Kolejne wyniki ET OC
Ostatnio zostały rozegrane kolejne mecze w Clanbase Enemy Territory OpenCup Fall 2004. Ciekawe spotkania rozegrały polskie klany. Zapraszam do przeczytania wywiadu z AoD|Luke oraz z relacji z bardzo interesującego meczu Angels of Death vs Plan-B.
Premier League
Angels of Death [ 2 - 4 ] Plan-B
______________________
Dema
Relacja
Składy:
| |
Fueldump
Runda pierwsza: atak plan-B.
Gracze AoD zbudowali bardzo silną obronę mostu - plan-B dopiero po 10 (!) minutach przejechali most. Później dosyć szybko znaleźli się w Fueldumpie, ale tam znowu dała o sobie znać świetna obrona AoD. Na zegarze było 4:40 gdy engineer(pbL) plan-B podłożył dynamit na Fueldumpie. Lecz Farsight był przytomny i swoim effectem zmiótł engineera i jeg obstawę. AoD rozbroili dynamit i do końca mapy nie dopuścili wroga do Fueldumpa.
Runda druga: atak AoD.
AoD popisało się również całkiem sprawnym atakiem. Na początku pięciu graczy AoD skierowało się na most linowy, który szybko zbudowali, lecz równie szybko zostali zabici przez graczy plan-B. Tymczasem engineer prowadził czołg. Brama tunelu została zniszczona gdy na zegarze widniało 14:12.Drugi atak wyglądał podobnie, tylko Angels of Death podzielili się na 2 grupy trzyosobowe i w ten sposób udało im się opanować most, który zbudowali o 12:54. Później bez przeszkó wyjechali z tunelu i skupili się na command poście. Tam czekała ich sprawna obrona plan-B, ale po 6-7 minutach udało im się go zbudować. Teraz wrócili do czołgu, który szybko przeprowadzili do Fueldumpa. Tam także czekała ich dobra defensywa, lecz nie wystarczała austriakom; do końca mapy zostało 4:20 gdy opanowali bazę, i czekali tylko na enga. Niestety nie utrzymali tego do przyjścia engineera - ale drugi atak to czysta formalność, mamy 2:33 na zegarze i dynamit podłożony.
Wynik: 2 - 0 dla AoD.
SupplyDepot 2
Runda pierwsza: atak AoD.
Tu z kolei klan Plan-B popisał się świetną obroną, i AoD podłożyło dynamit na bramie dopiero po 5 minutach. Drugi dynamit(na bramie depot) podłożyli po kolejnych 2 minutach. Mimo silnej obrony austriaków graczom AoD udało się odjechać ze złptem, ustawiając czas na 14:13.
Runda druga: atak plan-B.
Gracze plan-B zaczęli od bardzo szybkiego ataku na bunkier. Po wysadzeniu obu bram bez problemów dojechali do bramy depota i podłożyli dymanit. Rozgromili obronę AoD i po jakichś 9 minutach odjeżdżali ze złotem.
Wynik: 2 - 0 dla plan-B.
SupplyDepot 2(dogrywka)
Runda pierwsza: atak plan-B.
Gracze AoD wyciągnęli wnioski z poprzedniej mapy, i zbudowali silną obronę - na tyle mocną, że plan-B dopiero po 6 minutach doszło do flagi. Ale potem znowu gracze z Austrii popisali się niesamowicie szybką ofensywą i odjechali ze złotem ustawiając czas na 12:26.
Runda druga: atak AoD.
AoD zaatakowali bardzo dobrze, bo po 10:50 byli w depocie. Obrona plan-B nie była już tak mocna, co polacy świetnie wykorzystali. Niestety, zabrakło im dosłownie sekund, albowiem mapa się skończyła kiedy truck był jakieś 10m przed garażem.
Wynik: 2 - 0 dla plan-B.
Wynik całego meczu: 4 -2 dla plan-B.
Moim zdaniem oba teamy były bardzo wyrównane, niewiele odbiegając od siebie zarówno skillowo jak i taktycznie. Trzeba pochwalić AoD za naprawdę świetną grę, ponieważ plan-B to bardzo dobry klan. Szkoda tej ostatniej mapy, bo zwycięstwo było w zasięgu. gg!
Third League
Fourth League
4FuN [ 1 - 0 ] Guns of Death
Warriors of Wolfenstein [ 4 - 0 ] The Professional Majors
Steal & Destroy [ 4 - 2 ] RedSquad
______________________
Relacja: ClanBase
Fifth League
NoClan [ 1 - 0 ] Assholes with Guns
Wywiad z AoD|Luke
Luke jest clanleaderem Angels of Death, jednego z lepszych polskich klanów. Postanowiłem zadać mu kilka pytań zarówno a propos meczu jak i sytuacji w klanie.
1. Zwycięstwo w meczu z klanem Plan-B było w zasięgu ręki. Czy możesz teraz powiedzieć jakie błędy popełniliście?
W mapie dogrywkowej było już dużo lepiej (przez 6 min broniliśmy flagi, kolejne 2 cp) a w naszym ataku zabrakło na prawdę niewiele- truck był prawie na ostatniej prostej, jeszcze z ok. 10-15 sek i byśmy sprawili niespodziankę.
A propos błędów- to były w zasadzie 3 krytyczne przez które przegraliśmy, dwa z nich w ostatniej fazie obrony przełącznika, gdy przeciwnik wchodził w nas jak w masło gdy ktoś z nas kozaczył z granatem lub ginął od idiotycznego granatu przez okno. Gdyby nie te lamerske błedy (shit happends) zapewne bylibyśmy wygrali. No ale cóż trudno się mówi (pisze :|), et to gra błędów i tego wieczora plan-b popełniło ich mniej i dlatego wygrało. W skillu i zgraniu nie widziałem jakiś znacznej różnicy.
2. Jak się zapatrujecie na waszą formę? I jakie macie ambicje związane z OC?
Liczyliśmy na 3 ligę, no może 2. Po tym jak się dowiedzieliśmy, że gramy to wszyscy tylko myśleli: co za gejowski admin to losował :/. Jednak teraz należałoby mu podziękować za danie nam możliwości pograć z fajnymi klanami.
Wyjść z grupy będzie ciężko chyba, że sprawimy kolejną niespodziankę wygrywając z dC- wtedy aż 3 klany będą miały bilans 2 wygranych i 2 przegranych. Pogramy zobaczymy
3. Po rozpadzie C4 doszedł do was Farsight. Czy jest dla was bardzo pomocny i czy nie było/nie ma problemów jego akomodacją?
4. Na polskiej scenie slychac bylo o waszej kiepskiej sytuacji wenatrz-klanowej. Jak to teraz wyglada?
Skład 8 poważnych, dorosłych osób, z których każdy przychodzi na treningi/sparingi (nie było jeszcze, aby nie odbył się jakiś oficjalny mecz bo ktoś zawalił, lub musielibyśmy siedzieć jak pi*dy na mircu czekając na kogoś aż z łaski swojej się pojawi) + własny serwer klanowy w Holandii, na spółę z NF + wsparcie ze strony Lemura w postaci klanowych kont email, serka ftp, http i kilku innych rzeczy + zaangażowanie w gry oficjalne całego zespołu.Bywają gorsze dni i roszady w składzie, ale bez przesady;
5. Czy chcesz kogoś pozdrowić?
Ciebie tesh pozdrawiam ^^ jako redaktora esports
PS. Mam logi, jak cos pokrecisz to cie dorwe i upije :]
Dzięki za wywiad.
Wyniki, jak widać, są dosyć mieszane. Do wygranej NoClan nad AwG przyczyniła się dosyć kontrowersyjna sytuacja - gracz tego europejskiego klanu cheatował podczas gry. Należy pochwalić dobrą grę drużyn WoW i S&D. Klan UKF grał dobrze, ale przeszkodziły im wysokie pingi, co brutalnie wręcz wykorzystali gracze YY.
Clanbase