Mapy Q4 - od graczy i dla graczy
Od wyjścia Quake'a 4 na światło dziennie minęło już troszkę czasu. Jak wielu z Was już zapewne widziało, czy też słyszało, gra pod wieloma względami jest po prostu niedopracowana. O wyjściu pierwszej "łatki" się sporo dyskutuje, ale jakoś Ravensoft nie śpieszy się z jej wydaniem. Być może chcą zrobić naprawdę porządny patch, a może jest tak wiele niezadowoleń graczy, bugów i nie tylko, że ciężko to wszystko zebrać do kupy.
Czekać nie można, bo i pierwsze turnieje się pojawiają i pierwsze ligi amatorskie, jak i profesjonalne, a przyznacie, że nie wszystko w tym naszym wstrząsie jest tak, jak być powinno.
Naprzeciw temu wychodzą jak zwykle gracze, którzy wydają się być dużo sprawniejszą "instytucją" niż firmy, które powinny być do tego stworzone. W końcu nie tak dawno ukazały się zbawienne dla wielu, w tym i dla mnie, mapy-fps, o nazwie drach-fps-mappack. Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział - owy mappack jest po prostu zbiorem map multiplayerowych, które zastępują te same mapy z standartowego Quake'a 4, a przy tym dają graczowi momentami dużo większą wydajność w FPS'ach.
Wczorajszego dnia w świat wyszły pierwsze beta mapy TDM z myślą głównie o zabawie drużynowej. Niektóre spośród map mają dwie wersje, różniące się między sobą szczegółami, lecz tylko jedna z nich zostanie dopuszczona w ostatecznej wersji. W zipie z mapami znajdziecie również ich koncepcje co do zmian w stosunku do standartowych map.
Lista map
- Fragging Yard TDM A - Q4TDM1_BETA_A
- Fragging Yard TDM B - Q4TDM1_BETA_B
- Sandstorm TDM - Q4TDM2_BETA_A
- Bloodwork TDM A - Q4TDM4_BETA_A
- Bloodwork TDM B - Q4TDM4_BETA_B
- The Rose TDM - Q4TDM5_BETA_A
- Over The Edge TDM - Q4TDM7_BETA_A
Download
Jeżeli ktoś z Was będzie miał co do nich jakieś sugestie, czy też zastrzeżenia, może się tym podzielić z twórcami na ircu - #remixedq4maps, serwery quakeneta. Zachęcam do ściągania i testowania ich faktycznej, wysokiej użyteczności w rozgrywkach TDM.
ESR
#0 | yar
2005-11-11 08:00:21
#0 | Lucas
2005-11-11 10:55:40
#0 | mefajpe^
2005-11-11 13:40:00
#0 | Beldin
2005-11-12 17:17:23