy wytłumaczenie które jest wyżej do poprzedniego punktu. Następną ciekawą częścią było stwierdzenie o minimum 2 miesięcznej historii klanu.Czy Clan Base wymaga, żeby klan istniał "n" miesięcy? Nie wydaje mi się. Zaciekawiła mnie także informacja o tym, że każdy zawodnik z kanu musi być zarejestrowany na forum Insta Polish Center. Czy w CB należy się rejestrować na ich forum? Nie zauważyłem. Jeśli chodzi o umawianie meczy, to jest ograniczenie do 2 tygodni. Dość dziwne to jest. W Clan Base klany pomiędzy sobą ustalają kiedy mają grać. A że rozgrywki CB jak i PLIU to Ligi... Rozumiem, że organizatorzy rozpiszą kolejkę i ok, ale żeby 2 tygodnie na zagranie? To już przesada. Według mnie to klany powinny mieć wolną rękę w wyborze. Co najwyżej powinny być jakoś popędzone przez organizatorów, jeśli wyraźnie zwlekają z rozegraniem meczu.
Dziwne też jest to, że można (należy?) grac w święta. Podczas takich okresów jest wiadome, że ludzie wyjeżdżają i często nie mają dostępu do kompa. Resztę można sobie dopowiedzieć.
Myślę, że wymieniłem wszystko, co mi nie pasuje w nowym regulaminie. Zapraszam do dyskusji w komentarzach na temat wyżej przytoczonego tekstu.
----------------
Polska scena Insta Unlagged jak widać się rozwija. Właśnie jest organizowana drabinka w ESL, w której głównym celem będzie rywalizacja w trybie 1on1. A oto i potrzebne linki, które jak mniemam przydadzą się początkującym:
Rejestracja w ESL
Zapisy do drabinki 1on1
Insta Polish Center
#0 | trigger
2005-01-24 09:31:32
#0 | .::SZAKAL::.
2005-01-26 08:25:51
__________________________
Brachu, czy Ty w ogóle rejestrowałeś się w CB? Faktycznie, nie musisz nic robić na forum, ale sam proces rejestracji w CB, jak i późniejszego zaproszenia do klanu itd. to jedno wielkie bagno - które jednakże umożliwia sprawne rozgrywki. Rejestracja na forum Portalu, jest o wiele szybsza, i mniej skomplikowana. Tutaj argument co najmniej słabawy, żeby nie napisać nijaki.
Jeżeli chodzi o Twoje wypowiedzi, na temat spraw związanych z długością istnienia klanu, czy też akceptacją nowego gracza w klanie i jego dopuszczenie do gry w lidze, to znowu, przejawia się Twoja jakże ograniczona i słaba znajomość sceny Insta. Zastanów się, zanim coś napiszesz kilka razy, już kiedyś Ci to tłumaczyłem. Scena ta, ma mnóstwo klanów, klaników, które co jakiś czas powstają po to, aby się rozpaść kilka tygodni później. Udział takiego klanu w lidze, doprowadziłby (przy jego rozpadzie), do oddania darmowych punktów dla innych klanów (które to nie rozegrały meczu). Musisz pojąć, że mod Insta, podobnie jak liga PLIU, to nie CB !!! Jakiekolwiek porównania są bez sensu, gdyż ligi te są całkowicie odmienne, zaczynając od podstaw.
#0 | sxl
2005-01-26 11:25:45
#0 | ^^WeNdeL
2005-01-27 11:27:00
BTW \"trigger\" - Chyba nie jesteś do końca kompetentny na swoim stanowisku tutaj, bo pierwszy raz spotykam się z redaktorem który zamiast pisać fakty to wyraża swoją opinie...
Ludziom zależy tu na informacji a nie na twojej opinii
#0 | trigger
2005-01-27 16:41:00
\"CB to zupełnie inny system\" - ale skuteczniejszy...
#0 | .::SZAKAL::.
2005-01-27 18:01:38
Toż ja jak najbardziej jestem za ścisłym regulaminem - ale, co ważne, naszym, a nie kopią CB. Regulamin jest dobry, klany ze sceny Insta nie narzekają, więc jaki problem widzi tutaj autor newsa? Przecież nie ma regulaminu (nie istnieje taki), który by wszystkich zadowolił.
A tak poza tym, to co porabiasz w weekend 18-20 lutego? Tzn, czy będziesz w Warszawie w tym czasie?
#0 | sxl
2005-01-27 18:04:42
a co do lutego: od 18go jestem z kumplami w Austrii na desce :/
a co jest? jakas ciekawa impra sie szykuje? :)