Nowa Rocket Arena
Niedawno światło dzienne ujrzała nowa wersja całkiem popularnego moda do Quake'a III mianowicie Rocket Areny - doczekała się ona numerku 1.75. Poniżej lista zmian, jakie wprowadza ze sobą:
- Topshots - ranking celności
- Wiele nowych komend konsoli
Nowe komendy - moje tłumaczenie- topshots
Gdzie weapon tam jedno z: MG, SG, GL, RL, LG lub PG.
Wyświetla najwyższe celności dla określonej broni. - teamname
Ustawia nazwę drużyny. Tylko Compmode(? :P) i kapitan drużyny. - +vstr
Kiedy zbindujemy na przycisku: uruchamia downcmd, kiedy przycisk jest naciskany i upcmd, kiedy puszczamy. - specwho
Lista graczy aktualnie zaproszonych jako spectatorzy. - specrevoke
Usuwa kogoś z dopuszczonej listy spectator'ów. - aliases
Lista ostatnich 10 alias'ów używanych przez tego gracza. Działa tylko na włączonym PB i serwerze z g_trackPlayers 1. - timeout
Wywołuje timeout'a. - timein
Wywołuje timein'a. - cg_connectionIcon (default = 1)
Pokazuje (1) lub ukrywa (0) ikony problemu z połączeniem nad głowami ludzi. - cg_forceSkins (default = 1)
Powinno zawsze być na 1! Jeśli ustawione na 0 skiny nie będą działały prawidłowo. - cg_teamRail (default = 0:0)
Drużynowe kolory rail'i. 0:0 aby wyłączyć. 1-3 reprezentuje część ciała do pobrania koloru, jeśli cg_customColors jest ustawione na 1.
Przykład: 1:3 oznacza pobranie koloru rdzenia rail'a z głowy i koloru 'spiralki' z nóg. - s_useClick (default = 0)
Wyłącza (1) lub włącza (0) 'dźwięk użycia'. - cg_cc2DIcons (default = 0)
Używa własnych kolorów dla elementów UI. - s_ambient (default = 1)
Wyłącza (0) lub włącza (1) dźwięki tła. - cg_noBodies (default = 0)
Chowa (1) lub pokazuje (0) martwe ciała. - cg_autoAction (default = 0)
Wartość jest polem bitowym.
1 AUTO_DEMO_MAP - Nagrywa demo dla każdej mapy.
2 AUTO_DEMO_MATCH - Nagrywa demo dla każdego meczu.
4 AUTO_SS_MAP - Pobiera zrzut ekranu dla każdej mapy.
8 UNUSED
16 AUTO_SS_JPG - Używa formatu JPG dla zrzutów ekranu.
32 AUTO_DEMO_COMPONLY - Nagrywa tylko w competition mode.
64 AUTO_SS_COMPONLY - Pobiera zrzuty ekranu tylko w competition mode. - cg_scoreBoardStyle (default = 2)
Wartość jest polem bitowym.
1 SB_OLDSTYLE - Stary scoreboard.
2 SB_NEWSTYLE - Nowy scoreboard.
4 SB_NEWPING - Więcej kolorów ping'u.
Nowe komendy - oryginał w języku angielskim- topshots
Where weapon is one of MG, SG, GL, RL, LG and PG.
Displays the top accuracies for specified weapon. - teamname
Sets the team name. Compmode and team captains only. - +vstr
When bound to a button: execute downcmd when button is pressed and upcmd when released. - specwho
List players currently invited as spectators. - specrevoke
Remove someone from the allowed spectator list. - aliases
List the 10 last aliases used by this player. Only works on PB enabled servers with g_trackPlayers 1. - timeout
Call a timeout. - timein
Call a timein. - cg_connectionIcon (default = 1)
Show (1) or hide (0) the connection problem icon above peoples heads. - cg_forceSkins (default = 1)
Should always be 1! If set to 0 skins will not work correctly. - cg_teamRail (default = 0:0)
Team colred rails. 0:0 to disable. 1-3 represets the bodypart to take the colour from if cg_customColors is 1.
Example: 1:3 means take rail core color from head color and 'swirl' color from legs. - s_useClick (default = 0)
Disable (1) or enable (0) the 'use sound'. - cg_cc2DIcons (default = 0)
Use the custom colors for UI elements. - s_ambient (default = 1)
Disable (0) or enable (1) ambient sounds. - cg_noBodies (default = 0)
Hide (1) or show (0) dead bodies. - cg_autoAction (default = 0)
The value is a bitfield.
1 AUTO_DEMO_MAP - Record demo for each map.
2 AUTO_DEMO_MATCH - Record demo for each match.
4 AUTO_SS_MAP - Take screenshot for each map.
8 UNUSED
16 AUTO_SS_JPG - Use JPG screenshots.
32 AUTO_DEMO_COMPONLY - Only record in competition mode.
64 AUTO_SS_COMPONLY - Only take screenshot in competition mode. - cg_scoreBoardStyle (default = 2)
The value is a bitfield.
1 SB_OLDSTYLE - Old scoreboard.
2 SB_NEWSTYLE - New scoreboard.
4 SB_NEWPING - More ping colors.
- topshots
- Obsługę własnych nazw drużyn
- Nowy scoreboard
- Poprawione mapy 17-20
- Wbudowany serwer HTTP dla dedykowanych serwerów (:o ?)
- Baza danych śledzenia statystyk gracza
- Auto-balans drużyn
- Auto-nagrywanie demek oraz pobieranie screenshot'ów
- Poprawione bugi
Wraz z nową Rocket Areną nastąpiło połączenie osobnych do tej pory plików dla klienta i serwera. Teraz istnieje tylko jedna wspólna instalacja.
Nową wersję możemy pobrać w kilku wariantach: Pełna dla systemu Windows lub Mac i Linux (135MB), Upgrade z poprzedniej wersji dla systemu Windows lub Mac i Linux (27MB). Wszelkie wyżej wymienione dobra można znaleźć tutaj.
Rocket Arena
#0 | yar
2004-03-15 01:56:09
#0 | ovyr
2004-03-15 06:21:01
#0 | bizz
2004-03-15 08:30:21