Mamy Patch 1.2 !

Dostosuj

Mamy Patch 1.2 !

Tak więc po naprawdę długich wyczekiwaniach, w końcu doczekaliśmy się upragnionego patcha do Call of Duty 2 ! Autorzy długo zwlekali z jego wydaniem, ale w końcu decyzję podjęli i dziś tj. (11.04.2006) można go już bez problemu pobrać. Wiadomym jest, że przez nadchodzący okres możemy na scenie odczuć mały bałagan, bowiem niektórzy od razu przerzucą się na wersję v 1.2, a połowa poczeka na moment uspokojenia grając dalej w v 1.0/1.

Może zacznijmy od zawartości samego Patcha v 1.2. Otóż najważniejszym dodatkiem jaki wprowadzi jest oczywiście program anty-cheaterski PunkBuster. Tak więc miejmy nadzieję, że nie będzie więcej afer oskarżających kogokolwiek o używanie haxów. A liczba samych cziterów będzie malała z dnia na dzień. Kolejnym ważnym elementem, który owy patch wprowadzi jest oczywiście pojawienie się 2 nowych map. Pierwszą z tych jest znana z wersji poprzednich harbor, nazwana przez autorów - Rostov, Russia, natomiast drugą z "plansz" na jakich przyjdzie nam się zmagać jest rhine (Wallendar, Germany). Z patcha, największą radość chyba będą mieli użytkownicy dwu-rdzeniowych procesorów firmy AMD, bowiem oprócz w/w zmian, ten poprawi także błąd związany z regeneracją życia występujący w maszynach z tymi procesorami. Oficjalną liste zmian przedstawiam poniżej.

hide_dot.gifPatch v 1.2- zmiany


NEW FEATURES

- Added two new multiplayer maps. These maps support all current game types:

mp_harbor (Rostov, Russia)

An important shipping port in southern Russia, Rostov fell to the Germans in November 1941. The Soviet 37th army quickly counterattacked and punched through the overextended and winter-weary German lines to the north, forcing the 1st Panzer Army out. The Battle of Rostov resulted in the first major German withdrawal of the war.

Call of Duty veterans will recognize this location as an updated version of the original Harbor map. In addition to the graphical and performance updates, several new structures and flanking paths have also been added.

mp_rhine (Wallendar, Germany)

The 2nd Rangers crossed the Rhine on March 24, 1945 at Wallendar, Germany in pursuit of retreating German forces. German forces harassed the advancing Allied units while withdrawing.

Decimated by 5 years of war, the streets of Wallendar are covered with rubble and impact craters creating intense battle over difficult terrain with blown-out buildings providing cover. The Americans are attempting to take the German city on this map of urban combat.

- New PunkBuster functionality included (as described above).
- Added a "PunkBuster" filter under the "Filters" section of the "Join Server" screen.
- Added a "PunkBuster" display column on the "Join Server" screen.

- Added HTTP redirection for Servers running Mods or custom maps.
To enable redirection on the server, set sv_wwwDownload to 1. Set sv_wwwBaseURL to the base directory where the files are stored. For example, if the server had a file named 'myfile' meant to be stored locally at Call of DutyMain, sv_wwwBaseURL should be set to "samplewebpage1.com/". The file should be stored at samplewebpage1.com/Main/myfile. To prevent clients from taking up a slot on the server while downloading, set sv_wwwDlDisconnected to 1. This will free up a slot for the duration of the download and the client will attempt to autoconnect when the download is complete. Set cl_wwwDownload to 1 to enable redirection downloading on the client.

- Added a new Multiplayer welcome screen when joining a server that details the Map objectives and victory conditions.
- Added a "Message of the Day" for Multiplayer servers that will appear on the player's welcome screen upon joining. Server admins can control this text by setting the "scr_motd" dvar to whatever text is desired.

- Added Multiplayer spawning logic that will reduce instances of players spawning in front of enemy players.

GENERAL FIXES
- Corrected an issue that occurred on certain systems using AMD(R) Dual-Core processors where player health would not replenish at the intended speed.


MULTIPLAYER FIXES

- Fixed a potential exploit where players could get outside the map boundaries.
- Corrected an exploit that caused some servers to shut down unexpectedly.
- Please note that all "Message of the Day" text needs to be less than 1000 characters total.
- Hovering over an enemy player no longer causes the crosshairs to highlight in red. This change does not affect teammates and crosshairs pointed at a friendly player will still highlight green.

Headquarters Changes
- Adjusted the objective timers to ensure that the objective respawns more quickly once destroyed.
- Removed compass icons for potential objective locations before the objective has spawned.

Capture the Flag Changes
- Added HUD icons to show the flag post location when the flag is missing.
- Players in possession of the flag are now identified as flag carriers on the scoreboard.
- When an Allied player picks up the flag, fellow teammates will now see the flag carrier's position displayed on the compass.


Patch v1.2 zajmuje około 35 MB, a ten możecie ściągnąć z niżej podanych adresów.

hide_dot.gifMirrory

Miejmy nadzieję, że wyjście patcha naprawdę przyniesie oczekiwany przez wszystkich efekt i na dobre rozkręci scenę Call of Duty 2 zarówno w Polsce jak i na świecie. Tego na sam koniec życzę zarówno sobie jak i wszystkim graczom CoD-a 2 !

junk52

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • Fx|g!ZMOo

    #0 | g!ZMOo

    2006-04-12 18:21:25

    Wybacz, ale wygląda to tak że nie ma jeszcze plików pod linuxa i dlatego jest tak mało serwerów, ponieważ większość stoi na linux.
  • Cappo

    #0 | Cappo

    2006-04-12 20:30:16

    krótko i na temat już obeszli PB i to z czystymi SS
  • pecek

    #0 | pecek

    2006-04-12 20:46:54

    http://www.iwnation.com/Forums/index.php?showtopic=21845
  • guerilla99

    #0 | guerilla99

    2006-04-13 00:52:05

    śmiechu warty patch pozdro olewka całkowita COD2 :/
  • SKY`General

    #0 | Generall

    2006-04-13 02:29:04

    Chcialem zalozyc osobny topic na forum, by Wam pokazac ten link i napisac, ze PB jest do d***, ale ni emoge dodac, bo mi wyskakuje \"post nie znaleziony\" czy cos w tym stylu. Widze, ze dziala tutaj tak samo jak PB dodawanie postow hehe

    Gralem na publicu przed chwila. Efekt? Namierzylem czitera z aim botem i prawdopodbnie WH

    Link do dema.

    Po prostu bez komentarza... patxch ma 24-48 godzin. Nie wazne czy to nowy hack, czy stary, ale PB po prostu nie dziala (2 rundy bite po 40 mins), koles oczywiscie na carentanie ponad 100 kilow, tu jak wychodzilem to 49:6 przy 32 osobach grajacych eh...

    Wracam do Fify. Po prostu PB to parodia. Tylko czekac jak skwapliwie paru scenowiczow bedzie biegac po publicach sprawdzajac jaki czit im dziala i jak wykopie, to po jakim czasie (o ile wykopie).

    Jak to mowi kabaret Ani Mru Mru z francuskiego: \"żenua\".
  • pawelloo

    #0 | zlyy

    2006-04-13 02:38:13

    pb napewno bylo wlaczone?
    jezeli tak to spokojnie, przeciez sa aktualizacje pb, poza tym nigdy ci nie wylapie 100% czitow...
  • Dzidel

    #0 | Dzidel

    2006-04-13 14:53:13

    Krde jak na moje oko to rozgrywka przypomina teraz coraz bardziej tą z ET... Mam nadzieje ze to tylko złudzenie po pierwszym dniu gry w 1.2.... bo wydaje mi sie ze wszystko teraz \"lata\" szybciej.... Wydaje mi sie ze przez to gra riflami jest trudniejsza, bo oprócz tego strzelanie z nich wymaga wiekszej precyzji, co przy szybszym tempie gry jest przegięciem :P. Wydaje mi sie ze lolki latające z PePeShami i MP44 teraz będa nabijać o wiele wiecej fragów, bo maja duża przewage w starciu np z KAR98K lub Lee-Emfieldem... oczywiście to tylko moje zdanie :P. Mimo wszystko rozgrywka zrobiła sie chyba za szybka :P.
  • Kaczor

    #0 | exootic

    2006-04-18 15:44:48

    jak ktos umie grac riflem to ppsh mu nie straszna :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3158 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie