Jakie turnieje na Lan4Fun#2 ?
Wczoraj na stronie LanParty.pl pojawił się opis turniejów Counter-Strike i Quake3. A oto ich zestawienie na L4F#2 :
5 VS 5 (CS)
Turniej Counter-Strike 5v5. Obowiazywać będą zasady ClanBase.
Mecz Finałowy będzie rozegrany na specjalnie przygotowanej mapie de_l4f_shadow by Mara.
Zasady :
- Grane będą wyłącznie mapy typu de_ w zależności od etapu drabinki.
- Finał turnieju rozgrywany jest na mapie de_l4f_shadow
- Mecze będą rozgrywane przy użyciu systemu liczenia punktów MaxRounds 12
- Każdy klan będzie grał na mapie raz jako CT i raz jako T.
- Pucharowy system rozgrywek lub double elimination.
PAPERHEADS (CS)
To co, że nic nie widzisz - nie jesteś sam. Twój przeciwnik też nic nie widzi, ale obydwaj macie swoich partnerów. To oni są dla was wzrokiem i celnością, bo mówią wam w którą stronę iść, jak celować i kiedy strzelać. To partnerzy będą śmiać się i tarzać po podłodze gdy ty nie masz pojęcia o co chodzi... Nie martw się - dowiesz się w odpowiednim czasie że runda została zakończona. Możesz wtedy zdjąć torbę z głowy i zobaczyć który z was nie żyje. AWP to dobra broń, ale nie tutaj. Następnym razem weź FN M249 PARA.
Zasady :
- Mecze są rozgrywane na jednej z map: fy_iceworld i desertworld.
- Mecze będą rozgrywane przy użyciu systemu liczenia punktów MaxRounds 3.
- Każda runda trwa 2 minuty.
- Pucharowy system rozgrywek.
- W czasie rozgrywki zapauzownie gry jest tylko i wyłącznie dozwolone po zakończeniu rundy, przez gracza bez torby na głowie.
MASS DESTRUCTION (CS)
Najbardziej brutalne zadanie z jakim się spotkasz. Ponadto jedno z najtrudniejszych. Czasu jest bardzo mało, a przeciwników bardzo dużo... za dużo. Musisz szybko i precyzyjnie rzucać granatami, aby w limicie czasowym zniszczyć jak najwięcej przeciwników. Przed wejściem do pomieszczenia musisz wyrzucić pistolet, a wewnątrz będziesz podnosić granaty z ziemi. Zawsze wiedziałeś, że jesteś szybki i celny, ale niełatwo dowieść tego granatami!. Specjalnie do tego turnieju została przygotowana mapa l4f_drome by Mara :
Zasady :
- zawodnik jest na mapie sam
- czas od momentu wciśnięcia przycisku windy do końca rzucania granatami ("bloodtime"): 60 sekund
- każdy zawodnik ma tylko jedną próbę (ewentualnie przy małej ilości uczestników próby będą dwie)
- po upłynięciu "bloodtime" zawodnikowi wolno rzucić granat który trzyma w ręku, ale nie wolno podnieść nowego
- po upłynięciu "bloodtime" sędziowie niezależnie liczą fragi
- zwycięzcą jest zdobywca największej ich ilości
- zdobywcy tej samej ilości punktów w przypadku finałów muszą dograć "dogrywkę" (po 30 sekund, jedna próba)
5 Kings (CS)
Za pięcioma górami, za pięcioma lasami stały sobie wieże z pięcioma królami. Królowie to byli wyjątkowo bezwzględni i nie tolerowali jakichkolwiek intruzów. Do czasu...
Tu właśnie zaczyna się Twoje zadanie. Wchodzisz na mapę, gdzie pięciu wyniosłych przeciwników czeka aż wychylisz się zza rogu tylko po to, aby poszatkować Cię przy pomocy ciężkiego karabinu maszynowego. Masz tylko jeden sposób aby temu zapobiec. Musisz dobiec bezpiecznie (sic!) do karabinu snajperskiego (AWP), który leży blisko ich wież. Bardzo blisko!
You can run, but you cannot hide!
Mapę do tego turnienju nazywa się l4f_5kings by Mara :
Zasady :
- mp_roundtime 3
- mp_timelimit 0
- mp_maxrounds 3
- w eliminacjach trzeba wygrać jedną z trzech rund
- w finałach wygrywa ten, kto w systemie MR3 wygra najwięcej rund.
BLIND MAN WALKIN' (CS)
Na każdym monitorze jest taki przycisk... "Power". Gdy wyłączymy ci monitor, będziesz musiał przejść przez całą mapę po omacku. Pewnie wiesz już, że możesz używać noża żeby szukać ścian albo pistoletu, żeby słyszeć w co strzelasz... ale i tak bez wizji najważniejsza jest znajomość mapy. Doskonała znajomość. Nie będziesz sam, także lepiej biec niż się skradać, bo nawet jeśli dojdziesz na miejsce, może się okazać że jesteś ostatni. Mapa na pamięć - proste?
Zasady :
- BMW rozgrywane będzie na mapach zależnych od kolejnych rund
- I runda: de_train
- II runda: cs_italy
- III runda: as_oilrig - Rozgrywka będzie rozgrywana na czas - 5 minut
- W każdej rozgrywce będzie na raz uczestniczyło 10 graczy
- Do następnej rundy przechodzą:
- osoba która jako pierwsza, druga i trzecia dotrze do punktu końcowego
- jeżeli żadna osoba nie dotrze ;) przechodzą trzy osoby które są najbliżej
- oczywiście dwie powyższe reguły można ze sobą połączyć. - Nie można kupować żadnej broni, ale dozwolony jest kevlar i amunicja.
- FriendlyFire jest włączony
CS-ISLANDS (CS)
Były sobie dwie wyspy. Na każdej mieszkał tylko jeden człowiek. Obaj oni mieli bardzo specyficzne zwyczaje. Każdy żył w Swoim Świecie. Dzieliło ich prawie wszystko. A łączyło jedno - obydwaj mieli sentyment do tego samego rodzaju broni. Jeden z nich zawsze nosił przy sobie G3/SG-1, a drugi nie rozstawał się z Sig 550. Jedną z ich tradycji były regularne pojedynki na ulubione bronie. Dziś właśnie walczą po raz kolejny. Będziesz jednym z tych dziwaków?
Specjalnie przygotowana mapa l4f_islands by Mara:
Zasady :
- Mecze będą rozgrywane na specjalnej mapie.
- Mecze będą rozgrywane przy użyciu systemu liczenia punktów MaxRounds 5.
- Pucharowy system rozgrywek.
- Dozwolony tylko jeden typ broni dla każdej ze stron.
AWP SKILL TIME (CS)
Ty i Twoje AWP. Liczba fragów dokładnie odzwierciedla Twoje możliwości, bo tutaj nie liczy się gra zespołowa. Do następnego etapu przejdziesz tylko wtedy, gdy zdobędziesz najwięcej punktów. Przejdziesz wtedy Ty, a nie Twoja drużyna - dlatego bądź "statsiarzem". Graj ostro i celuj szybko. Masz najwięcej punktów ze wszystkich? Ok, w takim razie możesz grać dalej...
Zasady :
- Mecze będą rozgrywane na specjalnej mapie.
- Rozgrywane będzie 10 rund.
- Każda runda będzie trwała maksymalnie 2 minuty.
- W każdej rozgrywce będzie na raz uczestniczyło 10 graczy - 5 CT i 5 T.
- Do następnej rundy przechodzą dwie najlepsze osoby. W ten sposób wyłonieni gracze spotkają się w rozgrywce finałowej.
- Dozwolone bronie to AWP i pistolet.
- Friendly Fire będzie włączony.
ONE SHOT, ONE KILL (Q3)
Chyba nie ma człowieka, który choć raz nie grał nigdy na mapie dm17. To prawie jak nigdy nie grać w Quake3. A co jeśli z całej mapy zabrać jakąkolwiek broń i zostawić Wam w dłoni jedynie RailGun`a? Jedyne na co możesz liczyć to twoja celność. Właśnie tego wymaga tryb InstaGib. Pokaż w końcu, kto naprawdę ma najlepszego Raila. Tu by wygrać nie musisz dokładnie znać mapy, nie musisz znać żadnych taktyk, nie musisz znać praktycznie niczego, jedyne co musisz, to trafiać w ruchomy cel przy użyciu jednej z najtrudniejszych broni w grze.
Zasady :
- Rozgrywka będzie prowadzona wyłącznie na mapie DM17.
- Tryb rozgrywki to 1v1 przy włączonym modzie InstaGib.
- Czas rozgrywki 10 min na każdą rundę.
- System rozgrywki zależny od ilości zgłoszeń (Single albo Double Elimination).
1v1 OSP vq3 Main Competition (Q3)
Tu chyba opis jest zbędny. Duel w czystej postaci. Typowa rozgrywka turniejowa gdzie gra się 1 vs 1.
Zasady :
- Turniej będzie się odbywać na mapach: pro-q3dm6, pro-q3tourney4, ztn3tourney1, q3tourney2 , q3dm13.
- Czas każdej mapy 15 minut.
- Rozgrywki odbywają się na najnowszym patchu PR ver. 1.32 oraz OSP MOD ver. 1.03.
- System rozgrywek w zależności od ilości chętnych: do dwóch wygranych map lub tez tylko jedna mapa. (Drabinka Double Elimination)
- Wszystkie pozostałe ustawienia podlegają standaryzacji. Informacje dostępne u organizatorów. Przewidziane dość atrakcyjne Nagrody!!
The Challenge - 1v1 CPMA (Q3)
Cpma to chyba jeden z najbardziej popularnych modow do Quake3. Zmienia praktycznie całkowicie fizykę gry, zbliżając się pod tym względem do niezapomnianego Quake1. To gra dla ludzi o bardzo szybkim refleksie, tu niema czasu na myślenie podczas meczu, tu trzeba po prostu działać.
Zasady :
- Turniej będzie się odbywać na następujących mapach: cpm3 , cpm1a, cpm15.
- Czas każdej mapy 15 minut.
- Rozgrywki odbywają się na wersji CPMA 1.1.
- System rozgrywek w zależności od ilości chętnych: do dwóch wygranych map, lub tez tylko jedna mapa. (Drabinka Double Elimination)
- Wszystkie pozostałe ustawienia podlegają standaryzacji. Informacje dostępne u organizatorów.
Turniej na życzenie: TDM vq3 ; TDM CPMA ; CTF ; CA (Q3)
Zrobimy to co będziecie chcieli. Albo nawet wszystko po kolei jeśli będziecie mieli siłę grać. Wszystko jest uwarunkowane od tego ilu z Was będzie chętnych do gry i ile zjawi się drużyn. Dla wszystkich którzy nie będą mieli swojej drużyny a będą chcieli pograć przygotowaliśmy cos specjalnego, tzw. pickup. Spośród wszystkich chętnych "samotników" wylosujemy kilku kapitanów którzy będą wybierać swoja drużynę w tzw. systemie podwórkowym, czyli po jednym zawodniku na zmianę, a o tym kto będzie wybierać pierwszy zadecyduje pojedynek na Guntlety. Czyli wszystkim dobrze znane zasady wyboru drużyn na szkolnym boisku.
Zasady :
- W zależności od turnieju. Całkiem standardowe, całkiem do uzgodnienia
Rail` Em all (Q3)
To samo co One shot, one kill , tyle że na mapie nie jesteś już sam na sam z przeciwnikiem a jest Was kilku. To dopiero tu się zaczynają jazdy jeśli nie wiesz do czego najpierw strzelać, lub tez nie wiesz nawet skąd dostałeś.
Zasady :
- Rozgrywka jest prowadzona w trybie FFA Instagib (liczebności grupy FFA w zależności od ilości chętnych).
- Rozgrywka odbywać się będzie najprawdopodobniej na mapie dm17, lub tez innej specjalnie przygotowanej na ta imprezę.
- Czas jednej mapy wynosi 10 min.
PAPERHEADS (Q3)
To co, że nic nie widzisz - nie jesteś sam. Twój przeciwnik też nic nie widzi, ale obydwaj macie swoich partnerów. To oni są dla was wzrokiem i celnością, bo mówią wam w którą stronę iść, jak celować i kiedy strzelać. To partnerzy będą śmiać się i tarzać po podłodze gdy ty nie masz pojęcia o co chodzi...
Zasady :
- Mecze są rozgrywane na jednej z map: pro-q3dm6 ; ztn3tourney1.
- Rozgrywka odbywa się na jednej mapie z timelimit 5 i fraglimit 10.
- Pucharowy system rozgrywek.
- Zdjęcie torby jest możliwe dopiero po zakończeniu się całej rozgrywki.
Przypominam iż L4F#2 zaczyna się już w ten weekend, na dzień dzisiejszy zostało
17 miejsc wolnych. Więcej info na lanparty.pl, natomiast mapy można zassać tutaj.
edit 5 III 04':
Dziś została opublikowana mapa l4f_islands do turnieju CS-ISLANDS (CS). Mapę można pobrac powyżej GJ. wiecej więcej info na temat tej mapy znajdziecie na lanparty.pl
lanparty.pl
#0 | dominikt
2004-03-04 16:17:50
#0 | nita
2004-03-04 17:05:35
#0 | yar
2004-03-04 19:39:48
#0 | dominikt
2004-03-04 21:00:29
#0 | dominikt
2004-03-04 21:02:07
#0 | yar
2004-03-04 21:54:44
#0 | ziel1na
2004-03-04 22:09:46
#0 | ash
2004-03-05 00:49:14
#0 | dominikt
2004-03-05 01:15:27
#0 | yar
2004-03-05 01:31:59
#0 | nita
2004-03-05 21:04:17