Łatka do UT2k4

Dostosuj

Łatka do UT2k4

Firma EPIC wydała właśnie nową łatkę do Unreal Tournament 2004. Jest to już druga łatka do tej gry i wnosi ona bardzo wiele znaczących zmian oraz poprawia wiele błędów. Lista zmian (niestety w języku angielskim) poniżej.

dots3.gifZmiany


GamePlay
  • More script warning fixes
  • Fixed armor loop in GameInfo.ReduceDamage() properly handling armor getting destroyed while absorbing damage
  • Invasion monsters never use default character mesh
  • Fixed CTFSquadAI.FindHidePathFor()
  • Make sure always add armor using Pawn.AddShieldStrength()
  • Fixed ShieldAbsorb() armor damage absorption to produce consistent results in all situations
  • Fixed spawning of physicsvolume entry and exit actors, as well as splash sounds, and made them client side.
  • Added WaterSplash, used for projectiles and pawns
  • Added SplashEffect property and CheckForSplash() function to WeaponAttachment, so instant hit weapons can cause splashes
  • Added BulletSplash, used for trace weapons
  • Landing sounds no longer stomp on splash sounds
  • Added WaterRing - spawned while pawn is walking in water, or center of pawn enters water (new PawnEntryActor property in PhysicsVolume)
  • Fixed pawn visible rotation lagging too far behind actual rotation (because of head/torso twist support)
  • Fixed bots going after nearby dropped inventory that they couldn't pick up
  • Fixed some dynamic uploads (which could cause occasional hitching during gameplay)
  • Fixed getting proper ammo count when picking up dropped weapon and already have ammo but no weapon of that type
  • Fixed SquadLeader getting set to none if everyone in squad is in a turret
  • HUD weapon bar bShowMissingWeaponInfo now config, so is properly saved
  • Fixed CTFSquadAI finding flagholder when holder is in vehicle
  • Fixed "Use Map Defaults" for bots can result in uneven teams in some maps
  • [USE] will only bring up the mid-game menu in ONS games
  • Fix for custom models crashing the single player game.
  • Fixed TracerProjectile location setting after near miss sound effect
  • Fixed BR bomb trail position in multiplayer
  • Added Instagib CTF as standalone gametype
  • Allow chatting when the game is paused.
  • No longer catch own weapon when thrown while running forward
  • Fixed weapons checking if they were out of ammo when they weren't the active weapon (which was causing undesired switching to best weapon)

Engine
  • Fogging is based on camera position rather than pawn head position (important for third person camera while pawn is submerged)
  • Removed D3D9Drv.dll and default.ini from patch
  • Fixed bug reporting address for Italian, Spanish, and French localized versions.
  • Fixed "Intersect Function" crash from first patch.
  • Fixed mousewheel input on Win64.
  • Removed some pre-release debugging that was still enabled.


Mirrory, z których możecie zassać plik: tutaj i jeszcze tu. Plik waży 11.8Mb więc niewiele. Miłego ściągania.

UT.com

KomentarzeKomentarze

  • D3molk4

    #0 | d3mo!

    2004-06-16 23:11:11

  • e2

    #0 | edwa

    2004-06-16 23:31:23

  • D3molk4

    #0 | d3mo!

    2004-06-16 23:56:20

  • e2

    #0 | edwa

    2004-06-17 15:47:31

  • D3molk4

    #0 | d3mo!

    2004-06-17 16:10:42

  • e2

    #0 | edwa

    2004-06-17 16:39:11

  • afc

    #0 | afc

    2004-06-18 00:50:54

  • e2

    #0 | edwa

    2004-06-18 13:10:08

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3238 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie