Kolejne teksty o Quake Live
Wraz z ogłoszeniem przez włodarzy imprezy QuakeCon pierwszego turnieju na platformie Quake Live, szum związany z najnowszym dzieckiem programistów z id Software znacznie wzrósł. Dyskusje wyraźnie się ożywiły, a jednym z tego powodów były z pewnością cztery kolejne teksty, które w ostatnich dniach pojawiły się w zasobach globalnej sieci Internet. Bohaterami tych artykułów są związani od lat z teksańską firmą John Carmack i Marty Stratton. Obaj panowie mówią o głównych założeniach gry oraz udzielają odpowiedzi na kilka nurtujących społeczność pytań, dowiecie się między innymi, dlaczego wybrano system rywalizacji przez przeglądarkę internetową.
Spora cześć rozmów poświęcona jest wątkowi reklam i darmowego udostępnienia gry użytkownikom. Jak się okazuje id Software dość długo rozważało taki system i wcale nie jest do końca pewne sukcesu, jednak zarówno John Carmack jak i Marty Stratton patrzą z optymizmem w przyszłość.
Zapraszamy do zapoznania się z tymi czteroma interesującymi tekstami.
id Software Talks Quake Live @ IGN
Quake Live: Frantic and Free @ GameSpy
id Software's John Carmack and Marty Stratton Talk Quake Live... @ shacknews
Previews: Quake Live @ 1UP
inQuake.de
#41 | wii
2008-07-14 20:51:18
wiesz jak gralem z messem to co Ci moge powiedziec, ciezko mi bylo go zabic z \"maszin gana\" gdy on byl napakowany i mial wszystkie bronie :D jak dorwalem raila to mialem nawet wieksze acc niz on:P tylko co z tego jak musialem ze 2-3razy go trafic aby go zabic, a on mnie tylko raz bo nie dal mi zadnej zrboji :D