Newsweek o Painkillerze
Artykuł noszacy wymowny tytuł "Licencja na zabijanie" to naświeższy tekst na temat Painkillera w polskiej prasie, jaki ukazał się od nowego roku. W aktualnym numerze Newsweeka (tygodnik ukazuje się w co niedzielę; to już czwarty tegoroczny numer) to jeden z ciekawszych - przynajmniej dla nas, graczy - tekstów w rubryce Biznes, Gry wideo.
Ewa Wesołowska przystepnie i jak na redaktorkę poczytnego pisma przystało, zgrabnie przedstawia czytelnikom wszelkie dane jej informacje. Skupiając się na pisaniu o przyczynach i skutkach światowego sukcesu Painkillera (tu bym polemizował), zapomina, bądź w ogóle nie zdaje sobie sprawy (bo najzwyczajniej w świecie nie wie) o istnieniu organizacji CPL i niebagatelnym wpływie jaki na ten sukces zapewne miał wybór PK na oficjalną platformę World Tour'u przez tą firmę. Generalnie rzec biorąc, najwięcej treści zabiera autorce opis stwórcy Painkillera i prezesa firmy People Can Fly, czyli Adriana Chmielarza we własnej osobie.
Już na samym wstępie pisze o nim; [że] "nie znosi widoku krwi i nie potrafi prowadzić samochodu. W niczym nie przypomina twardzieli z wymyślonych przez siebie gier komputerowych, którzy jednym pociągnięciem cyngla unicestwiają hordy demonów. A jednak to właśnie w jego głowie powstał pomysł Painkillera (...)". Chcąc się dowiedzieć więcej o prywatnej sferze życia A.CH. zapraszam do lektury najnowszego Newsweeka. Koszt wyniesie Was 4,50 zł, a warto wiedzieć, że jest to średnia cena za tego typu pisma na wskroś publicystyczne. GJ w wykonaniu Wesołowskiej znajdziecie na stronie 44. Tekst dostępny również w skrócie na stronie pisma.
Newsweek
#0 | freak
2006-01-25 12:13:24
Informacja do potencjalnych edytującychflip('706e3bb6b8_1');
W cudzysłowie powinno wyglądać to tak: \" A jednak to właśnie w jego głowie powstał pomysł (...)\". Tylko same strzałki brzydko wyglądają jako podwójny cudzysłów. Stąd wynika następująca prośba: jeśli ktoś wie jak się robi (alt+???) podwójny cudzysłów, niech da znać, a najlepiej odrazu poprawi, gdyż nie wiem kiedy ponownie będę \"na necie\". Prawdopodobnie dopiero po zakończeniu ferii w zachodniopomorskim.
#0 | ikzzZ
2006-01-25 12:21:55
#0 | shiro_4
2006-01-25 12:39:41
#0 | yar
2006-01-25 12:53:27
#0 | yar
2006-01-25 12:55:18
EDIT: W sensie: pisza drugi raz, a nie: spozniony news :P.
#0 | Charon
2006-01-25 13:06:29
Mimo to, tekst ciekawy.
#0 | ovyr
2006-01-25 13:10:43
#0 | freak
2006-01-25 13:14:45
#0 | freak
2006-01-25 13:24:35
#0 | kris
2006-01-25 14:22:55
#0 | Pajda
2006-01-25 14:41:14
Co do tego tekstu o Adrianie Chmielarzu to czy na pewno tworzyl on gre od poczatku, czy doszedl do zespolu jak juz pomysl byl (jak z np. starmageddonem, verge)?
#0 | vdr
2006-01-25 15:49:01
#0 | castor
2006-01-25 16:07:44
i tyle.
edit: pozatym widzialem tam blad, napisane jest ze tajemnica statuetki powstala w 2003 roku :A a to bylo jakies 10 lat temu, albo i wiecej.
edit2: juz ktos to napisal :fff
#0 | Perez
2006-01-26 07:24:18
przejazd po PCF tylko dlatego, ze nie robia gier dla hardcore\'owcow jest po prostu glupi, dlatego, ze to jedna z niewielu polskich firm, ktore zaczynajac od zera osiagnely BARDZO wiele (w bardzo krotkim przedziale czasu!). troche szacunku dla ciezkiej pracy innych...
#0 | freak
2006-01-26 12:23:35