Nowa Rocket Arena

Dostosuj

Nowa Rocket Arena

ra.gifNiedawno światło dzienne ujrzała nowa wersja całkiem popularnego moda do Quake'a III mianowicie Rocket Areny - doczekała się ona numerku 1.75. Poniżej lista zmian, jakie wprowadza ze sobą:

  • Topshots - ranking celności
  • Wiele nowych komend konsoli

    dots3.gifNowe komendy - moje tłumaczenie

    • topshots
      Gdzie weapon tam jedno z: MG, SG, GL, RL, LG lub PG.
      Wyświetla najwyższe celności dla określonej broni.

    • teamname
      Ustawia nazwę drużyny. Tylko Compmode(? :P) i kapitan drużyny.

    • +vstr
      Kiedy zbindujemy na przycisku: uruchamia downcmd, kiedy przycisk jest naciskany i upcmd, kiedy puszczamy.

    • specwho
      Lista graczy aktualnie zaproszonych jako spectatorzy.

    • specrevoke
      Usuwa kogoś z dopuszczonej listy spectator'ów.

    • aliases
      Lista ostatnich 10 alias'ów używanych przez tego gracza. Działa tylko na włączonym PB i serwerze z g_trackPlayers 1.

    • timeout
      Wywołuje timeout'a.

    • timein
      Wywołuje timein'a.

    • cg_connectionIcon (default = 1)
      Pokazuje (1) lub ukrywa (0) ikony problemu z połączeniem nad głowami ludzi.

    • cg_forceSkins (default = 1)
      Powinno zawsze być na 1! Jeśli ustawione na 0 skiny nie będą działały prawidłowo.

    • cg_teamRail (default = 0:0)
      Drużynowe kolory rail'i. 0:0 aby wyłączyć. 1-3 reprezentuje część ciała do pobrania koloru, jeśli cg_customColors jest ustawione na 1.
      Przykład: 1:3 oznacza pobranie koloru rdzenia rail'a z głowy i koloru 'spiralki' z nóg.

    • s_useClick (default = 0)
      Wyłącza (1) lub włącza (0) 'dźwięk użycia'.

    • cg_cc2DIcons (default = 0)
      Używa własnych kolorów dla elementów UI.

    • s_ambient (default = 1)
      Wyłącza (0) lub włącza (1) dźwięki tła.

    • cg_noBodies (default = 0)
      Chowa (1) lub pokazuje (0) martwe ciała.

    • cg_autoAction (default = 0)
      Wartość jest polem bitowym.
      1 AUTO_DEMO_MAP - Nagrywa demo dla każdej mapy.
      2 AUTO_DEMO_MATCH - Nagrywa demo dla każdego meczu.
      4 AUTO_SS_MAP - Pobiera zrzut ekranu dla każdej mapy.
      8 UNUSED
      16 AUTO_SS_JPG - Używa formatu JPG dla zrzutów ekranu.
      32 AUTO_DEMO_COMPONLY - Nagrywa tylko w competition mode.
      64 AUTO_SS_COMPONLY - Pobiera zrzuty ekranu tylko w competition mode.

    • cg_scoreBoardStyle (default = 2)
      Wartość jest polem bitowym.
      1 SB_OLDSTYLE - Stary scoreboard.
      2 SB_NEWSTYLE - Nowy scoreboard.
      4 SB_NEWPING - Więcej kolorów ping'u.


    dots3.gifNowe komendy - oryginał w języku angielskim

    • topshots
      Where weapon is one of MG, SG, GL, RL, LG and PG.
      Displays the top accuracies for specified weapon.

    • teamname
      Sets the team name. Compmode and team captains only.

    • +vstr
      When bound to a button: execute downcmd when button is pressed and upcmd when released.

    • specwho
      List players currently invited as spectators.

    • specrevoke
      Remove someone from the allowed spectator list.

    • aliases
      List the 10 last aliases used by this player. Only works on PB enabled servers with g_trackPlayers 1.

    • timeout
      Call a timeout.

    • timein
      Call a timein.

    • cg_connectionIcon (default = 1)
      Show (1) or hide (0) the connection problem icon above peoples heads.

    • cg_forceSkins (default = 1)
      Should always be 1! If set to 0 skins will not work correctly.

    • cg_teamRail (default = 0:0)
      Team colred rails. 0:0 to disable. 1-3 represets the bodypart to take the colour from if cg_customColors is 1.
      Example: 1:3 means take rail core color from head color and 'swirl' color from legs.

    • s_useClick (default = 0)
      Disable (1) or enable (0) the 'use sound'.

    • cg_cc2DIcons (default = 0)
      Use the custom colors for UI elements.

    • s_ambient (default = 1)
      Disable (0) or enable (1) ambient sounds.

    • cg_noBodies (default = 0)
      Hide (1) or show (0) dead bodies.

    • cg_autoAction (default = 0)
      The value is a bitfield.
      1 AUTO_DEMO_MAP - Record demo for each map.
      2 AUTO_DEMO_MATCH - Record demo for each match.
      4 AUTO_SS_MAP - Take screenshot for each map.
      8 UNUSED
      16 AUTO_SS_JPG - Use JPG screenshots.
      32 AUTO_DEMO_COMPONLY - Only record in competition mode.
      64 AUTO_SS_COMPONLY - Only take screenshot in competition mode.

    • cg_scoreBoardStyle (default = 2)
      The value is a bitfield.
      1 SB_OLDSTYLE - Old scoreboard.
      2 SB_NEWSTYLE - New scoreboard.
      4 SB_NEWPING - More ping colors.



  • Obsługę własnych nazw drużyn
  • Nowy scoreboard
  • Poprawione mapy 17-20
  • Wbudowany serwer HTTP dla dedykowanych serwerów (:o ?)
  • Baza danych śledzenia statystyk gracza
  • Auto-balans drużyn
  • Auto-nagrywanie demek oraz pobieranie screenshot'ów
  • Poprawione bugi

Wraz z nową Rocket Areną nastąpiło połączenie osobnych do tej pory plików dla klienta i serwera. Teraz istnieje tylko jedna wspólna instalacja.

Nową wersję możemy pobrać w kilku wariantach: Pełna dla systemu Windows lub Mac i Linux (135MB), Upgrade z poprzedniej wersji dla systemu Windows lub Mac i Linux (27MB). Wszelkie wyżej wymienione dobra można znaleźć tutaj.

Rocket Arena

KomentarzeKomentarze

  • yareq

    #0 | yar

    2004-03-15 01:56:09

  • overeq

    #0 | ovyr

    2004-03-15 06:21:01

  • bizzare

    #0 | bizz

    2004-03-15 08:30:21

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3271 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie