Minimum GeForce5200 do StarCrafta2
Najpierw Seul i prezentacja Zerga połączona z dyskusjami o nadchodzącym SC2. Następnego dnia Kalifornia i szansa dla Amerykanów, aby przyjrzeli się bliżej pracom nad sequelem ich ulubionej gry. Wczoraj natomiast, Blizzard zawitał do Chin, gdzie udzielono kilku ciekawych odpowiedzi. Wśród nich znalazła się także wskazówka odnośnie wymagań technicznych SC2.
Spotkania na żywo z osobami odpowiedzialnymi za produkcję StarCrafta2, są szansą na uzyskanie informacji o wiele ciekawych niż w przypadku prowadzonych co tydzień Questions and answers. Spotkanie w ojczyźnie PJa czy F91 przyniosło m.in. kilka informacji na temat BattleNeta. Narzekający na ogromne lagi zawodnicy z Chin otrzymali wreszcie zapewnienie, że stworzony zostanie dla nich od podstaw BN. Twórcy stwierdzili również, że nowy BN został w dużym stopniu zmodernizowany i zapewni lepsze doznania każdemu graczowi. Również funkcja obserwera przeszła sporą kosmetykę.
Dla wielu fanów, wciąż najciekawszą kwestią pozostają przyszłe wymagania sprzętowe StarCrafta. Tradycyjnie, Blizzard uchyla się od dokładnych danych, jednak już teraz podzielono się z nami pewnymi wskazówkami. Otóż, do uruchomienia nowej gry konieczna będzie obsługa Pixel Shader 2.0. Na konferencji stwierdzono także, że karta graficzna powinna być nowsza, aniżeli GForce 5200. Więcej ciekawych szczegółów dotyczących samej gry, beta-testów, jaki i wprowadzania produktu na specyficzny chiński rynek, znaleźć możecie tutaj.
gosugamers
#1 | z1ppi
2008-03-15 10:51:57
#2 | Slesh
2008-03-15 11:21:19
z ostatnich raportow jakie czytalem wynika ze najnizej wykwalifikowane stanowiska czyt. robotnicy odnotowali najwyzsze podwyzki plac :) zatem nie trzeba umiec wiele a na kompa uciulac sie da
#3 | Roti
2008-03-15 13:33:14
#4 | bolksTV
2008-03-15 14:01:43
ja od sc2 spodziewam sie megamocnej grafiki :)
#5 | Roti
2008-03-15 14:15:21
#6 | tobster
2008-03-15 15:31:12