Monitory LCD na ESWC w San Jose
Organizatorzy Electronic Sports World Cup ogłosili dzisiaj specyfikacje komputerów, których używać będą zawodnicy podczas światowych finałów w San Jose. Sprzętu powinno wystarczyć dla wszystkich, zapewnionych ma być 360 takich samych maszyn. Dodatkowo każdy gracz zmuszony zostanie używać monitorów LCD, będących często obiektem skarg i narzekań.
Konfiguracja komputerów nie jest jednak imponująca, na tle istnych demonów wydajności znanych z tego typu imprez, PC-ty od ESWC wypadają blado. Przeciętny Kowalski mógłby sobie pozwolić na taki sprzęt, wielu z Was ma na pewno znacznie mocniejsze komputery. Nie ma obaw o wydajność, dostarczone maszyny pozwolą na rywalizację na najwyższym poziomie, w końcu Counter-Strike lub Quake III nie mają wielkich wymagań.
Specyfikacja komputerów na ESWC
Karta graficzna: NVIDIA 8600GT 256MB ASUS
Płyta główna: NFORCE 630i MSI on P6NGM-FD
Procesor: INTEL Pentium Dual Core E2180
Pamięć: 2GB DDR2-800MHz RAM
System operacyjny: Windows XP PRO
Monitory: LCD 24'' 6ms DELL (na stanowiskach turniejowych)
LCD 22'' 2ms SAMSUNG (na scenie)
Największym zmartwieniem zawodników są na pewno monitory LCD. Wielu graczy ich nie lubi, narzekają na opóźnienia i smużenie, wolą grać na sprawdzonych CRT-kach. Najważniejsze jednak jest to, iż każdy do dyspozycji będzie miał identyczny sprzęt, co gwarantuje uczciwą rywalizację.
ESWC
#1 | Krolewicz
2008-08-13 21:51:57
#2 | mewIndigo~
2008-08-13 21:56:59
#3 | bts[b]
2008-08-13 22:00:21
#4 | STING
2008-08-13 22:00:53
#5 | bts[b]
2008-08-13 22:03:02
Edit:
Chodziło mi o 21,3\"
#6 | Fronki
2008-08-13 22:05:06
#7 | Krolewicz
2008-08-13 22:05:35
on jest warty parę stówek, a zazwyczaj były takie, że hoho
\"nawet\" na HLC były Quady i inne wygibasy :D
#9 | bts[b]
2008-08-13 22:06:35
2 [01] AG Neovo
3 [01] Belinea
4 [06] EIZO
5 [01] HP
6 [10] NEC
7 [02] Samsung
#10 | Krolewicz
2008-08-13 22:07:06
generalnie do zastosowań profesjonalnych :D
poza tym czemu panoramy są takie tanie? => bo mają niską rozdzielczość ;p
#11 | bts[b]
2008-08-13 22:07:18
#12 | .reru
2008-08-13 22:15:05
#13 | klawisz
2008-08-13 22:17:22
#14 | Osk4r
2008-08-13 22:28:45
#15 | bersvgbd
2008-08-13 22:29:04
Co do maszyn - nVidia reklamowana wszem i wobec jako sponsor turnieju nie mogła dać czegoś trochę lepszego na grafę? Graczom CoDa może być trochę mało...
#16 | matisyaho
2008-08-13 22:33:21
#17 | Krolewicz
2008-08-13 22:37:48
#18 | kaboom
2008-08-13 22:42:53
#19 | bts[b]
2008-08-13 22:52:13
#20 | bersvgbd
2008-08-13 22:53:07
#21 | Cwirkov
2008-08-13 23:06:25
#22 | Fronki
2008-08-13 23:53:03
#23 | Fronki
2008-08-13 23:54:06
edit: w sensie takie duze 4:3
#24 | bts[b]
2008-08-14 00:14:54
#25 | MiOdeK aka MdK :D
2008-08-14 00:45:45
#26 | Cwirkov
2008-08-14 01:30:23
#27 | chelmianin
2008-08-14 03:16:46
#28 | kornelo69
2008-08-14 04:23:58
#29 | Fronki
2008-08-14 09:07:44
poniewaz ja ogladam na moim `22 lcd filmy i mam podlaczonego xboxa nigdy nie rowazalem czegos nie 16:10
tak czy siak strasznie drogie to eizo! :D
#30 | olorinB
2008-08-14 10:14:08
no i jeszcze dochodzi fakt ,że monitory lcd nie wyciągną 100Hz,a to całkowicie zmienia komfort gry.
#31 | MiOdeK aka MdK :D
2008-08-14 11:56:46
Grajac widzisz tyle, zeby stwierdzic fakt, ze to LCD, ale smieszne jest dla mnie stwierdzenie ze na CRT jest lepiej. To nie te czasy. Maksymalne smuzenie to 3 piksele w takim monitorze (u mnie 6, a taki monitor stoi teraz 600zl), wiec to tylko pitu pitu jest. Przy rozdzielczosci 1440x900 ma Ci przeszkodzic smuzenie 3 na dlugosc 3 pikseli? (i to tylko przy NAJSZYBSZYCH RUCHACH). Jak testujesz na 20ms to moze i tak masz ;D a z 800ups w WsW w 1440x900 nie raz biegalem, skakalem, strzelalem i nic. Z reszta przy takich ruchach i przy takie predkosci postaci to nawet na CRT obraz Ci sie w oczach przestawi lekko.
#32 | Cwirkov
2008-08-14 13:39:25
#33 | postal1
2008-08-14 13:42:40
#34 | MiOdeK aka MdK :D
2008-08-14 14:35:15
#35 | Blade
2008-08-14 17:09:36
#36 | b.blady
2008-08-14 21:13:01
http://accessories.euro.dell.com/sna/products/Wy%C5%9Bwietlacze/productdetail.aspx?c=pl&l=pl&s=pad&cs=RC1078552&sku=104685
5 ms o kant dupy można sobie było rozbić, grało się tragicznie, co zresztą może potwierdzić Grum-x. Gra na wyczucie, statsy max 20% :]
#37 | MiOdeK aka MdK :D
2008-08-14 21:20:30
w CS, COD4, Warsow - nie ma mowy zeby przeszkodzilo, choc w q3 tez mi nie przeszkadzalo... ale fotka najlepiej by to zirustrowala.
A mowiac 2ms (czy tam 5ms) mialem na mysli RZECZYWISTE , nie gray-to-gray (tylko mi nie pisz, ze nie ma takich:D)
#38 | b.blady
2008-08-14 21:37:56
Żeby uprzedzić głupie pytania i odpowiedzi: tak, wiem po jakim ruchu myszką (w cm) obrócę model o 90 czy 180 stopni, nie garm od wczoraj, ani nawet od roku :]
edit: dodam, że chodzi mi tutaj niestety tylko i wyłącznie o \"negatywny fenomen\" Q3 na LCD.
#39 | virus~T
2008-08-15 15:48:00
#40 | MiOdeK aka MdK :D
2008-08-19 11:31:05
To bug q3 ;D
tez go mam, kumpel na CRT tez go ma i konstrukcja i dzialanie LCD na pewno nie moze czegos takiego powodowac, bo to po prostu gra za pozno interpretuje sygnaly z klawiatury/myszy :)
z monitoremn to nie moze miec nic wspolnego
#41 | kaboom
2008-08-19 11:35:06
q3, cs, w3 i tmn spokojnie na nich bedą dzialac