Nie ma...
Cóż, nie udało się. Autorzy pracowali w pocie czoła, tłocznie tłoczyły na maks mocy, zaś zawiedli... kolporterzy. Dziś - 16 kwietnia miał się pojawić Painkiller, lecz po prostu do większości kiosków nie zdążył dojechać.
Czy to źle - nie ma co kotów drzeć - bo gra fizycznie jest już wydana, tylko kwestia dystrybucji. Poza tym - u nas kosztuje 20 zł, a nie 40 $.
PCLab.pl
#0 | kaFo vel sebo
2004-04-16 23:28:51
#0 | Krypton
2004-04-16 23:32:35
#0 | kpr!
2004-04-16 23:54:53
#0 | Nikon
2004-04-17 00:04:24
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-17 00:06:28
#0 | scR
2004-04-17 00:56:27
#0 | ziel1na
2004-04-17 01:10:53
#0 | Krypton
2004-04-17 01:12:55
#0 | Krypton
2004-04-17 01:13:14
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-17 01:25:26
#0 | Krypton
2004-04-17 01:50:21
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-17 02:04:13
#0 | dMnclNr
2004-04-17 03:09:08
#0 | Yog-Sothoth
2004-04-17 07:53:03
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-17 08:46:40
#0 | Krypton
2004-04-17 09:09:41
#0 | ovyr
2004-04-17 12:20:28
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-17 12:42:49
#0 | Icarium
2004-04-17 14:53:07
#0 | xenq
2004-04-17 17:39:43
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-17 17:41:27
#0 | mat1x
2004-04-17 23:02:51
#0 | Lucas
2004-04-17 23:25:30
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-18 01:42:57
#0 | Dreed
2004-04-18 20:57:12
#0 | P@sta San | oFF
2004-04-18 21:54:22