Lublin CPMa 1on1 - zmiana terminu
Pamiętacie zapowiadany już jakiś czas temu turniej CPMa 1on1 w Lublinie? Jeżeli o tych lanowych zawodach nic jeszcze nie słyszeliście to zapraszam tutaj, a zorientowani już pewnie wiedza, że ta impreza kwakowa zbliża się coraz większymi krokami. Kolejny raz do jednego miasta, w jedno dawno wybrane miejsce przyjadą najlepsi gracze pm w naszym kraju, żeby sobie pograć, pogadać, wygrać nawet jakieś pieniądze itp.
Dla zainteresowanych tymi zawodami ważne są dwie rzeczy. Po pierwsze termin turnieju ulega zmienia - nie odbędzie się 28 lutego, lecz tydzień wcześniej, czyli 21 dnia drugiego miesiąca a.d. 2004. Zmiana ta została zastosowana dlatego, że niektórym graczom poprzedni termin nie pasował ... a i dziewczyna katza ma urodziny i po prostu trzeba było turniej przełożyć :DD.
Powstała także strona turnieju, gdzie można uzyskać najważniejsze informacje dotyczące tych zbliżający się już bardzo dużymi krokami zawodów. Layoutem zajął się zawodnik klanu mad, kaka, który jest także zaangażowany w organizację turnieju. Strona www jest bardzo ładna, klimatyczna, ogólnie robi bardzo dobre wrażenie.
Patrząc na listę zapisanych graczy chętnych do zabawy, która narazie jest zapisana tylko 13 ksywkami można spodziewać się dobrych, wyrównanych i emocjonujących zawodów. Tacy gracze jak fragman, Q, pajonk, wilko, player1, katz itp zawsze grają na poziomie, zawsze grają swoje.
Dokładniejsze informacje
Miasto: Lublin
Miejsce: Kawiarenka internetowa na ulicy Krakowskie Przedmieście (www.enzo.pl)
Platforma: cpma 1.11
Data: 21.02.2004
Wpisowe: 15-20zl
Pula nagród: około 800zl (może ulec zmianie)
Mapy
nodm11 - Phrantic
Ustawienia: weaponrespawn 5, fastrail 0
Arenę tą można określić jako ostatni hit sezonu. Jest to najmłodsza wiekiem mapa z trzech wybranych, a i moim zdaniem najbardziej dynamiczna i widowiskowa. Jest dzika i bardzo mało poznana, co oczywiście przyczyni się do bardzo ciekawych pojedynków podczas turnieju. Jej losy w naszym kraju są bardzo śmieszne :D - najpierw pojawił się o niej news na naszym serwisie moje autorstwa, następnie podobny nius na innych większych polskich serwisach zajmujących się tematyką Quake III Arena. Po jakimś czasie nodm11 została włączona do obowiązujących aren na Challenges-PL, co oczywiście zmusiło zawodników do grania i trenowania na niej. Mapka szybko się przyjęła, ponieważ jest bardzo dobra - widowiskowa, dynamiczna i - co najważniejsze oczywiście - grywalna. Grano na niej takze podczas zawodów w Strzelinie. Choć szczątkowe jej opanowanie daje ogromną przyjemność z roz(g)rywki, nie liczy się czasu grając na niej :D. Jest także trochę podobna do cpm3, co także ma swoje plusy. Może to być czarny koń turnieju, ponieważ można na niej jeszcze wiele wiele wymyślać.
cpm3 - Use and Abuse
Ustawienia: weaponrespawn 15, fastrail 0
Tutaj nie ma zabardzo co pisać - cpm3 jest ograna praktycznie do granic możliwości, znana, lubiana itp. Grana była i jest na praktycznie wszystkich zawodach 1v1 - nie ma się co dziwić, jest wspaniale zaprojektowana, dynamiczna, widowiskowa itp. Jednak z tego samego powodu stała się areną nudną na której niestety już chyba nic wielkiego wymyślić nie można. Doświadczenie i skill najważniejsze.
hub3aeroq3 - Aerowalk
Ustawienia: weaponrespawn 5, fastrail 0
Można spokojnie powiedzieć, że jest to mapka bardzo ... wiekowa :D. Jej początki i zarazem największe triumfy biorą się z dynamicznego QuakeWorld. Mapka autorstwa Preacher'a tak wspaniale po lekkich przeróbkach Hubster'a sprawuje się pod CPMa, ponieważ była właśnie zrobiona na potrzeby starego dobrego QW. Jak żadna inna arena potrafi obecnie tak dobrze wykorzystać możliwości jakie niesie ze sobą ProMode - dynamika, widowiskowość itp. Hub z pozoru jest mapą bardzo zawiłą i trudną do opanowania, jednak po trochę dłuższej grze oddaje nam to, co w niej najlepsze. Ostatnimi czasy jest to najpopularniejsza cpma'owa mapka do pojedynków 1v1, stająca się powoli odpowiednikiem ztn3tourney1 (znowu przeróbka z QW) pod vq3.
Ustawienia graczy
- /r_picmip = - /cl_timenudge = 0
- /com_maxfps >= 125
- /snaps = min 20, max 60
- /rate = min 3000, max 15000
- /cl_maxpackets = min 30, max 125
Ustawienia serwera
- /pure ON
- /sv_fps = 30
- /fraglimit = 0
- /timelimit = 10
- /punkbuster OFF
- /pmove_fixed = 0
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wszystkim graczom i organizatorom GL. Niech będzie to kolejny duży, udany turniej Challenge Pro Mode (Arena) w naszym kraju.
strona zawodów
#0 | katz
2004-02-02 13:34:45
#0 | katz
2004-02-02 13:35:12
#0 | MsT
2004-02-02 13:36:25
#0 | ziel1na
2004-02-02 16:07:00
#0 | katz
2004-02-02 16:39:14
#0 | kaboom
2004-02-02 16:55:47
#0 | zoom
2004-02-02 18:34:13
#0 | katz
2004-02-03 10:18:17
#0 | kaboom
2004-02-03 14:16:59
#0 | nita
2004-02-03 23:15:17
#0 | zoom
2004-02-04 10:50:17
#0 | nita
2004-02-04 12:28:21
#0 | MsT
2004-02-06 01:55:47
#0 | nita
2004-02-06 10:54:12