Nowe porty serwerów Q3 eSports.pl

Dostosuj

Nowe porty serwerów Q3 eSports.pl

Z dniem dzisiejszym zostały zmienione porty wszystkich naszych serwerów gier na platformie Quake 3 Arena. Powodem tych zmian były prośby niektórych użytkowników, umotywowane blokadą dotychczasowych portów. Pod uwagę wzięliśmy także fakt, że większość master serwerów nie jest kompatybilna z dotychczasowymi portami, przez co część przeglądarek nie była w stanie wyświetlić naszych serwerów. W chwili obecnej problemy powinny zniknąć.

  • eSports.pl CPMa vQ3 1v1 Server #1 @Shooters.pl -195.42.112.97:27960 (PB OFF)
  • eSports.pl CPMa vQ3 1v1 Server #2 @Shooters.pl - 195.42.112.97:27980 (PB OFF)
  • eSports.pl CPMa vQ3 TDM Server @Shooters.pl - 195.42.112.6:27960 (PB ON)

W razie jakichkolwiek pytań lub uwag prosimy o zostawienie iMsg pod tym linkiem.

Źródła własne

KomentarzeKomentarze

  • guhard

    #1 | guhard

    2008-09-17 13:15:31

    czy z łaski swojej możecie tam włączyć wołtowanie na gameplay cpm ? :((
  • chojrak

    #2 | chojrak

    2008-09-17 14:35:40

    (PB OFF) ?
  • move

    #3 | move

    2008-09-17 14:53:34

    pb off na tdm by sie przydało
  • kaboom

    #4 | kaboom

    2008-09-17 14:54:05

    maja wylaczony pb :)
  • kaboom

    #5 | kaboom

    2008-09-17 14:54:47

    to byl jedyny do tdm, na ktorym mozna bylo w ligach bez problemu grac, aster odrzucali bo nie bylo pb
  • kaboom

    #6 | kaboom

    2008-09-17 14:55:15

    astery i te kilka nowych serwerow wam nie starcza?
  • chojrak

    #7 | chojrak

    2008-09-17 15:02:08

    no właśnie. ale czemu ?:D wybacz, nie znam się na kłejku ;P
  • kaboom

    #8 | kaboom

    2008-09-17 15:49:10

    czesc osob narzekalo ze troche klatkuje im gra przez pb
  • chojrak

    #9 | chojrak

    2008-09-17 15:59:09

    lol. ok, dzięki :D
  • aiken

    #10 | aiken

    2008-09-17 16:18:45

    klatkuje im przez to ze wiecej obiektow widac na raz, bo dochodza te zza scian :D
  • aiken

    #11 | aiken

    2008-09-17 16:21:59

    1 serwer z PB na 3 nie zaszkodzi. Pickupy mozna grac na asterach, a i na pewno znajda sie ludzie co i z PB zagraja.
  • lz

    #12 | lz

    2008-09-17 17:23:35

    ee lig tdm raczej juz nie bedzie no ale pb dobra sprawa mimo ze trosze bedzie przycinac
  • kaboom

    #13 | kaboom

    2008-09-17 17:24:16

    w kuh3 pewnie bedzie
  • PiWo5z

    #14 | piwoszeq

    2008-09-17 17:30:52

    na sile promuja vq3 : - D
  • guhard

    #15 | guhard

    2008-09-17 19:02:18

    pokaż mi te kilka nowych.
    Bo poza asterami i [#1] CPMA 1.46 @ zwyrol.com|9ms|80.51.77.131:27960 to nie znam polskich serwerów nie znam.
    Niedługo ma być niby nowy serwer ns5 ale on juz ma tak być za chwile od 3 miechów.
  • Cwirkov

    #16 | Cwirkov

    2008-09-17 19:48:36

    Nie wiem czy na asterach, czy na esports, ale na ktoryms serwie jest deafultowo 15 s resp dla broni na nodm9 :|
  • kaboom

    #17 | kaboom

    2008-09-17 19:52:28

    91.204.160.14:27970 exs cpma 1v1
    79.139.42.9:27960 media4 cpma 1v1
    79.186.158.147:24023 cpma 1v1
    217.97.173.22:27964 bunkier 1v1
    213.134.173.20:27960 bronowice 1v1

    te na szybko wzialem z qtrackera, czesc z nich na pewno ma cpm
  • move

    #18 | move

    2008-09-17 20:08:53

    Wiesz, to jest właśnie prawidłowe ustawienie na dm13 i jego pochodnych - w tym nodm9 czy pro-nodm9. Organizacja ESWC wprowadziła zamieszanie, bo popełnili błąd z respawnem broni na tej mapie dając 5 sekund. Wywróciło to do góry nogami zagrywki taktyczne na niej - polecam stare klasyki (tj. dema) z dm13 - jak duże znaczenie miało zbieranie RL sprzed nosa przeciwnikowi...
  • move

    #19 | move

    2008-09-17 20:11:00

    Co druga osoba na serwerach używa jakiegoś czita, sądzisz, że nagle przestanie i zacznie grać na serwie z PB? Będą świecić pustkami. PB powinno się włączać za obupólną zgodą teamów przy okazji lig i tyle, bo one i tak nie pokazują realnych wyników - nie potwierdziłyby się pewnie w większości przy okazji rozgrywek lanowych.
  • Cwirkov

    #20 | Cwirkov

    2008-09-17 21:06:43

    No mi sie tez zdawalo, ze ma byc 15, ale z kim bym nie gral, to kazdy gadal ze 5. I wg mnie na ta mape zdecydowanie lepiej 15
  • Andrzej :)

    #21 | Andrzej :)

    2008-09-17 21:27:17

    Takie rzeczy to chyba tylko w Quake\'u, na scenie CoDa to takie argumenty by wyśmiali ;D
  • bAlb1n

    #22 | b4lb1n

    2008-09-17 22:27:45

    Czemu mówisz co druga bo jakoś nie spotkałem aż tylu ;]
  • guhard

    #23 | guhard

    2008-09-18 00:18:35

    lamusy... ot co!
  • move

    #24 | move

    2008-09-18 07:52:57

    Myślisz, że będą się afiszować z tym, że korzystają z udogodnień?

    hihi, ciekawe ;-)
  • Xsi

    #25 | Xsi

    2008-09-18 09:21:07

    jeszcze troche i dm6 oraz t4 bedzie sie gralo z respem 5s, a wszystko przez zj**ana mozliwosc votowania tego g*wna

    arqon ssie ;)
  • aiken

    #26 | aiken

    2008-09-18 10:31:50

    votowalny PB to by byl swietny motyw, ale technicznie pewnie trudny do zrealizowania ze wzgledu na koniecznosc restartu serwa, nie mowiac juz o tym ze to musieliby zrobic goscie z IDSoftware.
  • aiken

    #27 | aiken

    2008-09-18 10:36:02

    O ile dobrze pamietam to na dm6 nawet jak zavotujesz 5 to i tak jest 15, bo to ustawienie jest zaszyte w pliku konfiguracyjnym do map. Przynajmniej tak sie dzialo na moim lokalnie odpalonym serwie.

    pro-nodm9 w czasach CPMA lepiej sie gra na tl 5, bo ciezko sie na tej mapie odbija mape bez raila to jeszcze czekanie po 10s na bron juz calkowicie dobija biedaka
  • move

    #28 | move

    2008-09-18 11:11:17

    Tak jak mówi aiken, sprawdziłem to naprędce na jednym z Asterów, demo: click.

    Na dm6 i t4 nie da sie fizycznie zmienić respawnu, na dm13 można sobie wybierać 5 czy 15 wedle uznania. Trzebaby zajrzeć do pliku konfiguracyjnego vq3dm.cfg, żeby poprawić ten błąd z dm13.
  • move

    #29 | move

    2008-09-18 11:16:01

    utopia ;-)
  • t1ny.

    #30 | sexy maly

    2008-09-19 12:02:26

    PB bedzie?
  • kaboom

    #31 | kaboom

    2008-09-19 14:44:03

    na razie nie planujemy
  • aiken

    #32 | aiken

    2008-09-26 00:36:25

    Na TDM nie ma wymuszania autorecord :(. Przepadla mi jedna mega-lol akcja :(.
  • kaboom

    #33 | kaboom

    2008-09-26 09:26:45

    ustaw sobie cg_autoaction 4, wtedy nie bedziesz mial takiego problemu na zadnym serwerze na swiecie
  • aiken

    #34 | aiken

    2008-09-26 13:32:14

    hehe, bylem pewien takiej odpowiedzi, mam to zbindowane w razie czego, ale nie korzystam, bo sie przyzwyczailem ze ciagle sie nagrywa na serwach, a ze czesto sobie pykam dla rozgrzewki z botami to nie chce zeby sie takie demka nagrywaly. Po prostu szkoda ze sie nie nagralo, bo akcja byla smiechowa i az pauze musielismy dac zeby sie wysmiac :).
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3903 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie